L0NELY_W0LF Отзыв написан 5 ноября, 2021 год16 просмотров
Що за ноухау обривати людям телефони 5-7 разів на день з київських номерів (044)? То в кабінеті начальника телефон репетувати починає, то в туалеті під час важливої справи, то в транспорті і т.д.... У вас є електронна пошта заявника, або на цей же самий номер телефону СМСку напишіть, що ви там хотіли сказати, замість того, щоб наярювати. А ще краще - просто мовчки виправте помилку, з приводу якої було звернення! Навіщо видзвонювати людям, наче їм робити більш нічого, окрім в самий, що не на є, непідходящий час вислуховувати несінітниці. Особливо в туалеті: в одній руці з телефоном, в другій - зрозуміло з чим. А передзвонювати вам на київські номери і нести збитки - неповага до клієнтів.
Недостатки:
до всих мінусів додалось ноухау доймати клієнтів дзвінками на телефон, наче родичі які. Є електронна адреса, є СМС повідомлення - будь ласка, сповіщайте без наярювання на телефони.
Это одно из многочисленных новшеств, о введении которых говорил репутационный менеджер под никами "Макс" и "Я". Очевидно, все остальные будут такими же: окончательно задолбать клиентов. Такое впечатление, что эти новшества прописывают их конкуренты. Но те, кто их вводит, точно в сговоре с конкурентами. Потому что клиентам комфортнее никак не становится от этих новшеств.
У тебя не получится создавать интриги на сайте, сам пишешь ложные отзывы, и сам их комментируешь. А пользователи тебя хорошо знают по абсурдным и недалёким словам.
Не перевирай: это ты здесь постоянно пытаешься создать интригу (а точнее сказать, сеешь такую клевету), будто все отзывы сидит и строчит один человек. Слава богу, у большинства людей IQ повыше, чем у тебя, и они легко разберутся по номерам почтовых отделений, по накладным, по совершенно различным проблемам, что пишут сюда совершенно разные люди со всех концов страны. А тебе - стыд и позор за постоянное враньё и клевету на честных людей, обвинения их в неправде.
в отличие от тебя, я говорю правду. Манипуляции - это твой хлеб, который ты здесь отрабатываешь, твой способ существования. Изворачиваться, как скользкий уж, и обманывать людей.
Один из самых дешёвых методов твоих манипуляций - это создание образа некоего врага. Объединять всех, кто пишет отзывы, в один образ.
Но, повьоряю, у людей IQ намного выше, чем у тебя. Они давно поняли, кто ты есть на самом деле. Как поняли множество воровских элементов в Правилах Укрпочты, направленных против клиентов и безопасности доставки им их отправлений.
интересно, почему ты других называешь ботами, а себя - нет? чем ты здесь отличаешься от других? типа "я не такая, я жду трамвая", что ли? Может, ты предъявляешь всем свои паспортные данные или ещё каким-то образом подтверждаешь всем свою личность? Если нет - ты такой же "бот", как и все остальные.
Ахінею зараз несеш ти. Скажи ще, що це не ваш телефон наярював 16 разів(!!!), начебто я в нього червонець позичив! У своєму зверненні я чітко все виклав. Навіщо людей тероризувати??? Чи може це така нова посада високооплачувана з'явилась - людей тероризувати? Хочеться спитати : ви там всі сповна розуму чи ні???
Користувачі дуже добре знають, що у твоїх дописах зашкалюють нездорові емоції та спотворені твердження відносно працівників, які чомусь саме тобі «обривають телефон». До того ж, твої липові картинки усім відомі.. Раджу краще звертатися до експертів, які проводять медичну діагностику.
що у Укрпошти з'явився новий метод роботи - наярювання по телефону. І що не тільки мені одному наярюють. Люди давно пишуть у відгуках, що, як тільки зареєструють звернення на гарячій лінії - відразу їм починають наярювати. Так що звернись краще сам до спеціалістів. Не знаю, що в тебе, альцгеймера чи паранойя, як називається, коли людина постійно на чорне каже біле.
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Навіщо людям телефони обривати з (044)...... - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
У вас є електронна пошта заявника, або на цей же самий номер телефону СМСку напишіть, що ви там хотіли сказати, замість того, щоб наярювати. А ще краще - просто мовчки виправте помилку, з приводу якої було звернення! Навіщо видзвонювати людям, наче їм робити більш нічого, окрім в самий, що не на є, непідходящий час вислуховувати несінітниці. Особливо в туалеті: в одній руці з телефоном, в другій - зрозуміло з чим. А передзвонювати вам на київські номери і нести збитки - неповага до клієнтів.
отзыв
Комментарии к отзыву
Один из самых дешёвых методов твоих манипуляций - это создание образа некоего врага. Объединять всех, кто пишет отзывы, в один образ.
Но, повьоряю, у людей IQ намного выше, чем у тебя. Они давно поняли, кто ты есть на самом деле. Как поняли множество воровских элементов в Правилах Укрпочты, направленных против клиентов и безопасности доставки им их отправлений.
що у Укрпошти з'явився новий метод роботи - наярювання по телефону. І що не тільки мені одному наярюють. Люди давно пишуть у відгуках, що, як тільки зареєструють звернення на гарячій лінії - відразу їм починають наярювати. Так що звернись краще сам до спеціалістів. Не знаю, що в тебе, альцгеймера чи паранойя, як називається, коли людина постійно на чорне каже біле.