Гость Украина Отзыв написан 7 сентября, 2018 год968 просмотров
06.09.2018 року о 17.25 я зайшла на 217 відділення укрпошти м.Києва купити конверта. Працювала один оператор, а два оператора щось рахували. Я тричі попросила продати мені конверта, але на мене ніхто не звернув уваги, всі мовчали. Таке враження, що я розмовляла сама з собою. Я запитала:"Чому працює лише один оператор?" Відповіді не отримала. Можливо потрібно було розмовляти китайською мовою, щоб мене зрозуміли? Тоді я попросила дати мені книгу скарг та пропозицій. І тут трапилось чудо - мене почули і відповіли, що книгу скарг та пропозицій у них викрали. Конверта я так і не купила і з зіпсованим настроєм вийшла з відділення. Я сама 10 років пропрацювала в укрпошті і такої неповаги до клієнта мої оператори собі не дозволяли . Адже ваша заробітна плата та преміальні залежать від кількості проданого товару, суми прийнятих комунальних платежів, суми виплаченої пенсії і т.д. Половину пенсіонерів перевели свою пенсію на банки, більша половина населення оплачує комунальні платежі через банки, нова пошта забрала у вас практично усі посилки... і таке відношення до клієнта. А ми ідемо в Європу з глухими і сліпими операторами укрпошти. Шановне керівництво укрпошти, зверніть ретельну увагу кадрової служби на підбір персоналу.
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Гість - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
отзыв
Комментарии к отзыву