Tatiana Отзыв написан 5 октября, 2021 год77 просмотров
Ганьба головній пошті України! Посилка яка була відправлена 20 вересня, 21 числа потрапила на ДОПП 03909 і все. З того часу і до сьогодні про неї ніхто нічого не знає. Як так? Зверталася на всі можливі засоби зв'язку з укр поштою у відповідь чекайте. Дзвінки і листи кожного дня, зрештою відповіла оператор, що рекомендуємо звернутися до відправника, щоб той писав заяву на розслідування і повернення страхових коштів! Ви серйозно? Розслідування пропавшої посилки мали розпочати одразу після першого мого дзвінка. Посилка вагою майже 3 кг пропала безслідно і відповідальних немає. Це не голка, куди вона могла б зникнути? Вважаю це крадіжкою. З написаних відгуків розумієш, що красти для цієї пошти норма. Ганьба!
Після ретельного вивчення питання щодо відправлення за номером 4200009737654, було виявлено фальсифікацію наданих відомостей. Посилка НЕ знаходилась у рошуку, а перебувала в процесі оброблення в ДОПП КИЇВ з індексом 03909, а так звану «офіційну відповідь» від представника пошти було підроблено. Після закінчення терміну зберігання у ДОПП КИЇВ з індексом 03909, відправлення було переадресовано до ОПЗ -КИЇВ з індексом 02098 та вручене особисто адресату 11.10.2021. Зазначу, що автор умисно обмовив працівників та написав ганебні звинувачення, цитата: «..красти для цієї пошти норма..»…Ні, як вбачаю, саме «нормою» є писати подібні наклепи під різними іменами.
Чоловіче вам навіть хоробрості не вистачає написати своє справжнє ім'я. Розслідування він ретельне провів.
Зробила скрін поштової скриньки де, відповідно, видно відповіді, які надходили на подані запити. Листи, по вашому, я також підробила і сама собі відправила?
Достовірне ім'я ти можеш узнати у працівників пошти за номером накладної. Але це нескладно і самому догадатись по відслідковуванню за номером цієї ж накладної, що пишуть різні люди з різних куточків країни. Але це зрозуміло нормальним людям, а не аутистам. Також нормальним людям зрозуміло, що як це так і навіщо посилці "хранитись" майже місяць на сортувальному складі? Їх що, хтось просив хранити там місяць цю посилку? Може, навіть заплатив їм за це зберігання? Що ти несеш, ти хоть сам розумієш?
Що знайшлася, це скоріш дуже рідкісне виключення, а не закономірність.
Посылка ПО УКРАИНЕ отправлена 20.09, а вручена 11.10.(смотри отслеживание). Это по мнению тролля от Укрпочты считается нормально! (обработка в сортировочном центре! Это что ж такое над посылкой надо было делать с 21.09 по 11.10???) Тем более, посылка считалась утерянной самими работниками колцентра.
Так в чём автор неправа???
То, что посылка нашлась, - счастливая случайность. Помогла огласка данной ситуации.
Нижче, за посиланням: https://www.otzyvua.net/ukrposhta-ukrpochta/review-1494281 ти вже писав схожу дезінформацію, за тим же принципом обмовив працівників пошти, та підробив відомості, де я надав аргументовану відповідь. За потреби, можу навести багато прикладів твоїх інсинуацій, боте.
У сукупності образливих тверджень, які оприлюднені у цьому дописі, цитування: «..вкрадена посилка без відповідальності..красти для цієї пошти норма..» , можна зробити висновок, що відгук написано умисно- неправдивий, щоб дискредитувати репутацію компанії. По –перше, відправлення за номером 4200009737654 знаходилось в процесі оброблення в ДОПП КИЇВ з індексом 03909, його ніхто не «крав», і місцезнаходження було відоме, про що повідомлялося нижче.По-друге, пошта не надавала відповіді щодо компенсації, бо заява про розшук не подавалася, а скріншот-«відповідь» сфальшовано. По-третє, відправлення № 4200009737654 було вручене особисто адресату 11.10.2021 КИЇВ з індексом 02098, а інформація щодо дій (зберігання /переадресації) зазначена на відправленні. Ось ці образи та наклепи на людей, які чесно виконують свою роботу, є справді ганьбою!
та я в твоєму збоченому розумі живу у всих містах і селах країни (тебе навіть не засмучують номери накладних, по яких видно, що пишуть різні люди з усих куточків країни!). Це вже в тебе манія переслідування, паранойя, Максе, теорія змови.
То у тебе спотворений світогляд, сповнений ненависті та неприязливого ставлення до суспільства. У твоїх дописах зафіксовано здебільшого ганебні образи та наклепи, бо твоя збочинецька суть не може сприймати правду. Тебе давно тут знають.
Відгук було написано чесний, за фактами, які існували саме на час його написання. Хто знає, якби не цей відгук, то відправлення, можливо, і не знайшлося б.
Злобний тролль від Укрпошти "Макс" він же "Я" дискридитує та принижує гідність всих авторів відгуків. Це і є лице Укрпошти і стиль її роботи.
Саме на ТОЙ ЧАС, відправлення за номером 4200009737654 знаходилось в процесі оброблення в ДОПП КИЇВ з індексом 03909. Нижче є фактичні докази. Відправлення НЕ зникало! Натомість, була штучно сформована та розповсюджена неправдива інформація.
Не треба маніпулювати фактами. У відгуку очевидна дезінформація та підробка скріну (так званої «відповіді»). Відправлення не було ні вкрадено, ні загублено. Навіщо обдурювати людей та довірливих споживачів. Зафіксовано вже багато твоїх подібних інсинуацій під різними іменами.
Додаю факти за нововиявленими обставинами. Спочатку, мета цього фейкового відгуку ставилася -дискредитувати підприємство , та було викладено сфальшований скрін (начебто відповідь), натомість, вже на той час відправлення не було «зниклим», та його ніхто не розшукував, цитування: «Відправлення за номером 4200009737654 знаходиться в процесі оброблення. Востаннє воно зареєстроване 21.09.2021 в об’єкті поштового зв’язку ДОПП КИЇВ з індексом 03909».
Далі, за письмовою заявою відправника/адресата було зроблено переадресацію відправлення (причини зазначені на відправленні). Насамкінець: «Відправлення за номером 4200009737654 вручене адресату (одержувачу) особисто 11.10.2021 об’єктом поштового зв’язку КИЇВ 98 з індексом 02098». Не треба знову викручуватися, це примітивний обман людей.
вручений 10 жовтня, а відгук написаний 5 жовтня! В той час, коли відправлення ще десь блукало і автор відгуку його розшукувала! Що ти на всих кидаєся, як пес? Хоча, це в дусі Укрпошти таке спілкування з клієнтами.
Чоловіче, ви хворий? У вас параноя? Всі навколо зрадники, а ви один молодець відстоюєте честь пошти. Який героїзм, самовідданість. Кому і що ви тут намагаєтесь довести?
В базі даних і антикорупційної служби пошти збережені всі мої звернення і скарги (і в мене відповідно всі їхні письмові відповіді). Розкидаєтесь звинуваченнями що це наклеп- подавайте до суду! там і розберемося хто з нас пише неправдиву інформацію. Всі інші ваші дописи розцінюю як марнослів'я.
За змістом відгуку, від "геннадий-татьяна" було написано, що посилку вкрали, цитування: «..красти для цієї пошти норма. ..ганьба..». Ці твердження були штучно викривлені для дискредитації компанії. Після уважних досліджень, були надані докази брехні та умисного введення в оману людей, адже посилку не вкрали, натомість працівників обмовили. Ганьба.
Яка посилка пропала і де відомості, що вона взагалі була? Написано: "..Розслідування пропавшої посилки мали розпочати одразу після першого мого дзвінка..». Серйозно? Це де таке написано? За правилами, треба звернутися із письмовою заявою про розшук відправлення (така заява може подаватися як відправником, так і одержувачем посилки), або подати її онлайн та отримати реєстраційний номер. А також додати оригінал або копію касового чека, розрахункової квитанції тощо. Отже, всі звинувачення побудовані на припущеннях Повністю викривлена інформація без належних фактів для створення штучного негативу.
Зверніть увагу,цей відгук- фей! Як і повідомлялося нижче, особа підробила скріншот та написала наклеп на компанію щодо вкраденого відправлення №4200009737654.
«Відправлення за номером 4200009737654 вручене адресату (одержувачу) особисто 11.10.2021 об’єктом поштового зв’язку КИЇВ 98 з індексом 02098»
Шановний, охолоньте! Ви на дати звертайте увагу, посилка в дорозі, яка приходила до цього за три дні, скільки пролежала на сортувальному центрі? Після мого звернення відповіли, що місцезнаходження не встановлено, пишіть заяву на повернення коштів і сподіваємось що це більше не повториться і бла бла бла. Зашевелилися після багаточисельних скарг, написань відгуків і заяви до урядового порталу.
Знаєте, було бажання написати позитивний відгук, тим самим, можливо хоч трішечки, підняти і без того низький рейтинг пошти, але після ваших коментарів і наклепів в мою сторону...передумала.
"Макс", он же "Anna" (в рубрике EVA), он же "Я" (на Водафоне, Укрпочте и других рубриках) - это ORM-менеджер (репутационный менеджер), специалист по управлению репутацией. Отслеживает информацию о компании в интернете. Поэтому отрицать очевидные факты и обвинять авторов отзывов во лжи - это его кусок хлеба. Не обращайте внимание.
Читай уважно: "Зверталася на всі можливі засоби зв'язку з укр поштою у відповідь чекайте. Дзвінки і листи кожного дня, зрештою відповіла оператор, що рекомендуємо звернутися до відправника, щоб той писав заяву на розслідування і повернення страхових коштів! "
Тобі не здається, Максе, що у людей не кожного дня зникають посилки і дівчина може не знати, як їй діяти, і вірити недоброчесним працівникам, що їй треба трохи почекати і посилка знайдеться?!
Це однозначна вина працівників пошти, що вони не зареєстрували заяву при першому ж її зверненні! Чи то онлайн, чи на папері, - немає різниці. Саме вони повинні були відразу зареєструвати відповідну заяву і надати їй номер цієї заяви.
Ти сам відгук написав, бо багато спотвореної інформації. Ніяких анонімних листів та дзвінків не має бути. За правилами надання послуг - заява реєструється та надається офіційна відповідь. Не вводь в оману людей, посилки ніхто не "краде". Щодо таких заяв, мають бути беззаперечні докази та офіційна письмова відповідь.
в тебе, мабуть, кукуха вже зовсім їде... Про які анонімні звернення ти говориш, якщо людина при зверненні хоч на гарячу лінію, хоч на фейсбук називає свої дані і номер відправлення. Без цього їй ніякої інформації не нададуть. Вона навіть сюди тобі номер відправлення написала, хоч ти і ніхто (так ти себе сам тут позіціонуєш). Що ще може бути неясно для крадіїв Укрпочти?
А вам яке ще підтвердження потрібно? Є номер треку, по ньому видно що посилка не дійшла до адресата. якщо ви так захищаєте честь укр пошти, то потурбуйтесь про повернення моєї посилки.
Заяви про розшук немає. Скріншот сфальшовано. Відправлення за номером 4200009737654 знаходиться в процесі оброблення. Востаннє воно зареєстроване 21.09.2021 в об’єкті поштового зв’язку ДОПП КИЇВ з індексом 03909
Ви в курсі яке число на сьогоднішній день? І хто ви, взагалі, такий що вимагаєте доказів? займаєтесь розслідуванням цієї крадіжки чи тільки "поговорити"? Якщо так турбує рейтинг пошти, наведіть лад в робочому процесі, знайдіть і поверніть людям зниклі посилки.
А ви мені не "ТИкайте"! Хам. Яким чином можно підробити скрін з треком щоб після введення номеру накладної воно було в системі реально? Звинувачувати користувачів, звичайно, простіше чим наводити лад робочому процесі.
Ні, викрутаси не пройдуть проти фактів. Скріншот підроблено у фотошопі, посилка не вважалася зниклою, про що є офіційне повідомлення на той час: «Відправлення за номером 4200009737654 знаходиться в процесі оброблення. Востаннє воно зареєстроване 21.09.2021 в об’єкті поштового зв’язку ДОПП КИЇВ з індексом 03909». Наразі, відправлення за номером 4200009737654 вручене адресату особисто 11.10.2021 .
Наголошую, що підробки та наклепи є порушенням законодавства.
Ви адекватний? Ви дійсно вважаєте що людям так нудно вдома, що вони обирають собі за розвагу писати негативні відгуки, підробляти скріншоти, листи і т.п. Розмову з вами вважаю не продуктивною, тому: всього найкращого і нехай ваші посилки не пропадають!
Я нічого не вважаю, а надаю факти щодо неправдивих відомостей. Як споживач послуг «Укрпошта» - відповідно реагую на брехню. Вочевидь, коли маніпулюють фактами, адекватні клієнти мають право робити зауваження. Не треба обдурювати людей.
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Загублена, вкрадена посилка без відповідальності - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
Посилка яка була відправлена 20 вересня, 21 числа потрапила на ДОПП 03909 і все. З того часу і до сьогодні про неї ніхто нічого не знає. Як так? Зверталася на всі можливі засоби зв'язку з укр поштою у відповідь чекайте. Дзвінки і листи кожного дня, зрештою відповіла оператор, що рекомендуємо звернутися до відправника, щоб той писав заяву на розслідування і повернення страхових коштів! Ви серйозно? Розслідування пропавшої посилки мали розпочати одразу після першого мого дзвінка. Посилка вагою майже 3 кг пропала безслідно і відповідальних немає. Це не голка, куди вона могла б зникнути? Вважаю це крадіжкою. З написаних відгуків розумієш, що красти для цієї пошти норма.
Ганьба!
отзыв
Комментарии к отзыву
Зробила скрін поштової скриньки де, відповідно, видно відповіді, які надходили на подані запити. Листи, по вашому, я також підробила і сама собі відправила?
Що знайшлася, це скоріш дуже рідкісне виключення, а не закономірність.
Так в чём автор неправа???
То, что посылка нашлась, - счастливая случайность. Помогла огласка данной ситуации.
Злобний тролль від Укрпошти "Макс" він же "Я" дискридитує та принижує гідність всих авторів відгуків. Це і є лице Укрпошти і стиль її роботи.
Далі, за письмовою заявою відправника/адресата було зроблено переадресацію відправлення (причини зазначені на відправленні). Насамкінець: «Відправлення за номером 4200009737654 вручене адресату (одержувачу) особисто 11.10.2021 об’єктом поштового зв’язку КИЇВ 98 з індексом 02098». Не треба знову викручуватися, це примітивний обман людей.
В базі даних і антикорупційної служби пошти збережені всі мої звернення і скарги (і в мене відповідно всі їхні письмові відповіді). Розкидаєтесь звинуваченнями що це наклеп- подавайте до суду! там і розберемося хто з нас пише неправдиву інформацію. Всі інші ваші дописи розцінюю як марнослів'я.
Зазначу, люди працюють, приносять користь Державі, суспільству, а ти намагаєшся очорнити все, що не вкладається у твої спотворені поняття.
Щиро вдячна, що після довгого очікування, численних звернень і відповіді, що моя посылка вважається зниклою...її все ж доставили. Дякую)))
вручене адресату об’єктом поштового зв’язку КИЇВ 98 з індексом 02098.".. Досить маніпулювати фактами.
«Відправлення за номером 4200009737654 вручене адресату (одержувачу) особисто 11.10.2021 об’єктом поштового зв’язку КИЇВ 98 з індексом 02098»
Тобі не здається, Максе, що у людей не кожного дня зникають посилки і дівчина може не знати, як їй діяти, і вірити недоброчесним працівникам, що їй треба трохи почекати і посилка знайдеться?!
Це однозначна вина працівників пошти, що вони не зареєстрували заяву при першому ж її зверненні! Чи то онлайн, чи на папері, - немає різниці. Саме вони повинні були відразу зареєструвати відповідну заяву і надати їй номер цієї заяви.
Вручено одержувачу особисто :11.10.2021
13:41:00
02098 Україна КИЇВ
Наголошую, що підробки та наклепи є порушенням законодавства.
Цікаво, що скажуть захисники Укрпошти? Життя складніше - крадіжки все частіше і нагліше?