Воля відгуки

Відгуки клієнтів та користувачів
Воля
1.3 5
1762 відгука / 278094 перегляда
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

повна фігня а не послуги!!! мошенники которые, всеми способами задирают деньги за услуги, которые не

Ярик Бандера Ярик Бандера 1 год 44 хв тому
Цікаво - як мені пропонують вирішити їх проблеми при тому що кидають трубки і нічим не допомагають - інет по кабелю 5,2/8 - при тому що я все зробив за них - нє - давай скриншота!!!
1 згоден
Воля Відповідь представника Воля 15 хв 14 сек тому
Доброго дня, Ярославе! Ми завжди раді допомогти в вирішенні ваших питань, щоб ви були задоволені послугою. Для вирішення вашого питання просимо звернутися до нас за номером телефону: (050) 502-22-50, (093) 502-22-50, (068) 502-22-50.

"Воля Кабель" - це втілення хаосу

Toto Toto неділя, 9 листопада
Це не просто провайдер, це справжній кошмар для кожного, хто цінує свій час та нерви!
Послуги "Воля Кабель" - це втілення хаосу, безвідповідальності та повного ігнорування клієнтів.
Гаряча Лінія? Скоріше "Мертва Лінія"!
1. Щоб додзвонитися до оператора, потрібно чекати понад 15 хвилин.
Це взагалі, що за сервіс?!
Постійні "сюрпризи" з якістю послуг лише підтверджують, що провайдеру абсолютно байдуже... Читати відгук
Це не просто провайдер, це справжній кошмар для кожного, хто цінує свій час та нерви!
Послуги "Воля Кабель" - це втілення хаосу, безвідповідальності та повного ігнорування клієнтів.
Гаряча Лінія? Скоріше "Мертва Лінія"!
1. Щоб додзвонитися до оператора, потрібно чекати понад 15 хвилин.
Це взагалі, що за сервіс?!
Постійні "сюрпризи" з якістю послуг лише підтверджують, що провайдеру абсолютно байдуже до своїх абонентів
2. Блокування при поломках: Найгірше, коли трапляється аварія чи щось не працює, до них неможливо додзвонитися. Система одразу спрацьовує на блокування: вас "відфутболюють" автоматичними повідомленнями, і поговорити з оператором не можна.

Коли ви вже почнете працювати та поважати своїх клієнтів?!

Я категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ "Воля Кабель" нікому, хто шукає надійного провайдера з адекватною підтримкою. Це суцільне розчарування.
Недоліки:
  1. Гаряча лінія, постійні поломки, швидкість
Воля Відповідь представника Воля понеділок, 10 листопада
Вітаємо, Toto. Ми працюємо над покращенням сервісу та прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії. Іноді лінії можуть бути перевантажені, тому час з'єднання з оператором збільшується. Більшість питань можна вирішити не лише в телефонному режимі, а також в інших каналах підтримки: чат, адреса компанії abonents@volia, в чат-боті «Volia|онлайн підтримка» в месенджері Telegram: https://t.me/volia_support_chat_bot. Якщо у вас є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено за посиланням bit.ly/43nip18. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00. Показати 1 відповідь

альтернативно отдаренные консультанты настаивают на фантазирующем мастере!!!

Ярик Бандера Ярик Бандера п'ятниця, 7 листопада
Только что очень продуктивно пообщался с альтернативной техподдержкой!! Убедился что ее нет!!!
Download:7.94 Мбит/cUpload:1.21 Мбит/c пинг 1150
Прекрасний інет при договорі на 200 мбіт - замість техпідтримки приходить майстер приносить уявний ноут та розказує що в клієнта нічого не підходить та стоїть неіснуючий впн!!! Потім альтернативний відповідаючий по телеіфону що тримає клієнта за дурня!!!
Якщо хочете екстріму та відношення... Читати відгук
Только что очень продуктивно пообщался с альтернативной техподдержкой!! Убедился что ее нет!!!
Download:7.94 Мбит/cUpload:1.21 Мбит/c пинг 1150
Прекрасний інет при договорі на 200 мбіт - замість техпідтримки приходить майстер приносить уявний ноут та розказує що в клієнта нічого не підходить та стоїть неіснуючий впн!!! Потім альтернативний відповідаючий по телеіфону що тримає клієнта за дурня!!!
Якщо хочете екстріму та відношення як до лайна підключайтесь!!!
1 згоден
Воля Відповідь представника Воля субота, 8 листопада
Добрий день, Ярік! Ми шкодуємо, що у вас залишилися неприємні враження. Ми дуже хочемо вам допомогти та розібратися більш детально в ситуації. Для цього просимо вас зателефонувати нам за номером телефону (093) 502-22-50. Показати 1 відповідь

Послуга не надана, оплата стягнута

Оксана Оксана вівторок, 4 листопада
Оплата була вчасно, однак липень, серпень - інтернет майже не було. Претензії по телефону не приймають, треба окремо виділити час, і займатися письмово в окремій відділ писати. В результаті перервала договір. І компанія ще має наглість нарахувати мені борг 340 грн, коли сама мені винна декілька тисяч.
Переваги:
  1. Не бачу
Недоліки:
  1. - Погана якість інтернету ( іноді його взагалі немає)
  2. - Необʼєктивною нараховують плату враховуючи якість послуги
  3. - Неможливо оформити претензію по телефону
  4. - Неможливо оформити претензію навіть фізично в офісі(Бойчука 1/2).
  5. - Не виконують умови договору ( обладнання в оренду). Натомість пропонують заплатити за обладнання, щоб оновити його.
  6. - Нараховують борг, навіть коли розірваний контракт по причині неякісного обслуговування
Воля Відповідь представника Воля вівторок, 4 листопада
Добрий день, Оксано! Нам прикро, що у вас залишилися неприємні враження. Запевняємо вас, що ми постійно працюємо над поліпшенням якості обслуговування та наших послуг, щоб користувачі були задоволені. Ми працюємо над помилками, міняємо процеси, впроваджуємо зміни, які дозволять зробити обслуговування краще.Ми постійно проводимо роботи по модернізації мереж, змінюємо обладнання, проводимо постійний контроль рівня сигналів для стабільного доступу до послуг. Впроваджуємо нові технології. Роботи проводяться поступово по всіх містах. Ми насамперед дбаємо про інтереси своїх клієнтів і постійно працюємо над удосконаленням сервісів для зручності абонентів. Більшість питань можна вирішити не лише в телефонному режимі, а і в інших каналах підтримки (онлайн-чат, e-mail, Центри обслуговування абонентів в містах, в застосунку My Volia, в чат-боті «Volia|онлайн підтримка» в месенджері Telegram: https://t.me/volia_support_chat_bot). У компанії Воля найбільша кількість каналів обслуговування, серед інших провайдерів! Показати 1 відповідь

Було прохання написати або звернутися звертаюся... Нічого не змінилося

Ярик Бандера Ярик Бандера вівторок, 28 жовтня
Нічого не змінилося обратного каналу практично нема!!! Ніякого обладнання нема тільки б/у!!! Нового в наглу давно вже не купують десь років 10-15!!!
1 згоден
Воля Відповідь представника Воля середа, 29 жовтня
Добрий день!
Перевірити технічний стан ваших послуг ви можете на порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com, за допомогою функції "Технічна діагностика".
Детальніше про функціонал "Технічна діагностика" ви можете прочитати за посиланням: https://my.volia.com/kiev/uk/faq/article/tehnichna-diagnostika-na-portali-abonenta-mii-kabinet. Це інтерактивний помічник, який автоматично визначає багато причин несправності та покроково підказує, як вирішити питання. Якщо питання не буде вирішене, зверніться, будь ласка, в компанію за телефоном (093) 502-22-50. Завжди раді допомогти!
Показати 1 відповідь

Цікаві у них співробітники та співпрацюючі компанїї

Ярик Бандера Ярик Бандера субота, 18 жовтня
mlolbiggrinrolleyesЦікаво що співробітники їх брацької чи співпрацюючої компанії називають їх неадекватами та альтернативщиками... Спілкувався с 2 контактними центрами лафуселл = сразу скажу - не фанат лафусела аж ніяк... = кажуть що не дають їм заходити до нащого будинку!!! Обладнання стабільно альтернативне - і їх співробітників жаль повинні вижимати з нього неможливе!!! воляшки постійно намагаються примусити визвать майстра!!! шо з ними... Читати відгук mlolbiggrinrolleyesЦікаво що співробітники їх брацької чи співпрацюючої компанії називають їх неадекватами та альтернативщиками... Спілкувався с 2 контактними центрами лафуселл = сразу скажу - не фанат лафусела аж ніяк... = кажуть що не дають їм заходити до нащого будинку!!! Обладнання стабільно альтернативне - і їх співробітників жаль повинні вижимати з нього неможливе!!! воляшки постійно намагаються примусити визвать майстра!!! шо з ними не так?
Інет не працює , заживлення без світла не працює, в чатах сидять контактьори кал-центрів!!!russian_ruhivawenegative
Переваги:
  1. вже нема!!!
Недоліки:
  1. на старих клиентов посрать
  2. ціни для них +500 схоже
  3. анатолю з контакт-центру альтернативної реальності привіт)))
Воля Відповідь представника Воля субота, 18 жовтня
Добрий вечір, Ярику! Дякуємо за відгук. Ваша думка важлива для нас. Перевірити технічний стан ваших послуг ви можете на порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com, за допомогою функції "Технічна діагностика".
Детальніше про функціонал "Технічна діагностика" ви можете прочитати за посиланням: https://my.volia.com/kiev/uk/faq/article/tehnichna-diagnostika-na-portali-abonenta-mii-kabinet. Це інтерактивний помічник, який автоматично визначає багато причин несправності та покроково підказує, як вирішити питання. Якщо питання не буде вирішене, зверніться, будь ласка, в компанію за телефоном (093) 502-22-50. Завжди раді допомогти!
Показати 1 відповідь

мда - то мені схоже що повезло - 13/9 не хочете -- в договорі 100!!!

Ярик Бандера Ярик Бандера 14 жовтня, 2025 год
збираюся у центр відсталих технологій з їхнім барахлом INEXT4 та лафуселтв розбиратися - обидва не працюють як належне!!! - а оце прочитав
Сьогодні, 4.10.2024 року, я була разом з чоловіком у Вашому центрі обслуговування за адресою Бойчука 1/2. Дуже вражені хамським і цинічним відношенням ваших співробітників до клієнтів. Ми пояснили консультанту Наталії (на столі була табличка Стажор), що вже не... Читати відгук
збираюся у центр відсталих технологій з їхнім барахлом INEXT4 та лафуселтв розбиратися - обидва не працюють як належне!!! - а оце прочитав
Сьогодні, 4.10.2024 року, я була разом з чоловіком у Вашому центрі обслуговування за адресою Бойчука 1/2. Дуже вражені хамським і цинічним відношенням ваших співробітників до клієнтів. Ми пояснили консультанту Наталії (на столі була табличка Стажор), що вже не проживаємо за цією адресою і користуватися цією послугою більше не будемо, але вона почала всеодно наполегливо вмовляти нас залишити цю послугу. Тоді ми, вичерпаючі останній аргумент пояснили, що чоловік дуже хворий, у нього 4 стадія раку, тому ми і приїхали щоб закрити це питання. На що вона відповіла: ,,Це не до мене, це на консультацію до лікаря звертайтесь!" Уявляєте? Вас постійно вмовляють, ви на п'ятий раз вже відверто кажете, що у Вас 4 стадія, а вам так відповідають. І це ще не все!!!!!! Консультант В'ячеслав, який працює на сусідньому робочому місці, добавив: ,,Я можу проконсультувати, 300 доларів 10 хвилин! Гагагагага"
Це як таке можливо??? Як у Вашій компанії такі співробітники взагалі можуть працювати з клієнтами??? Як я можу рекомендувати вашу компанію своїм друзям чи знайомим??? В такому випадку треба не рекомендувати, а навпаки, попереджати людей на всіх ресурсах від такої співпраці.

P.S. В'ячеслав, мабуть, дуже цінний співробітник для компанії ВОЛЯ якщо його ще досі не мобілізували до захисту України???
1 згоден
Воля Відповідь представника Воля 14 жовтня, 2025 год
Доброго дня, Ярику! Згідно наданої інформації випливає, що це відгук з мережі, а не ваш досвід. На жаль, в такому випадку немає можливості ідентифікувати користувачів, з якими сталась дана не припустима ситуація.
Запевняємо вас, що ми постійно працюємо над поліпшенням якості обслуговування та наших послуг, щоб користувачі були задоволені. Ми насамперед дбаємо про інтереси своїх клієнтів і постійно працюємо над удосконаленням сервісів для зручності абонентів. Питання можна вирішити в таких каналах підтримки: онлайн-чат, e-mail, Центри обслуговування абонентів в містах, в застосунку My Volia, в чат-боті «Volia|онлайн підтримка» в месенджері Telegram: https://t.me/volia_support_chat_bot). У компанії Воля найбільша кількість каналів обслуговування, серед інших провайдерів! Тому, якщо виникають ситуації, що наведені в вашому відгуку, просимо звертатись в підтримку. Щоб подібних ситуацій не виникало в майбутньому.
Показати 1 відповідь

55/9 - інет поспілкувався з консультанткой Ольгою - висновок - ГІВНО!!!

Ярик Бандера Ярик Бандера 13 жовтня, 2025 год
Контора типу злилася в ектазі з Лафуселом - останній не в курсі!!! Воля тв став лафцселл тв - але останній як виявилося не в курсі!!! А врсенал все тот же камасутра - вставь винь...
Роки йдуть - інструменти ті самі...
Переваги:
  1. швидке рідключення
  2. шикарні обіцянки -- це все!!!
Недоліки:
  1. ВСЕ!!!
  2. окремо контакт центри - тамошнім співробітникам срать на вас високоповажні клієнти...
1 згоден
Воля Відповідь представника Воля 14 жовтня, 2025 год
Добрий день, Ярику! Дякуємо за відгук. Ваша думка важлива для нас. Перевірити технічний стан ваших послуг ви можете на порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com, за допомогою функції "Технічна діагностика".
Детальніше про функціонал "Технічна діагностика" ви можете прочитати за посиланням: https://my.volia.com/kiev/uk/faq/article/tehnichna-diagnostika-na-portali-abonenta-mii-kabinet. Це інтерактивний помічник, який автоматично визначає багато причин несправності та покроково підказує, як вирішити питання.
Показати 1 відповідь

ЦЕ ПРОСТО ЖАХ!!!

Вікторія Вікторія 2 вересня, 2025 год
Після розірвання договору вже місяць не приймають свій модем)))Менеджери все вирішують питання і надсилають мені повідомлення про штраф)))Це реально жах!!!В сервісному центрі не прийняли цей непотріб( хоча з ним все добре) і надсилають мені суми до сплати!!!
Воля хоче просто продати мені модем 2019 року за 560 грн і не приймає його назад.Реально НЕ РЕКОМДУЮ ЦИХ ШАХРАЇВ!!!
1 згоден
Воля Відповідь представника Воля 2 вересня, 2025 год
Вітаємо, Вікторіє! Ми розуміємо ваше обурення, але прохання очікувати, за вашим договором зареєстровано письмове звернення на ім'я адміністрації компанії. Розгляд заяви в терміни, які передбачені законодавством. Ми обов'язково розберемось у даній ситуації. Показати 1 відповідь

Це просто жах!!!

Вікторія Вікторія 28 серпня, 2025 год
Це просто жах! Воля не хоче забирати свій модем ( 2019 року,який мають списати) спираючись на якусь наліпку на ньому((((Не прийняли в сервісному центрі навіть(((( Хочуть продати мені цей мотлох за 560 грн.Що я буду з ним робити? Заберіть свій модем!!!Чому я маю за нього сплачувати???
Менеджер сказала,що вирішать моє питання...
1 згоден
Воля Відповідь представника Воля 28 серпня, 2025 год
Добрий день, Вікторіє. Як бачимо, за вашим договором зареєстровано письмове звернення на ім'я адміністрації компанії. Очікуйте, будь ласка, розгляд заяви в терміни, передбачені законодавством. Ми обов'язково допоможемо у вирішенні вашого питання.

Воля- це дно

Irina Tereschenko Irina Tereschenko 9 серпня, 2025 год
Найгірший провайдер!!! Ціни зростають постійно!!! Останнє збільшення тарифу одразу на 220 грн! За інтернет 100мбіт+ ТБ тепер вартість 740 грн. Ось така "лояльність" до старих клієнтів. Вони нових заманюють низькою ціною, а потім коли ти у них "на гачку" роками, то доять тебе постійно як л*ха. Обходьте цього провайдера десятою дорогою!
Додзвонитись до консультанта в колл-центр теж той ще квест.... Читати відгук
Найгірший провайдер!!! Ціни зростають постійно!!! Останнє збільшення тарифу одразу на 220 грн! За інтернет 100мбіт+ ТБ тепер вартість 740 грн. Ось така "лояльність" до старих клієнтів. Вони нових заманюють низькою ціною, а потім коли ти у них "на гачку" роками, то доять тебе постійно як л*ха. Обходьте цього провайдера десятою дорогою!
Додзвонитись до консультанта в колл-центр теж той ще квест. І навіть коли додзвонився з якоюсь технічною проблемою, то там сидять якісь папуги, які лише повторюють одне й те саме "виключіть, включіть, з нашої сторони все гаразд", за дурнів мають своїх клієнтів!!!
Це все так дістало, що тепер шлю їх далеко на *** і віддаю їм їх зашморгане обладнання, хай вдавляться зі своїми тарифами!
1 згоден
Воля Відповідь представника Воля 11 серпня, 2025 год
Вітаємо, Irina Tereschenko. Дякуємо за відгук. Ми працюємо над покращенням сервісу та прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії. Іноді лінії можуть бути перевантажені, тому час з'єднання з оператором збільшується. Більшість питань можна вирішити не лише в телефонному режимі, а також в інших каналах підтримки: чат, адреса компанії abonents@volia, в чат-боті «Volia|онлайн підтримка» в месенджері Telegram: https://t.me/volia_support_chat_bot. Якщо у вас є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено за посиланням bit.ly/43nip18. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00. Показати 1 відповідь

Це реально шахраї

Вікторія Вікторія 8 серпня, 2025 год
Сьогодні 08.08.25р. приїхала в центр обслуговування "Воля" за адресою м.Київ Бойчука 2/1,консультант Ірина не прийняла модем через відсутність наліпки ( там серійний номер) і сказала сплачувати 560 грн.
Майстер 06.08.25р,який мав забрати модем за моєю адресою ( де модем був встановлений) сказав його привести самостійно до центру обслуговування клієнтів,бо модем без цього номеру. 
Також,консультант при розірванні договору ( по телефону) сказала,що... Читати відгук
Сьогодні 08.08.25р. приїхала в центр обслуговування "Воля" за адресою м.Київ Бойчука 2/1,консультант Ірина не прийняла модем через відсутність наліпки ( там серійний номер) і сказала сплачувати 560 грн.
Майстер 06.08.25р,який мав забрати модем за моєю адресою ( де модем був встановлений) сказав його привести самостійно до центру обслуговування клієнтів,бо модем без цього номеру. 
Також,консультант при розірванні договору ( по телефону) сказала,що я маю його привести до центру обслуговування клієнтів.
Я не знаю куди поділась ця наліпка,я її ніколи не бачила на модемі)))
В центра обслуговування клієнтів його не прийняли)))
Це реально жахлива контора і дуже важко розірвати договір та сдати те обладнання((((
В реальності компанія Воля хоче мені продати модем 2019 року,який думаю вийшов з гарантійного терміну.
Воля Відповідь представника Воля 8 серпня, 2025 год
Вітаємо, Вікторіє! Для більш детальної перевірки нам необхідна ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться за посиланням bit.ly/43nip18. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання! Показати 1 відповідь

Не раджу, погано працює

Валерія Валерія 27 липня, 2025 год
Самий кончений провайдер, який у мене був!!!По декілька разів на тиждень вибиває інтернет. Просто перезавантаження роутера не допомагає, треба витягнути ще модем з розетки (так, ще возитись з модемом треба, що займає місце на столі і розетку), потім висунути кабель і в правильному порядку це назад все включити. Тільки так. І про це я дізналась з підтримки, в яку теж... Читати відгук Самий кончений провайдер, який у мене був!!!По декілька разів на тиждень вибиває інтернет. Просто перезавантаження роутера не допомагає, треба витягнути ще модем з розетки (так, ще возитись з модемом треба, що займає місце на столі і розетку), потім висунути кабель і в правильному порядку це назад все включити. Тільки так. І про це я дізналась з підтримки, в яку теж треба витратити час щоб додзвонитись, пілся прослуховування стандартного голосового меню, на яке усіп п.
Воля Відповідь представника Воля 28 липня, 2025 год
Добрий день, Валеріє! Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Ми готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причини даної ситуації, а їх може бути багато. Дане питання потребує більш детального розгляду і його можна вирішити не тільки в телефонному режимі. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться за посиланням bit.ly/43nip18 і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання! Також, ви можете самостійно перевіряти технічний стан ваших послуг на порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com, за допомогою функції "Технічна діагностика".
Детальніше про функціонал "Технічна діагностика" ви можете прочитати за посиланням: https: //bit.ly/2wAc1CD.

Стабільний зв'язок і гарний сервіс

Олександр Олександр 12 липня, 2025 год
Користуюсь послугами Воля вже більше двох років і маю позитивні враження. Інтернет завжди стабільний, швидкість відповідає заявленій. У разі виникнення питань чи проблем, служба підтримки реагує швидко і ефективно.
2 не згодні
Воля Відповідь представника Воля 14 липня, 2025 год
Вітаємо, Олександре! Щиро дякуємо за ваш відгук! Бажаємо комфортного користування нашими послугами. Стаємо краще та працюємо для вас![:good:]

Отвратительный инет

Юля Юля 28 червня, 2025 год
Инет к вечеру часто не работает или медленный. Постоянно отключается. Если хочешь пополнить интернет то нужно пополнить копейка в копейку, как-то заплатила на 4 грн меньше так инет мне не дали до тех пор пока я не отдала им эти деньги. Нет возможности пополнить интернет не на месяц, а на пару нелель
2 згодні
Воля Відповідь представника Воля 29 червня, 2025 год
Добрий день, Юліє! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Що до оплати, заходьте на Портал Абонента my.volia.com в розділ «Мої рахунки» та активуйте функцію Автоплатіж, яка доступна після збереження хоча б однієї банківської карти. Більше не доведеться постійно слідкувати за достатньою сумою коштів на рахунку для користування послугами компанії.

Відношення до клієнтів просто жахливе

Яна Яна 20 червня, 2025 год
Одного прекрасного дня просто вимкнули інтернет, так як в них змінилися технології, які потрібно було обновити! Але зателефонувавши на гарячу лінію, мені повідомили, що мене попереджали 2 МІСЯЦІ тому. Воля ви серйозно??? а смс можна було написати і попередити, а не розказувати мені, що вам телефонували і попереджали. Коли оплатити потрібно то ви смс відправляєте регулярно. З таким відношенням співпрацювати... Читати відгук Одного прекрасного дня просто вимкнули інтернет, так як в них змінилися технології, які потрібно було обновити! Але зателефонувавши на гарячу лінію, мені повідомили, що мене попереджали 2 МІСЯЦІ тому. Воля ви серйозно??? а смс можна було написати і попередити, а не розказувати мені, що вам телефонували і попереджали. Коли оплатити потрібно то ви смс відправляєте регулярно. З таким відношенням співпрацювати бажання з вами пропадає (і технолога потрібно чекати неділю, так як вільних нема). Ви би інколи думали, що на даний період життя більшість людей працюють в інтернеті. І вимикати о так в один день не логічно. Просто УЖАС
2 згодні
Воля Відповідь представника Воля 23 червня, 2025 год
Добрий день, Яно! Дякуємо за відгук. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться за посиланням bit.ly/43nip18 і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!

Найгірший інтернет-провайдер

Korolivstvo Snu Korolivstvo Snu 1 червня, 2025 год
Рівень сервісу 0. Комунікація на 0. Сервіс 0. Співчуваю,скоро з такими темпами,у вас не залишиться жодного клієнта,який би порадив комусь ваш інтернет.
Дніще повне,хочу відключитися від вас чимшвидше, і доєднатися до нормального провайдера.
Я дзвоню і кажу що в мене інтернет не підключається,а він мені розказує якщо проблема на моїй стороні то я їм гроші винна,а якщо на їхній стороні,то... Читати відгук
Рівень сервісу 0. Комунікація на 0. Сервіс 0. Співчуваю,скоро з такими темпами,у вас не залишиться жодного клієнта,який би порадив комусь ваш інтернет.
Дніще повне,хочу відключитися від вас чимшвидше, і доєднатися до нормального провайдера.
Я дзвоню і кажу що в мене інтернет не підключається,а він мені розказує якщо проблема на моїй стороні то я їм гроші винна,а якщо на їхній стороні,то тоже я плачу. Скажу так,теряйтеся,нікому не пораджу такого жаху
Минулого тижня проплатила інтрнет + телебачення на 580 грн,сьогодні мені кажуть що треба заплатити 600 грн,а більше вам нічо не заплатити? Можу вас тільки на**й послати з таким відношенням до людей!!! Дно повне!
Гандони!!!
Воля Відповідь представника Воля 2 червня, 2025 год
Добрий день! Дякуємо за відгук. Для більш детальної перевірки нам необхідна ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!

Вот почему у меня то же самое а?

Ярик Бандера Ярик Бандера 14 травня, 2025 год
Техподдержка любыми способами будет рассказывать что проблема на вашей стороне, даже когда им показуете факты и логи, что на другом провайдере все ок - проблема на их стороне. Они будут стоять на своем, любая причина только проблема ваша, сначала рассказуют что вызов мастера 1.20 грн если проблема в квартире, но приходить мастер без оборудования, просто посидел и ушёл. С вас... Читати відгук Техподдержка любыми способами будет рассказывать что проблема на вашей стороне, даже когда им показуете факты и логи, что на другом провайдере все ок - проблема на их стороне. Они будут стоять на своем, любая причина только проблема ваша, сначала рассказуют что вызов мастера 1.20 грн если проблема в квартире, но приходить мастер без оборудования, просто посидел и ушёл. С вас снимут 150+ грн за то что он просто зашёл, 5 раз вызывал, слышал истории что с кабелем проблема его надо под замену, это за счет компании, но приходит мастер и замена кабеля уже стоит 500 грн.
Download:3.05 Мбит/c
Upload:5.92 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Даже под дулом пистолета не выбирайте это д...о. Поддержка отвечает в течении трех дней, интернет пропадет чуть ли не каждый день, потери пакетов стабильно 5%+, оборудование по моему опыту использования не рассчитано на нагрузку выше передачи двоичного кода. Это оптика Карл!!!
2 згодні
Воля Відповідь представника Воля 2 червня, 2025 год
Добрий день, Ярику! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!

Замечательный мастер

Галина Галина 27 квітня, 2025 год
Замечательный мастер Виталий Настальчук ! 25.04.2025 г. проводил интернет - компетентный, знает свое дело, добросовестный, старается сделать как можно лучше, а не поскорее кое-как и побыстрее уйти, аккуратный, чистоплотный, доброжелательный и вежливый. Благодарность и лучшие пожелания в жизни этому технику Воля-Кабель. Побольше бы таких сотрудников этой фирме !
1 згоден
Воля Відповідь представника Воля 30 квітня, 2025 год
Добрий день, Галино! Дякуємо за високу оцінку. Працюємо для вас!

Сервіс 0/10

Юлія Юлія 1 квітня, 2025 год
Компанія просто відстій. 25.03 прийшов майстер для того щоб забрати обладнання і підписати договір на відключення послуг. Роутер не забрав оскільки серійник на наліпці на ньому не співпав з серійником в їхніх документах. Одна цифра не співпала, аби як переписали мабуть. Кажуть не заберем, штраф 50 грн. Подзвонила на гарячу лінію, обслуговування гидотне. Ледве випросила якогось старшого чи керівника. Дівчина... Читати відгук Компанія просто відстій. 25.03 прийшов майстер для того щоб забрати обладнання і підписати договір на відключення послуг. Роутер не забрав оскільки серійник на наліпці на ньому не співпав з серійником в їхніх документах. Одна цифра не співпала, аби як переписали мабуть. Кажуть не заберем, штраф 50 грн. Подзвонила на гарячу лінію, обслуговування гидотне. Ледве випросила якогось старшого чи керівника. Дівчина сказала що подасть запит для зʼясування і мене будуть інформувати. Сьогодні 01.04 ніхто не дзвонив, телефоную сама, питаю що з моїм запитом. Кажуть дзвонили вчора-позавчора, не додзвонились. Але в мене ніяких пропущених. Звіряємо номер телефону, ВИЯВЛЯЄТЬСЯ ЩО ЦИФРОЮ В НОМЕРІ ТЕЛЕФОНУ ПОМИЛИЛИСЬ. Ну це просто сюр якийсь. Помилися в записі серійнику, помилилися в номері телефону. А ДЗВОНИЛИ ВОНИ МЕНІ ЩОБ ДІЗНАТИСЬ ЯКИЙ І МЕНЕ СЕРІЙНИК НА РОУТЕРІ. Питання не вирішене, найвідстійніша компанія по сервісу і якості послуг. Тільки тут можуть пропонувати підключити інтернет без світла, який буде в них «в далекому майбутньому» коли ти вже кажеш що такий підключила і хочеш відмовитися від послуг Волі. Просто сміх
Воля Відповідь представника Воля 2 квітня, 2025 год
Добрий день, Юліє! Дякуємо за відгук. Для більш детальної перевірки нам необхідна ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!

Воля - перманентне лайно.

Ярик Бандера Ярик Бандера 27 березня, 2025 год
Воля - перманентне лайно. Швидкість з'єднання в кращому разі ~30% від заявленої в тарифному плані, відсутність стабільності з'єднання, імбеціли в техпідтримці. Якість послуги цілковитий 0.

Відгуки та порівняння!!! воля якщо відпвість - їм жаль - ТА ПОХЕР ЇМ!!!

Ярик Бандера Ярик Бандера 22 лютого, 2025 год
пользовался волей, остался сплошной негатив:
1.Скорость реакции на поломки оборудования и помехи в сети никакая, иногда приходилось ждать по несколько дней.
2.Требуется тюнер для декодирования сигнала.
3.Безлимитный тариф, совсем не безлимитный, оказывается есть ограничения, за использование торрентов в пиковые часы мне отрубали инет, и грозились штрафами, да и сама скорость не радовала, и менялась в зависимости от времени суток.
Сейчас... Читати відгук
пользовался волей, остался сплошной негатив:
1.Скорость реакции на поломки оборудования и помехи в сети никакая, иногда приходилось ждать по несколько дней.
2.Требуется тюнер для декодирования сигнала.
3.Безлимитный тариф, совсем не безлимитный, оказывается есть ограничения, за использование торрентов в пиковые часы мне отрубали инет, и грозились штрафами, да и сама скорость не радовала, и менялась в зависимости от времени суток.

Сейчас у меня бесплатные 75 каналов в цифре, совсем бесплатные, подключено к телеку напрямую, цифру обрабатывает внутренний тюнер, поэтому к телеку теперь прилагается всего один пульт. провайдера не называю, дабы не обвинили в рекламе. Причем без дополнительных условий,типа за бесплатные каналы нужно подключиться к инету. Ремонт оборудования в день обращения, впрочем случалось это всего один раз.

Провайдер итернета тоже устраивает полностью, безлим 100 мбит/с уа и 80 мир, цена 80 грн/месяц, скорость радует, инет отсутствовал только когда падала магистраль, если забыл проплатить, можно в кабинете активировать работу в кредит на 3-е суток, если опять не оплатил, снова можно активировать на 3-е суток, но последующие активации уже стоят денег, 5грн.

Це як ви розумієте не про мене - але цікаво що нічого не змінилося!!!

Професійні та компетентні співробітники

Ірина Ірина 17 лютого, 2025 год
Звернулися до сервісу з проблемою відсутності інтернету в моєму селі. Мене приємно здивував професійний підхід та бажання допомогти.
Фахівці компанії уважно вислухали , запропонували кілька варіантів вирішення та допомогли обрати оптимальний варіант пристрою яка підійшла саме для нашої місцевості.
Встановлення антени пройшло швидко , відразу з'явився інтернет, нічого не ловили, не крутили з'єднання стабільне.Є гарантія! Поки задоволені! Дякуємо!
Воля Відповідь представника Воля 18 лютого, 2025 год
Добрий день, Ірино! Дякуємо, що ви з нами! Наполегливо працюємо та розвиваємося для вас!

вот самый зачетный отзыв - Яростно подписываюсь!!!

Ярик Бандера Ярик Бандера 13 лютого, 2025 год
Download:14 Мбит/c
Upload:10.04 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Воля - гівном була, гівном є, гівном залишиться до моменту розорення. Слів немає, тільки емоції - досить подивитися на результати тесту на тарифі 100 Мбіт/с...vawedrinksmlolgoodrussian_ru
1 згоден

підборочка відгуків від благодарних клієнтів

Ярик Бандера Ярик Бандера 2 лютого, 2025 год
Воля як була цілковитим лайном, так ним успішно і залишається. Вартість тарифу підвищили - швидкість 19% від заявленої в тарифному плані. Горіть ви в пеклі.
Технология:DOCSIS
Найгірший провайдер який можна підключити взагалі нікому не рекомендую, сервіс дуже поганий технічна підтримка просто ніяка можна по півгодини чекати та вони не дадуть тобі відповіді. Повне сміття, нікому не рекомендую !!!mlolrolleyesrussian_ruwackodrinks
2 згодні

Для тех у каво у неВоли все хорошо!!!

Ярик Бандера Ярик Бандера 1 лютого, 2025 год
Тебе уже звонили мошенники, твой номер телефона попадал под обзвон из проданных баз данных? Можешь не отвечать, не думаю что твой номер по какой-то причине сделали исключением. Для меня хватило именно этого факта, притом Воля сама признала, что не видит в этом ничего плохого или незаконного. Да, более 10 лет назад. Но факт остаётся фактом.
Точно так же провайдер может... Читати відгук
Тебе уже звонили мошенники, твой номер телефона попадал под обзвон из проданных баз данных? Можешь не отвечать, не думаю что твой номер по какой-то причине сделали исключением. Для меня хватило именно этого факта, притом Воля сама признала, что не видит в этом ничего плохого или незаконного. Да, более 10 лет назад. Но факт остаётся фактом.

Точно так же провайдер может продать твою активность в сети, в смысле, от твоего имени поучаствовать в любых действиях. Например, в DDOS атаках. Понимаешь, что при таких раскладах к провайдеру должно быть доверие. Так что на Волю уже не бурчат, её откровенно ненавидят и вышвыривают с рынка.

В наши времена IT рынки перестраиваются быстро. Всё, что им может помешать — это лень. И самое глупое, что может сделать поставщик стабильных услуг, это привести клиентскую базу в движение, заставить их начать думать, принимать решения, ИСКАТЬ конкурентные предложения. И найдут же.
1 згоден

как подключится к самому отвязному прову

Ярик Бандера Ярик Бандера 1 лютого, 2025 год
— Альо, це «Воля»?
— Вітаю, Денисе! Ви щойно підключились на наш пакет «Контакт»!
примерно так проходит акцептация до самого отмороженого прова на земле...

Зворотнього зв'язку - нуль

Вероніка Вероніка 31 січня, 2025 год
Їх гаряча лінія - це жах. Я не розумію цього, особливо коли "вісиш на лінії" хвилину дві, а дійшовши до моменту поговорити з оператором - просто скидають слухавку. Виглядає як знущання:)
Наразі немає відключень, нічого, але по нашому будинку дуже часто "аварії". У мого чоловіка - робота віддалено, все залежить від якісного інтернету, який ви не в змозі надати.... Читати відгук
Їх гаряча лінія - це жах. Я не розумію цього, особливо коли "вісиш на лінії" хвилину дві, а дійшовши до моменту поговорити з оператором - просто скидають слухавку. Виглядає як знущання:)
Наразі немає відключень, нічого, але по нашому будинку дуже часто "аварії". У мого чоловіка - робота віддалено, все залежить від якісного інтернету, який ви не в змозі надати. Думаємо про перехід до інших компаній по будинку.
Воля Відповідь представника Воля 7 лютого, 2025 год
Добрий день, Вероніка! Дякуємо за відгук. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!

и снова здорова - но виноват клиент - платить не хочет!!!!

Ярик Бандера Ярик Бандера 31 січня, 2025 год
ну вобщем ожидаемая теподдержка - у нас все хорошо... вы не понимаете... и что что 10%% аж - плати за 100 - так принято))) обизянкам приказано - техподдержка трансформировалась в регистрацию и призыв решать проблему по ихнему - им надо приготовится... показать ляпоту!!!!
пох что техники нет и не будет - сигнал шикарный.... правда где неясно))) капча не проходит -... Читати відгук
ну вобщем ожидаемая теподдержка - у нас все хорошо... вы не понимаете... и что что 10%% аж - плати за 100 - так принято))) обизянкам приказано - техподдержка трансформировалась в регистрацию и призыв решать проблему по ихнему - им надо приготовится... показать ляпоту!!!!
пох что техники нет и не будет - сигнал шикарный.... правда где неясно))) капча не проходит - от хорошего сигнала видимо...12/6 мбит - правда это 100 мбит?))))
1 згоден

Воля пробиває чергове дно

Ярик Бандера Ярик Бандера 29 січня, 2025 год
Технология:DOCSIS
Не рекомендую этого интернет-провайдера
треш провайдер, навіть не думайте до них підключатись. вони справжні аферисти, вирішувати проблеми не намагаються, у них завжди все чудово. буду закривати з ними договір, вдачі їм з таким відношенням та контакт центром....благо конкурентів в них повно, з кращою якістю послуг та кращими тарифами.
це пров для екстремалів - але чим дальше тим трешовіше!!! їх... Читати відгук
Технология:DOCSIS
Не рекомендую этого интернет-провайдера
треш провайдер, навіть не думайте до них підключатись. вони справжні аферисти, вирішувати проблеми не намагаються, у них завжди все чудово. буду закривати з ними договір, вдачі їм з таким відношенням та контакт центром....благо конкурентів в них повно, з кращою якістю послуг та кращими тарифами.
це пров для екстремалів - але чим дальше тим трешовіше!!! їх проблеми перекладають на нас - коронна фраза - не хочете вирішувати проблеми - саме так вони звертаються до нас - хоча проблеми в них!!!mlolrussian_ruhi
Воля
Воля Бродбенд - швидко, вигідно, зручно!
Вибираючи Воля Бродбенд, ви обираєте найвигідніший для себе пакет послуг:
Швидко!
* Висока швидкість отримання інформації – до 38 Мбіт/сек. дозволяє комфортно користуватися всіма можливостями Інтернету - від простого перегляду пошти та веб-сторінок до новітніх мультимедійних технологій: он-лайн відео та музики, голосового... детальніше

Рейтинг 1.3 з 5 на підставі 1762 відгуків
Інтернет-провайдери
Vega Telecom
Vega Telecom

Рейтинг: 5
1925 відгуків
Компания Фринет (ТМ «О3»)
Компания Фринет (ТМ «О3»)

Рейтинг: 4.9
1261 відгук
Форсаж интернет провайдер
Форсаж интернет провайдер

Рейтинг: 3.6
44 відгука
IT-ТV Информационные Технологии
IT-ТV Информационные Технологии

Рейтинг: 2.4
82 відгука
ITLucks интернет-провайдер
ITLucks интернет-провайдер

Рейтинг: 1.2
13 відгуків
Интернет-провайдер ISTEC
Интернет-провайдер ISTEC

Рейтинг: 2.5
6 відгуків
Интернет провайдер "ХАТ НЕТ"
Интернет провайдер "ХАТ НЕТ"

Рейтинг: 5
121 відгук
IPNET
IPNET

Рейтинг: 4.4
857 відгуків
WESTELECOM интернет провайдер
WESTELECOM интернет провайдер

Рейтинг: 5
215 відгуків
Домашний интернет Киевстар
Домашний интернет Киевстар

Рейтинг: 1.2
766 відгуків