Олена Отзыв написан 20 июня, 2023 год19 просмотров
Величезна подяка дівчині з гарячоі лініі укрпошти, яка прийняла звернення №11824581 за небайдужість, уважність, та професіоналізм. Також дуже вдячна усім працівникам укрпошти за екстрену, термінову допомогу з моім відправленням в вихідні дні. Прошу відзначити цих працівників за вiдмiнну роботу. 4 не согласны
Цікаво, і як же вам допомогли з індонезійською посилкою та ще й у вихідні дні? Підганяли поштових черепах кнутом, щоб вони швидше везли до вас посилку? Нажаль, дівчина з гарячої лінії не може ніяк впливати на процес пересування посилки. Посилка до вас прийшла, тому що прийшла, її довезли за певний проміжок часу.
Піарменеджери вже не знають, що б його вигадати, щоб підняти рейтинг своїй гнилій пошті подібними "відгуками", висмоктаними з пальця (чи може ще звідкілясь).
Які піар-менеджери, дівчина з гарячоі лініі зареєструвала моє звернення і мені допомогли надзвичайно швидко та оперативно. Я думаю, что працівники укрпошти працюють позмінно та вихідних в них нема. Деталі проблеми я Вам пояснювати не зобов'яна. Відгук написала тому, що й справді вдячна цим працівникам.
А що тут дивного, що у вихідний день вам відповіли на гарячій лінії: вона працює без вихідних з 8.00 до 23.00. Розглядати, як якусь заслугу, графік роботи? Так є взагалі цілодобові гарячі лінії...
На головне питання ЧИМ саме вам допомогли - зрозуміло, що ви не можете відповісти. Тому що НІЧИМ. Бо, як я вже зазначив вище, вони на процес пересування не впливають: посилка або доїде або не доїде. Якщо ви думаєте інакше - ви геть не знайомі з процесом її пересування! Вам просто пощастило і ваша доїхала. Зовсім не тому, що ви зареєстрували звернення, а тому, що пощастило.
Поштові працівники теж купують собі речі за кордоном, тому я і впевнений, що ви - поштовий працівник, інакше не написали б таку відверту ма.ячню: подяку за те, що на гарячій лінії в робочий час взагалі зняли слухалку і виконали своє призначення - зареєстрували звернення. Це всеодно, що кожного дня писати подяку охоронцю за те, що він стоїть на своєму місці.
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Термiново допомогли - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
4 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Піарменеджери вже не знають, що б його вигадати, щоб підняти рейтинг своїй гнилій пошті подібними "відгуками", висмоктаними з пальця (чи може ще звідкілясь).
На головне питання ЧИМ саме вам допомогли - зрозуміло, що ви не можете відповісти. Тому що НІЧИМ. Бо, як я вже зазначив вище, вони на процес пересування не впливають: посилка або доїде або не доїде. Якщо ви думаєте інакше - ви геть не знайомі з процесом її пересування! Вам просто пощастило і ваша доїхала. Зовсім не тому, що ви зареєстрували звернення, а тому, що пощастило.
Поштові працівники теж купують собі речі за кордоном, тому я і впевнений, що ви - поштовий працівник, інакше не написали б таку відверту ма.ячню: подяку за те, що на гарячій лінії в робочий час взагалі зняли слухалку і виконали своє призначення - зареєстрували звернення. Це всеодно, що кожного дня писати подяку охоронцю за те, що він стоїть на своєму місці.