Світлана Отзыв написан 14 декабря, 2021 год58 просмотров
Укрпошта зовсім знахабніла. Отримуючи відправлення, оператор назвала суму вартості без доставки, так, як на ньому було вказано, що доставку оплачує відправник. Розрахунок проводився карткою, смс прийшло з запізненням і тільки тоді виявили, що оплатили не тільки вартість посилки, а й доставку. Тобто Укрпошта взяла подвійну оплату за доставку, а це 185гр з одного. Ні в месенджері, ні в діректі другу добу ніхто не відповідає. На гарячій лінії операторів немає. Це просто ганьба такій компанії. Ще пару років назад якість і швидкість доставки були на висоті. Але чим багатшими стають власники Укрпошти, тим гірше стають їх послуги. 3 не согласны
Невже ніхто не відповідає? Усі заяви реєструються, якщо вони були. Схоже, проблема надумана, бо усі помилки, як технічні так і людськи, виправляються. Є автоматична цілодобова гаряча лінія: 0-800-3000-76, де можна поскаржитись, якщо є впевненість у перевищенні робітниками своїх повноважень.
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Обдурюють клієнтів. - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
Це просто ганьба такій компанії. Ще пару років назад якість і швидкість доставки були на висоті. Але чим багатшими стають власники Укрпошти, тим гірше стають їх послуги.
3 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву