Helen Отзыв написан 23 ноября, 2021 год9 просмотров
Хуже сервиса я ещё не встречала! 2 раз сталкиваюсь с тем, что по отправке посылки через OLX доставку мне повреждают товар. То есть сотрудники не несут отвественности при осмотре вещей, и как клиент осматривает товар. При возврате повреждённой посылки мне отказывают в решении вопроса. Написанные жалобы спустя 3 месяца теряются и проблемы не решаются! 3 раза мою посылку теряли и отправляли по Украине путешествовать неделями. В отделениях работают хамского поведения женщины, которых никогда в жизни не учили работать с клиентами! И единственный ответ на все вопросы: «Понятия не имею!» УКРПОЧТА, уже 21 век, научитесь работать пожалуйста с людьми или потеряйтесь вообще из виду! Новая Почта справится без вас!!!
Усі умови огляду посилки зазначені у Порядку огляду відправлень. Огляд відправлення з позначкою «Огляд дозволено» здійснюється безпосередньо у присутності оператора. У разі виявлення пошкодження вкладення, або одержувач відмовляється від одержання відправлення, воно повертається відправнику з відповідною позначкою на повідомленні. Якщо під час огляду одержувач пошкодив вкладення, працівник складає акт у трьох примірниках. Один примірник акта вкладається у посилку та повертається відправнику. Тобто, усі дії документально фіксуються.
У пункті 3.4. Порядку зазначено: « Ризики витрат (збитків), завданих пошкодженням відправлення при його огляді одержувачем, несе відправник, що має бути передбачено умовами відповідного договору з відправником». Про це відомо споживачам, які користуються послугою ОЛХ-доставка. Спочатку треба читати правила, щоб не звинувачувати працівників.
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Ужасное обслуживание! - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
отзыв
Комментарии к отзыву
У пункті 3.4. Порядку зазначено: « Ризики витрат (збитків), завданих пошкодженням відправлення при його огляді одержувачем, несе відправник, що має бути передбачено умовами відповідного договору з відправником». Про це відомо споживачам, які користуються послугою ОЛХ-доставка. Спочатку треба читати правила, щоб не звинувачувати працівників.