Тетяна Отзыв написан 12 августа, 2021 год59 просмотров
На відділенні в смт Коцюбинське Київської області індекс 08298 вже не вперше зникло відправлення. Кажуть що це напевно в сортувальному центрі, але відстеживши рух вантажу, стало ясно що у відділення посилка була направлена. Крадуть працівники відділення, скоріше за все начальник!!! Писали заяви, розглядаються місяцями, треба пройти крізь пекло, але гроші так і не повертають. Це жах!!! Гірше може бути тільки в раші!!! Укрпошта - ГАНЬБА! Більше ніколи!
А есть доказательства на такие обвинения, цитата: «.. Крадуть працівники відділення, скоріше за все начальник..».. Если есть факты, то как раз с целью выявления в «Укрпочта» фактов коррупции и предотвращения нарушений законодательства, открыта горячая линия и есть электронный адрес на сайте. Сообщи туда, а голословно обвинять людей –это бессовестная клевета. По поводу обращений написано: «..заяви розглядаються місяцями, але гроші так і не повертають..». НЕ правда, любое заявление регистрируется, и обязательно приходит письменный ответ от официального представителя в сроки, определённые законом. А в случае утери посылки выплачивается компенсация в размере заявленной стоимости.
Максе, кому, як не тобі, знати, що відправлення, слава богу, зараз відслідковуються. І якщо якась посилка зникла на певному відрізку шляху - то як це ще можна назвати, окрім як вкрали??? Так як посилка, по відстеженню, зникла саме там, де каже жіночка, і вже не перший раз, - то на кого вона ще повинна думати??? Вона не слідчий, ЦЕ ЇЇ ВЛАСНЕ ПЕРЕКОНАННЯ на основі певних фактів. Розслідувати, де ділась її посилка - справа служби безпеки Укрпошти. От і доводьте, що вкрала не завідувачка того відділення, а хтось інший. Чи може її взагалі не крали, а якось там загубили і вона знайдеться. А щоб не було таких відгуків - працюйте з персоналом. Можливо, якби завідувачка по-людськи запропонувала свою участь і допомогу цій жінці - то вона не прийшла б сюди, бо не було б такої потреби і таких емоцій. Треба входити в становище клієнтів, от і все. А у вас хамськи хочуть позбавитись від постраждалого клієнта. Звинувачуйте себе в першу чергу, що не вмієте і ніколи не вміли працювати з клієнтами!
Не звертайте уваги. Добивайтеся свого. Тут і неспеціалісту зрозуміло, що посилку хочуть заникати. Оце, що тут пише під ніком "Я" - це злобний маніпулятор, троль від Укрпошти. Це не єдиний його нік, в нього їх тут багато. Мета цього троля від Укрпошти - обгадити клієнтів, яких обікрали і обідрали, виставити їх дурнями. Заяви заявами на ім'я керівництва, але ви дуже вірно робите, що пишете у відгуках про подібні випадки, тому що люди повинні знати і мають право знати, що з ними може трапитись.
Вже на інший нік перескочив, Макс-Медвед-Стальной волк! Зайнятися більш нічим, окрім того, що з півсотні ніків клієнтам докучаєш??? Дійсно, це в стилі роботи Укрпошти. А я захищав і буду захищати авторів відгуків від твоїх брехливих звинувачень і нападок. Тому що ти користуєшся їх недосвідченістю, як і всі на Укрпошті, і залякуєш постраждалих людей. Такий у вас підхід до клієнтів, стиль роботи, який не змінився у вас з часів Сталіна. Йди краще з корупцією борись, недотроль.
Не вважай себе спритним, тебе все давно знають по маніпуляціям і поширенню неправдивої інформації. Не можеш гідно сприймати справедливу критику, тому називаєш користувачів працівниками пошти, або ботами, вводиш в оману клюдей, натомість ти сам використовуєш підозрілі профілі, з яких розповсюджуєш провокаційну інформацію для створення безладу на сайті.
У відгуку немає жодних доказів та обґрунтувань, тези базуються на власних припущеннях про «крадіжки посилок» і побудовані виключно на негативних звинуваченнях та образливих твердженнях, що є обманом споживачів. Якщо б питання мало місце, автор би звернувся до поштового оператора з заявою, відповідно до порядку. В свою чергу, заявнику у письмовій формі надається обґрунтована відповідь у визначений законом термін ( в т.ч. про компенсацію втраченого поштового відправлення).
О невыплате компенсации, пожалуй, говорить рано. Если не найдут - прийдётся писать заявление и правильно всё оформить, чтоб получить компенсацию. И всегда указывайте реальную оценочную стоимость отправления.
Скоріше, ГАНЬБА автору цього посту за бездоказові твердження та введення в оману людей! Де посилання на зареєстровану Заяву з вхідним номером стосовно «крадіжок», а також де офіційна відповідь поштового оператора? Писати наклепи спромоглось, а надати доказову базу не вистачило розуму. Якщо в тебе є ФАКТИ щодо несумлінних працівників, цитування: «скоріше за все начальник..» краде (?), то чому не звернулось на цілодобову антикорупційну гарячу лінію:0-800-3000-76. Також, можна подати «Скаргу» через один з існуючих каналів зв’язку: на електронну пошту, заповнити форму на сайті «Укрпошта», або шляхом направлення письмового звернення на юридичну адресу. Такі заяви розглядаються керівництвом своєчасно, та обов’язково реєструються, і відповідно до закону, надаються відповіді. Ти хоча б з Правилами ознайомся відносно компенсації за втрачене відправлення. Нема в тебе аргументів, бо ніяке відправлення не зникало, а ти ЗНОВУ тут поширюєш примітивну брехню.
Не попрікай клієнтів за те, що ЗНОВУ пишуть: скільки разів зникають відправлення або виникають інші проблеми - стільки і пишуть! Яке тобі до цього діло? Це незалежний сайт і, тим паче, що до Укрпошти ти не маєш ніякого відношення, з твоїх же слів. Займись краще якоюсь корисною справою, ніж займатися таким неподобством і брудною справою, як хамити і залякувати авторів відгуків.
До речі, номер накладної автор відгуку написала у коментирі більш адекватному Юрію. Можеш подивитись. Може, ще занадто рано так хвилюватись, але, мабуть, у людини є причина саме для такого хвилювання, бо вже стикалася з чимось подібним.
Так, на сайті кожен може висловити свою думку, а ще писати зауваження, якщо у відгуках спостерігається відверте обдурювання людей, на основі пліток та неприязливого ставлення до оточуючих. Як клієнт "Укрпошта " маю право реагувати на подібну демагогію, і вважаю за доцільне надавати аргументовані заперечення. Не тобі визначати, кому і яке "діло" до неправдивих дописів.
В твоїх дописах- це вже заїжджена тема щодо «крадіжок» та «корупційних дій» працівників. До того ж, постійні користувачі знають, що відсутність аргументів ти намагаєшся компенсувати демагогією та словоблуддям.
В моїх дописах - правдивий багаторічний досвід користування послугами Укрпошти. А от у твоїх - самі тільки необгрунтовані і хамовиті звинувачення авторів відгуків у брехні! А також залякування. Навіть опустився до того, що звертаєшся до цієї жіночки в середньому роді: "сказало", "написало", "пішло" і т.д. і т.п. Навчись ввічливо спілкуватись та не вживати в своїх дописах особистих образ у спілкуванні з постраждалими клієнтами, які, на відміну від тебе, мають право на емоціїї, бо справа касається їхнього майна і грошей!
Краще б воював із сплошною корупцією на Укрпошті, де споконвіку на відділеннях без здирництва кроку ступити неможна! Я тобі тут навів вже достатньо багато схем, які є майже на всих відділеннях, але ти їх "не бачиш"! Бо сам у них задіяний. Як всим відомо, зазвичай, хабарі, які здирають "на низах"(в данному випадку, на відділеннях) несуть "наверх" (бо, мабуть, працювати не будуть, якщо не нестимуть: з трудовлаштуванням проблеми в країні). От і захищаєте крохоборів і шахраїв на відділеннях, заплющуєте очі на Остапів Бендерів, які крутять вашими ж Правилами як хочуть на свій карман. Здебільшого - беруть людей змором, туркаючи, ганяючи, заставляючи ходити багато разів, поки люлина не здасться і не дасть чайові. А то вроді ти не знаєш, якими методами у вас обдирають! На Новій пошті такого немає!
Немає потреби виправдовуватись, адже вживання таких тез, цитування: "мабуть у всіх вас там рило в пуху..", використовується переважно неосвіченими індиві́дами, або їм бракує розуму для коректних висловлювань.
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Увага! Крадуть відправлення!!! - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
Писали заяви, розглядаються місяцями, треба пройти крізь пекло, але гроші так і не повертають. Це жах!!! Гірше може бути тільки в раші!!!
Укрпошта - ГАНЬБА!
Більше ніколи!
отзыв
Комментарии к отзыву
Если тебе платят за то что ты фигню пишешь в защиту почты так купи за эти копейки себе совесть!!!
Постоянные клиенты тебя хорошо знают по одинаковым, бездоказательным и обвиняющим всех людей отзывах!
Из-за халатности работников и их руководства потом приходится психовать в поисках утраченного.
А ты олень "Макс" вообще какого лешого коменты пишешь, заняться нечем??
Я пишу от отчаянья, чтобы предупредить людей, не сотрудничать с горе компанией Укрпочта!!! А ты видимо на них работаешь, защищаешь своих...
Баран!!!
Я хочу отримати свою посилку, ВСЕ!!!
А повинна нерви псувати!
Йди ти дехто під нікому"Я"нахрін зі своїми дурними дописами. Неадекват!!!
На сайте Гдепосылка значится, что 5-го числа ваша посылка ПОКИНУЛА промежуточный пункт Коцюбинське. Может, её заслали не туда.
Обратитесь на фейсбук к представителям Укрпочты, обычно очень оперативно помогают: https://www.facebook.com/ukrposhta .
О невыплате компенсации, пожалуй, говорить рано. Если не найдут - прийдётся писать заявление и правильно всё оформить, чтоб получить компенсацию. И всегда указывайте реальную оценочную стоимость отправления.
Всеодно не варто сподіватись, що в компанії Укрпошта знайдуть посилку і винних у її зникненні.
Будемо з відправником звертатись до правоохоронних органів, нікому з рук це не зійде, всі будуть покарані!
До речі, номер накладної автор відгуку написала у коментирі більш адекватному Юрію. Можеш подивитись. Може, ще занадто рано так хвилюватись, але, мабуть, у людини є причина саме для такого хвилювання, бо вже стикалася з чимось подібним.
Краще б воював із сплошною корупцією на Укрпошті, де споконвіку на відділеннях без здирництва кроку ступити неможна! Я тобі тут навів вже достатньо багато схем, які є майже на всих відділеннях, але ти їх "не бачиш"! Бо сам у них задіяний. Як всим відомо, зазвичай, хабарі, які здирають "на низах"(в данному випадку, на відділеннях) несуть "наверх" (бо, мабуть, працювати не будуть, якщо не нестимуть: з трудовлаштуванням проблеми в країні). От і захищаєте крохоборів і шахраїв на відділеннях, заплющуєте очі на Остапів Бендерів, які крутять вашими ж Правилами як хочуть на свій карман. Здебільшого - беруть людей змором, туркаючи, ганяючи, заставляючи ходити багато разів, поки люлина не здасться і не дасть чайові. А то вроді ти не знаєш, якими методами у вас обдирають! На Новій пошті такого немає!
Не варто прикривати своє оточення, мабуть у всіх вас там рило в пуху. Ганьба!!!
Таких горе працівників треба звільняти по статі за крадіжки і безвідповідальність!
Люди втрачають вантаж і гроші через таких нездар як ти бидло!
Про тебе і твій нік варто сказати "Я"головка від @@@
Хто б ти там не було з нікому "я" знайди собі нормальну роботу, а ніж писати дурні коменти захищаючи крадіїв!!!
Мабуть таке як ти дно нікому не треба!!!