Після розірвання договору вже місяць не приймають свій модем)))Менеджери все вирішують питання і надсилають мені повідомлення про штраф)))Це реально жах!!!В сервісному центрі не прийняли цей непотріб( хоча з ним все добре) і надсилають мені суми до сплати!!! Воля хоче просто продати мені модем 2019 року за 560 грн і не приймає його назад.Реально НЕ РЕКОМДУЮ ЦИХ ШАХРАЇВ!!!
Вітаємо, Вікторіє! Ми розуміємо ваше обурення, але прохання очікувати, за вашим договором зареєстровано письмове звернення на ім'я адміністрації компанії. Розгляд заяви в терміни, які передбачені законодавством. Ми обов'язково розберемось у даній ситуації. Показати 1 відповідь
Це просто жах! Воля не хоче забирати свій модем ( 2019 року,який мають списати) спираючись на якусь наліпку на ньому((((Не прийняли в сервісному центрі навіть(((( Хочуть продати мені цей мотлох за 560 грн.Що я буду з ним робити? Заберіть свій модем!!!Чому я маю за нього сплачувати??? Менеджер сказала,що вирішать моє питання...
Добрий день, Вікторіє. Як бачимо, за вашим договором зареєстровано письмове звернення на ім'я адміністрації компанії. Очікуйте, будь ласка, розгляд заяви в терміни, передбачені законодавством. Ми обов'язково допоможемо у вирішенні вашого питання.
Найгірший провайдер!!! Ціни зростають постійно!!! Останнє збільшення тарифу одразу на 220 грн! За інтернет 100мбіт+ ТБ тепер вартість 740 грн. Ось така "лояльність" до старих клієнтів. Вони нових заманюють низькою ціною, а потім коли ти у них "на гачку" роками, то доять тебе постійно як л*ха. Обходьте цього провайдера десятою дорогою! Додзвонитись до консультанта в колл-центр теж той ще квест.... Читати відгук Найгірший провайдер!!! Ціни зростають постійно!!! Останнє збільшення тарифу одразу на 220 грн! За інтернет 100мбіт+ ТБ тепер вартість 740 грн. Ось така "лояльність" до старих клієнтів. Вони нових заманюють низькою ціною, а потім коли ти у них "на гачку" роками, то доять тебе постійно як л*ха. Обходьте цього провайдера десятою дорогою! Додзвонитись до консультанта в колл-центр теж той ще квест. І навіть коли додзвонився з якоюсь технічною проблемою, то там сидять якісь папуги, які лише повторюють одне й те саме "виключіть, включіть, з нашої сторони все гаразд", за дурнів мають своїх клієнтів!!! Це все так дістало, що тепер шлю їх далеко на *** і віддаю їм їх зашморгане обладнання, хай вдавляться зі своїми тарифами!
Вітаємо, Irina Tereschenko. Дякуємо за відгук. Ми працюємо над покращенням сервісу та прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії. Іноді лінії можуть бути перевантажені, тому час з'єднання з оператором збільшується. Більшість питань можна вирішити не лише в телефонному режимі, а також в інших каналах підтримки: чат, адреса компанії abonents@volia, в чат-боті «Volia|онлайн підтримка» в месенджері Telegram: https://t.me/volia_support_chat_bot. Якщо у вас є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено за посиланням bit.ly/43nip18. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00. Показати 1 відповідь
Сьогодні 08.08.25р. приїхала в центр обслуговування "Воля" за адресою м.Київ Бойчука 2/1,консультант Ірина не прийняла модем через відсутність наліпки ( там серійний номер) і сказала сплачувати 560 грн. Майстер 06.08.25р,який мав забрати модем за моєю адресою ( де модем був встановлений) сказав його привести самостійно до центру обслуговування клієнтів,бо модем без цього номеру. Також,консультант при розірванні договору ( по телефону) сказала,що... Читати відгук Сьогодні 08.08.25р. приїхала в центр обслуговування "Воля" за адресою м.Київ Бойчука 2/1,консультант Ірина не прийняла модем через відсутність наліпки ( там серійний номер) і сказала сплачувати 560 грн. Майстер 06.08.25р,який мав забрати модем за моєю адресою ( де модем був встановлений) сказав його привести самостійно до центру обслуговування клієнтів,бо модем без цього номеру. Також,консультант при розірванні договору ( по телефону) сказала,що я маю його привести до центру обслуговування клієнтів. Я не знаю куди поділась ця наліпка,я її ніколи не бачила на модемі))) В центра обслуговування клієнтів його не прийняли))) Це реально жахлива контора і дуже важко розірвати договір та сдати те обладнання(((( В реальності компанія Воля хоче мені продати модем 2019 року,який думаю вийшов з гарантійного терміну.
Вітаємо, Вікторіє! Для більш детальної перевірки нам необхідна ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться за посиланням bit.ly/43nip18. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання! Показати 1 відповідь
Самий кончений провайдер, який у мене був!!!По декілька разів на тиждень вибиває інтернет. Просто перезавантаження роутера не допомагає, треба витягнути ще модем з розетки (так, ще возитись з модемом треба, що займає місце на столі і розетку), потім висунути кабель і в правильному порядку це назад все включити. Тільки так. І про це я дізналась з підтримки, в яку теж... Читати відгук Самий кончений провайдер, який у мене був!!!По декілька разів на тиждень вибиває інтернет. Просто перезавантаження роутера не допомагає, треба витягнути ще модем з розетки (так, ще возитись з модемом треба, що займає місце на столі і розетку), потім висунути кабель і в правильному порядку це назад все включити. Тільки так. І про це я дізналась з підтримки, в яку теж треба витратити час щоб додзвонитись, пілся прослуховування стандартного голосового меню, на яке усіп п.
Добрий день, Валеріє! Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Ми готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причини даної ситуації, а їх може бути багато. Дане питання потребує більш детального розгляду і його можна вирішити не тільки в телефонному режимі. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться за посиланням bit.ly/43nip18 і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання! Також, ви можете самостійно перевіряти технічний стан ваших послуг на порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com, за допомогою функції "Технічна діагностика". Детальніше про функціонал "Технічна діагностика" ви можете прочитати за посиланням: https: //bit.ly/2wAc1CD.
Користуюсь послугами Воля вже більше двох років і маю позитивні враження. Інтернет завжди стабільний, швидкість відповідає заявленій. У разі виникнення питань чи проблем, служба підтримки реагує швидко і ефективно.
Инет к вечеру часто не работает или медленный. Постоянно отключается. Если хочешь пополнить интернет то нужно пополнить копейка в копейку, как-то заплатила на 4 грн меньше так инет мне не дали до тех пор пока я не отдала им эти деньги. Нет возможности пополнить интернет не на месяц, а на пару нелель
Добрий день, Юліє! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання! Що до оплати, заходьте на Портал Абонента my.volia.com в розділ «Мої рахунки» та активуйте функцію Автоплатіж, яка доступна після збереження хоча б однієї банківської карти. Більше не доведеться постійно слідкувати за достатньою сумою коштів на рахунку для користування послугами компанії.
Одного прекрасного дня просто вимкнули інтернет, так як в них змінилися технології, які потрібно було обновити! Але зателефонувавши на гарячу лінію, мені повідомили, що мене попереджали 2 МІСЯЦІ тому. Воля ви серйозно??? а смс можна було написати і попередити, а не розказувати мені, що вам телефонували і попереджали. Коли оплатити потрібно то ви смс відправляєте регулярно. З таким відношенням співпрацювати... Читати відгук Одного прекрасного дня просто вимкнули інтернет, так як в них змінилися технології, які потрібно було обновити! Але зателефонувавши на гарячу лінію, мені повідомили, що мене попереджали 2 МІСЯЦІ тому. Воля ви серйозно??? а смс можна було написати і попередити, а не розказувати мені, що вам телефонували і попереджали. Коли оплатити потрібно то ви смс відправляєте регулярно. З таким відношенням співпрацювати бажання з вами пропадає (і технолога потрібно чекати неділю, так як вільних нема). Ви би інколи думали, що на даний період життя більшість людей працюють в інтернеті. І вимикати о так в один день не логічно. Просто УЖАС
Добрий день, Яно! Дякуємо за відгук. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться за посиланням bit.ly/43nip18 і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Рівень сервісу 0. Комунікація на 0. Сервіс 0. Співчуваю,скоро з такими темпами,у вас не залишиться жодного клієнта,який би порадив комусь ваш інтернет. Дніще повне,хочу відключитися від вас чимшвидше, і доєднатися до нормального провайдера. Я дзвоню і кажу що в мене інтернет не підключається,а він мені розказує якщо проблема на моїй стороні то я їм гроші винна,а якщо на їхній стороні,то... Читати відгук Рівень сервісу 0. Комунікація на 0. Сервіс 0. Співчуваю,скоро з такими темпами,у вас не залишиться жодного клієнта,який би порадив комусь ваш інтернет. Дніще повне,хочу відключитися від вас чимшвидше, і доєднатися до нормального провайдера. Я дзвоню і кажу що в мене інтернет не підключається,а він мені розказує якщо проблема на моїй стороні то я їм гроші винна,а якщо на їхній стороні,то тоже я плачу. Скажу так,теряйтеся,нікому не пораджу такого жаху Минулого тижня проплатила інтрнет + телебачення на 580 грн,сьогодні мені кажуть що треба заплатити 600 грн,а більше вам нічо не заплатити? Можу вас тільки на**й послати з таким відношенням до людей!!! Дно повне! Гандони!!!
Добрий день! Дякуємо за відгук. Для більш детальної перевірки нам необхідна ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Техподдержка любыми способами будет рассказывать что проблема на вашей стороне, даже когда им показуете факты и логи, что на другом провайдере все ок - проблема на их стороне. Они будут стоять на своем, любая причина только проблема ваша, сначала рассказуют что вызов мастера 1.20 грн если проблема в квартире, но приходить мастер без оборудования, просто посидел и ушёл. С вас... Читати відгук Техподдержка любыми способами будет рассказывать что проблема на вашей стороне, даже когда им показуете факты и логи, что на другом провайдере все ок - проблема на их стороне. Они будут стоять на своем, любая причина только проблема ваша, сначала рассказуют что вызов мастера 1.20 грн если проблема в квартире, но приходить мастер без оборудования, просто посидел и ушёл. С вас снимут 150+ грн за то что он просто зашёл, 5 раз вызывал, слышал истории что с кабелем проблема его надо под замену, это за счет компании, но приходит мастер и замена кабеля уже стоит 500 грн. Download:3.05 Мбит/c Upload:5.92 Мбит/c Не рекомендую этого интернет-провайдера Даже под дулом пистолета не выбирайте это д...о. Поддержка отвечает в течении трех дней, интернет пропадет чуть ли не каждый день, потери пакетов стабильно 5%+, оборудование по моему опыту использования не рассчитано на нагрузку выше передачи двоичного кода. Это оптика Карл!!!
Добрий день, Ярику! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Замечательный мастер Виталий Настальчук ! 25.04.2025 г. проводил интернет - компетентный, знает свое дело, добросовестный, старается сделать как можно лучше, а не поскорее кое-как и побыстрее уйти, аккуратный, чистоплотный, доброжелательный и вежливый. Благодарность и лучшие пожелания в жизни этому технику Воля-Кабель. Побольше бы таких сотрудников этой фирме !
Компанія просто відстій. 25.03 прийшов майстер для того щоб забрати обладнання і підписати договір на відключення послуг. Роутер не забрав оскільки серійник на наліпці на ньому не співпав з серійником в їхніх документах. Одна цифра не співпала, аби як переписали мабуть. Кажуть не заберем, штраф 50 грн. Подзвонила на гарячу лінію, обслуговування гидотне. Ледве випросила якогось старшого чи керівника. Дівчина... Читати відгук Компанія просто відстій. 25.03 прийшов майстер для того щоб забрати обладнання і підписати договір на відключення послуг. Роутер не забрав оскільки серійник на наліпці на ньому не співпав з серійником в їхніх документах. Одна цифра не співпала, аби як переписали мабуть. Кажуть не заберем, штраф 50 грн. Подзвонила на гарячу лінію, обслуговування гидотне. Ледве випросила якогось старшого чи керівника. Дівчина сказала що подасть запит для зʼясування і мене будуть інформувати. Сьогодні 01.04 ніхто не дзвонив, телефоную сама, питаю що з моїм запитом. Кажуть дзвонили вчора-позавчора, не додзвонились. Але в мене ніяких пропущених. Звіряємо номер телефону, ВИЯВЛЯЄТЬСЯ ЩО ЦИФРОЮ В НОМЕРІ ТЕЛЕФОНУ ПОМИЛИЛИСЬ. Ну це просто сюр якийсь. Помилися в записі серійнику, помилилися в номері телефону. А ДЗВОНИЛИ ВОНИ МЕНІ ЩОБ ДІЗНАТИСЬ ЯКИЙ І МЕНЕ СЕРІЙНИК НА РОУТЕРІ. Питання не вирішене, найвідстійніша компанія по сервісу і якості послуг. Тільки тут можуть пропонувати підключити інтернет без світла, який буде в них «в далекому майбутньому» коли ти вже кажеш що такий підключила і хочеш відмовитися від послуг Волі. Просто сміх
Добрий день, Юліє! Дякуємо за відгук. Для більш детальної перевірки нам необхідна ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Воля - перманентне лайно. Швидкість з'єднання в кращому разі ~30% від заявленої в тарифному плані, відсутність стабільності з'єднання, імбеціли в техпідтримці. Якість послуги цілковитий 0.
пользовался волей, остался сплошной негатив: 1.Скорость реакции на поломки оборудования и помехи в сети никакая, иногда приходилось ждать по несколько дней. 2.Требуется тюнер для декодирования сигнала. 3.Безлимитный тариф, совсем не безлимитный, оказывается есть ограничения, за использование торрентов в пиковые часы мне отрубали инет, и грозились штрафами, да и сама скорость не радовала, и менялась в зависимости от времени суток. Сейчас... Читати відгук пользовался волей, остался сплошной негатив: 1.Скорость реакции на поломки оборудования и помехи в сети никакая, иногда приходилось ждать по несколько дней. 2.Требуется тюнер для декодирования сигнала. 3.Безлимитный тариф, совсем не безлимитный, оказывается есть ограничения, за использование торрентов в пиковые часы мне отрубали инет, и грозились штрафами, да и сама скорость не радовала, и менялась в зависимости от времени суток.
Сейчас у меня бесплатные 75 каналов в цифре, совсем бесплатные, подключено к телеку напрямую, цифру обрабатывает внутренний тюнер, поэтому к телеку теперь прилагается всего один пульт. провайдера не называю, дабы не обвинили в рекламе. Причем без дополнительных условий,типа за бесплатные каналы нужно подключиться к инету. Ремонт оборудования в день обращения, впрочем случалось это всего один раз.
Провайдер итернета тоже устраивает полностью, безлим 100 мбит/с уа и 80 мир, цена 80 грн/месяц, скорость радует, инет отсутствовал только когда падала магистраль, если забыл проплатить, можно в кабинете активировать работу в кредит на 3-е суток, если опять не оплатил, снова можно активировать на 3-е суток, но последующие активации уже стоят денег, 5грн.
Це як ви розумієте не про мене - але цікаво що нічого не змінилося!!!
Звернулися до сервісу з проблемою відсутності інтернету в моєму селі. Мене приємно здивував професійний підхід та бажання допомогти. Фахівці компанії уважно вислухали , запропонували кілька варіантів вирішення та допомогли обрати оптимальний варіант пристрою яка підійшла саме для нашої місцевості. Встановлення антени пройшло швидко , відразу з'явився інтернет, нічого не ловили, не крутили з'єднання стабільне.Є гарантія! Поки задоволені! Дякуємо!
Download:14 Мбит/c Upload:10.04 Мбит/c Не рекомендую этого интернет-провайдера Воля - гівном була, гівном є, гівном залишиться до моменту розорення. Слів немає, тільки емоції - досить подивитися на результати тесту на тарифі 100 Мбіт/с...
Воля як була цілковитим лайном, так ним успішно і залишається. Вартість тарифу підвищили - швидкість 19% від заявленої в тарифному плані. Горіть ви в пеклі. Технология:DOCSIS Найгірший провайдер який можна підключити взагалі нікому не рекомендую, сервіс дуже поганий технічна підтримка просто ніяка можна по півгодини чекати та вони не дадуть тобі відповіді. Повне сміття, нікому не рекомендую !!!
Тебе уже звонили мошенники, твой номер телефона попадал под обзвон из проданных баз данных? Можешь не отвечать, не думаю что твой номер по какой-то причине сделали исключением. Для меня хватило именно этого факта, притом Воля сама признала, что не видит в этом ничего плохого или незаконного. Да, более 10 лет назад. Но факт остаётся фактом. Точно так же провайдер может... Читати відгук Тебе уже звонили мошенники, твой номер телефона попадал под обзвон из проданных баз данных? Можешь не отвечать, не думаю что твой номер по какой-то причине сделали исключением. Для меня хватило именно этого факта, притом Воля сама признала, что не видит в этом ничего плохого или незаконного. Да, более 10 лет назад. Но факт остаётся фактом.
Точно так же провайдер может продать твою активность в сети, в смысле, от твоего имени поучаствовать в любых действиях. Например, в DDOS атаках. Понимаешь, что при таких раскладах к провайдеру должно быть доверие. Так что на Волю уже не бурчат, её откровенно ненавидят и вышвыривают с рынка.
В наши времена IT рынки перестраиваются быстро. Всё, что им может помешать — это лень. И самое глупое, что может сделать поставщик стабильных услуг, это привести клиентскую базу в движение, заставить их начать думать, принимать решения, ИСКАТЬ конкурентные предложения. И найдут же.
— Альо, це «Воля»? — Вітаю, Денисе! Ви щойно підключились на наш пакет «Контакт»! примерно так проходит акцептация до самого отмороженого прова на земле...
Їх гаряча лінія - це жах. Я не розумію цього, особливо коли "вісиш на лінії" хвилину дві, а дійшовши до моменту поговорити з оператором - просто скидають слухавку. Виглядає як знущання:) Наразі немає відключень, нічого, але по нашому будинку дуже часто "аварії". У мого чоловіка - робота віддалено, все залежить від якісного інтернету, який ви не в змозі надати.... Читати відгук Їх гаряча лінія - це жах. Я не розумію цього, особливо коли "вісиш на лінії" хвилину дві, а дійшовши до моменту поговорити з оператором - просто скидають слухавку. Виглядає як знущання:) Наразі немає відключень, нічого, але по нашому будинку дуже часто "аварії". У мого чоловіка - робота віддалено, все залежить від якісного інтернету, який ви не в змозі надати. Думаємо про перехід до інших компаній по будинку.
Добрий день, Вероніка! Дякуємо за відгук. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
ну вобщем ожидаемая теподдержка - у нас все хорошо... вы не понимаете... и что что 10%% аж - плати за 100 - так принято))) обизянкам приказано - техподдержка трансформировалась в регистрацию и призыв решать проблему по ихнему - им надо приготовится... показать ляпоту!!!! пох что техники нет и не будет - сигнал шикарный.... правда где неясно))) капча не проходит -... Читати відгук ну вобщем ожидаемая теподдержка - у нас все хорошо... вы не понимаете... и что что 10%% аж - плати за 100 - так принято))) обизянкам приказано - техподдержка трансформировалась в регистрацию и призыв решать проблему по ихнему - им надо приготовится... показать ляпоту!!!! пох что техники нет и не будет - сигнал шикарный.... правда где неясно))) капча не проходит - от хорошего сигнала видимо...12/6 мбит - правда это 100 мбит?))))
Технология:DOCSIS Не рекомендую этого интернет-провайдера треш провайдер, навіть не думайте до них підключатись. вони справжні аферисти, вирішувати проблеми не намагаються, у них завжди все чудово. буду закривати з ними договір, вдачі їм з таким відношенням та контакт центром....благо конкурентів в них повно, з кращою якістю послуг та кращими тарифами. це пров для екстремалів - але чим дальше тим трешовіше!!! їх... Читати відгук Технология:DOCSIS Не рекомендую этого интернет-провайдера треш провайдер, навіть не думайте до них підключатись. вони справжні аферисти, вирішувати проблеми не намагаються, у них завжди все чудово. буду закривати з ними договір, вдачі їм з таким відношенням та контакт центром....благо конкурентів в них повно, з кращою якістю послуг та кращими тарифами. це пров для екстремалів - але чим дальше тим трешовіше!!! їх проблеми перекладають на нас - коронна фраза - не хочете вирішувати проблеми - саме так вони звертаються до нас - хоча проблеми в них!!!
в один день пропал интернет, позвонили на линию, сказали заявка принята, ждите, прошло 3 дня, звоним сказали перезвонят в ближайшее время, сижу без интернета уже 3 день, проходит 8 часов и всё равно никто не звонит, в итоге до сих пор сидим ждём пока позвонят, 4 дня без интернета
Добрий день, Владислав! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Представитель компании приврал что мне чтото демонстрировали 10 числа... интересно что)))) при том что 10 января мну не было в наличии... мда вот это завирание вышло на новый уровень. А упомянутые условия наверняка включают право компании соврать и не уважать нас настолько...
Добрий день! Дякуємо за відгук. Нещодавно у вас проводилась перевірка майстром, роботу послуги вам було продемонстровано. Як ви могли бачити, швидкість відповідала заявленій. У разі незадовільної роботи послуги ви можете самостійно пройти технічну діагностику на Порталі абонента. Для швидкого усунення проблеми та більш точних показників швидкості наполегливо радимо проводити тест прямим з’єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу.... Читати відгук Добрий день! Дякуємо за відгук. Нещодавно у вас проводилась перевірка майстром, роботу послуги вам було продемонстровано. Як ви могли бачити, швидкість відповідала заявленій. У разі незадовільної роботи послуги ви можете самостійно пройти технічну діагностику на Порталі абонента. Для швидкого усунення проблеми та більш точних показників швидкості наполегливо радимо проводити тест прямим з’єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. Якщо ситуація не вирішилася, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка».
Я міг бачии - та не тільки я - швидкість максимум 60!!! - це дуже далеко від умов вашого ж договору!!! Ніяких переваг нема від слова зовсім - пров для екстремалів))) - нескучне життя я вам гарантую!!!)))
Добрий день, Ярику! Дякуємо за відгук. Ваша думка важлива для нас. З умовами надання та отримання телекомунікаційних послуг ви можете ознайомитись на офіційному сайті компанії volia.com і розділі Умови https://volia.com/ukr/news/article/terms/ Показати 1 відповідь
Дуже допомогли з якістю інтернету. Зв'язок навіть кращий, чим мобільний. Рекомендую всім. Особливо вражений намаганням допомогти в налаштуванні. Зворотній зв'язок завжди присутній.
Download:48.12 Мбит/c Upload:9.84 Мбит/c Договор:328945 Каротше кажучи таки да пи...ць має місце!!! на ньому вся галіма канторка тримається. Дозвонитися до них секретним (в усіх сенсах... не знають вони його - або дуркують - 044 5024022) - а там або така собі анка або назар - і заводять старі пісню про головне - ваше обладнання га**о, ви усі криворукі а ми... Читати відгук Download:48.12 Мбит/c Upload:9.84 Мбит/c Договор:328945 Каротше кажучи таки да пи...ць має місце!!! на ньому вся галіма канторка тримається. Дозвонитися до них секретним (в усіх сенсах... не знають вони його - або дуркують - 044 5024022) - а там або така собі анка або назар - і заводять старі пісню про головне - ваше обладнання га**о, ви усі криворукі а ми дартаньяни - та ціни в нас будьте-нате - благоворителі ми))). А те шо ваші майстри говорять про ваше (Ваше!!!) обладнання з особливостями - модем ноунейм ріже трафік - та то ми не чули - то все ваш vpn, якого до речі в мене нема!!! Як не запитаєшся - сигнал в них у нормі... а норма схоже 20% від пакета, та стандартне слайд-шоу на тв. Доречі те що вказано в них еа сайті з однаковими цінами на пакети у 175 грн то є відверта брехня, бо через місяць максимум 2 - то все почне рости як на дріжджах - як вже було зазначене - в них своя невольська реальність, в якій їхнє слово не варте ніц нічого!!! в них свій двіж - оператори кал-центру та центру відсталих технологій беруть участь та брешуть у лице!!! Висновки прості = 15 років спілкування доводять одне - контора недоговороздатна, вас кидатимуть завжди, а ще й розкажуть що ви винні й ваще - вас тут не стояло!!! Якщо ви не екстремал або як я діватися нікуди!!! - не звязуйтесь!!! Да все що вони продають - 99% браковане - повернути нізя або як з обладнанням - на таке саме неробоче або браковане!!!
Сама шахрайська компанія у місті Києві з 2014 року. Дуже низький рівень послуг, але підвищення тарифів регулярне. Відверте шахрайство щодо швидкості інтернету. Пропонують підвищений тариф за гроші, але швидкість ніколи не була більше 50 - 60 Мбіт/с. Дуже нав`язливі менеджери з акціями, але складно добитися реального вирішення проблем. Додзвонитися з приводу особистої проблеми неможливо. Довгий час були монополістами у центрі... Читати відгук Сама шахрайська компанія у місті Києві з 2014 року. Дуже низький рівень послуг, але підвищення тарифів регулярне. Відверте шахрайство щодо швидкості інтернету. Пропонують підвищений тариф за гроші, але швидкість ніколи не була більше 50 - 60 Мбіт/с. Дуже нав`язливі менеджери з акціями, але складно добитися реального вирішення проблем. Додзвонитися з приводу особистої проблеми неможливо. Довгий час були монополістами у центрі та на Подолі, але зараз ситуація змінилась. Якщо є можливість відмовитись від "сервісу" Волі Кабель, то це має сенс зробити.
Нет интернета больше пяти дней. С телефона прикреплённого к договору во время сбоев в работе интернета дозвониться не возможно, приходится звонить с посторонних номеров. Дозвонившись к оператору начинается бесполезный диалог, утверждают что причина в отключении света хотя два дня по городу отключений нет. Операторы не компетентны и врут выдумывая на ходу (на чем были пойманы не однократно). При любых технических проблемах вы останетесь без поддержки и сколько не проси, не оставляй жалобы вас просто поставят перед фактом или будут кормить завтраками. Со слов техника этой компании они не меняют и практически не ремонтируют оборудование т.к. на складе оборудования просто нет. При этом операторы утверждают что компания занимается модернизацией, заменой, улучшением функционала оборудования, ну про бесперебойный интернет они рассказывают уже более трёх лет поэтому я уже просто не верю. Резюме: оставил заявку на разрыв договора, а интернета так и нет. Услуги данной компании категорически не рекомендую. Техподдержки ноль. Плюсов нет.
Добрий день, Ярику! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання! Показати 1 відповідь
Download:0.01 Мбит/c Upload:0.01 Мбит/c Download 0.01 Мбіт/с... Upload 0.01 Мбіт/с... Ping 3000 ms. Тарифний план 100 Мбіт/с... Воля - відстійний смітник, пародія на провайдера, знущання над здоровим глуздом. І з 1.01.2025 збираються підвищувати плату за тариф... Горіть ви в пеклі!!! Постійно низька швидкість з'єднання, яка навіть віддалено не відповідає заявленій у тарифному плані, відсутність стабільного з'єднання, у техпідтримці сидять альтернативно... Читати відгук Download:0.01 Мбит/c Upload:0.01 Мбит/c Download 0.01 Мбіт/с... Upload 0.01 Мбіт/с... Ping 3000 ms. Тарифний план 100 Мбіт/с... Воля - відстійний смітник, пародія на провайдера, знущання над здоровим глуздом. І з 1.01.2025 збираються підвищувати плату за тариф... Горіть ви в пеклі!!! Постійно низька швидкість з'єднання, яка навіть віддалено не відповідає заявленій у тарифному плані, відсутність стабільного з'єднання, у техпідтримці сидять альтернативно обдаровані особистості. Якість послуги = 0.
Подивиться яку бредятіну мені написала фахівець АННА, не розумниця і не професіонал. Ще і гроші за свої прорахунки вимагють. ГАНЬБА кАБЕЛЯМ. Білше двух місяців працює з перебоями інтернет. з 11.00 до 21.30 підключення не має. Всі заходи з боку провайдера результатів не дали. Для вирішення питання, рекомендуємо оформити заявку на виклик майстра. Повідомте, будь ласка, зручні для Вас дату... Читати відгук Подивиться яку бредятіну мені написала фахівець АННА, не розумниця і не професіонал. Ще і гроші за свої прорахунки вимагють. ГАНЬБА кАБЕЛЯМ. Білше двух місяців працює з перебоями інтернет. з 11.00 до 21.30 підключення не має. Всі заходи з боку провайдера результатів не дали.
Для вирішення питання, рекомендуємо оформити заявку на виклик майстра. Повідомте, будь ласка, зручні для Вас дату і час його приходу (починаючи з 10.01.2025р). Вартість діагностики складе 150грн, якщо роботи будуть проводитися тільки за межами квартири, то вартість діагностики складе 1,20 грн. Сервісні роботи і матеріали оплачуються згідно чинного прейскуранта (https://ex.volia.com/user/files/documents/services.pdf). Після виконання заявки технік зобов'язаний продемонструвати роботу послуги та видати Вам на підпис акт виконаних робіт.
Якщо знадобиться заміна обладнання, будь ласка, перевірте наявність повної комплектації.
На момент візиту майстра, рекомендуємо власнику договору бути присутнім вдома з паспортом.
Оплата за роботи списується автоматично з Вашого рахунку, за фактом їх виконання, про це Ви будете повідомлені в SMS.
Управляти заявками за договором Ви можете на Порталі абонента Мій кабінет bit.ly/my_volia, в розділі Мої заявки. Якщо Ви забули пароль до порталу, будь ласка, скористайтеся функцією відновлення за посиланням: my.volia.com/kiev/uk/login/help/password
Допомогти у вирішенні технічних питань і налаштуванні обладнання Вам допоможе поетапний помічник Технічна діагностика на Порталі абонента Мій кабінет my.volia.com. Детальніше про Технічну діагностику Ви можете прочитати за посиланням: bit.ly/3q8p9cb
Звертаємо Вашу увагу, що у зв’язку з військовим станом при повітряних тривогах/обстрілах – час візиту майстра може змінюватись, про що Ви будете повідомлені завчасно. Просимо віднестись з розумінням до цього.
Добрий день, Сергію Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Воля Бродбенд - швидко, вигідно, зручно! Вибираючи Воля Бродбенд, ви обираєте найвигідніший для себе пакет послуг: Швидко! * Висока швидкість отримання інформації – до 38 Мбіт/сек. дозволяє комфортно користуватися всіма можливостями Інтернету - від простого перегляду пошти та веб-сторінок до новітніх мультимедійних технологій: он-лайн відео та музики, голосового... детальніше
ЦЕ ПРОСТО ЖАХ!!!
Воля хоче просто продати мені модем 2019 року за 560 грн і не приймає його назад.Реально НЕ РЕКОМДУЮ ЦИХ ШАХРАЇВ!!!
Це просто жах!!!
Менеджер сказала,що вирішать моє питання...
Воля- це дно
Додзвонитись до консультанта в колл-центр теж той ще квест.... Читати відгук Найгірший провайдер!!! Ціни зростають постійно!!! Останнє збільшення тарифу одразу на 220 грн! За інтернет 100мбіт+ ТБ тепер вартість 740 грн. Ось така "лояльність" до старих клієнтів. Вони нових заманюють низькою ціною, а потім коли ти у них "на гачку" роками, то доять тебе постійно як л*ха. Обходьте цього провайдера десятою дорогою!
Додзвонитись до консультанта в колл-центр теж той ще квест. І навіть коли додзвонився з якоюсь технічною проблемою, то там сидять якісь папуги, які лише повторюють одне й те саме "виключіть, включіть, з нашої сторони все гаразд", за дурнів мають своїх клієнтів!!!
Це все так дістало, що тепер шлю їх далеко на *** і віддаю їм їх зашморгане обладнання, хай вдавляться зі своїми тарифами!
Це реально шахраї
Майстер 06.08.25р,який мав забрати модем за моєю адресою ( де модем був встановлений) сказав його привести самостійно до центру обслуговування клієнтів,бо модем без цього номеру.
Також,консультант при розірванні договору ( по телефону) сказала,що... Читати відгук Сьогодні 08.08.25р. приїхала в центр обслуговування "Воля" за адресою м.Київ Бойчука 2/1,консультант Ірина не прийняла модем через відсутність наліпки ( там серійний номер) і сказала сплачувати 560 грн.
Майстер 06.08.25р,який мав забрати модем за моєю адресою ( де модем був встановлений) сказав його привести самостійно до центру обслуговування клієнтів,бо модем без цього номеру.
Також,консультант при розірванні договору ( по телефону) сказала,що я маю його привести до центру обслуговування клієнтів.
Я не знаю куди поділась ця наліпка,я її ніколи не бачила на модемі)))
В центра обслуговування клієнтів його не прийняли)))
Це реально жахлива контора і дуже важко розірвати договір та сдати те обладнання((((
В реальності компанія Воля хоче мені продати модем 2019 року,який думаю вийшов з гарантійного терміну.
Не раджу, погано працює
Детальніше про функціонал "Технічна діагностика" ви можете прочитати за посиланням: https: //bit.ly/2wAc1CD.
Стабільний зв'язок і гарний сервіс
Отвратительный инет
Що до оплати, заходьте на Портал Абонента my.volia.com в розділ «Мої рахунки» та активуйте функцію Автоплатіж, яка доступна після збереження хоча б однієї банківської карти. Більше не доведеться постійно слідкувати за достатньою сумою коштів на рахунку для користування послугами компанії.
Відношення до клієнтів просто жахливе
Найгірший інтернет-провайдер
Дніще повне,хочу відключитися від вас чимшвидше, і доєднатися до нормального провайдера.
Я дзвоню і кажу що в мене інтернет не підключається,а він мені розказує якщо проблема на моїй стороні то я їм гроші винна,а якщо на їхній стороні,то... Читати відгук Рівень сервісу 0. Комунікація на 0. Сервіс 0. Співчуваю,скоро з такими темпами,у вас не залишиться жодного клієнта,який би порадив комусь ваш інтернет.
Дніще повне,хочу відключитися від вас чимшвидше, і доєднатися до нормального провайдера.
Я дзвоню і кажу що в мене інтернет не підключається,а він мені розказує якщо проблема на моїй стороні то я їм гроші винна,а якщо на їхній стороні,то тоже я плачу. Скажу так,теряйтеся,нікому не пораджу такого жаху
Минулого тижня проплатила інтрнет + телебачення на 580 грн,сьогодні мені кажуть що треба заплатити 600 грн,а більше вам нічо не заплатити? Можу вас тільки на**й послати з таким відношенням до людей!!! Дно повне!
Гандони!!!
Вот почему у меня то же самое а?
Download:3.05 Мбит/c
Upload:5.92 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Даже под дулом пистолета не выбирайте это д...о. Поддержка отвечает в течении трех дней, интернет пропадет чуть ли не каждый день, потери пакетов стабильно 5%+, оборудование по моему опыту использования не рассчитано на нагрузку выше передачи двоичного кода. Это оптика Карл!!!
Замечательный мастер
Сервіс 0/10
Воля - перманентне лайно.
Відгуки та порівняння!!! воля якщо відпвість - їм жаль - ТА ПОХЕР ЇМ!!!
1.Скорость реакции на поломки оборудования и помехи в сети никакая, иногда приходилось ждать по несколько дней.
2.Требуется тюнер для декодирования сигнала.
3.Безлимитный тариф, совсем не безлимитный, оказывается есть ограничения, за использование торрентов в пиковые часы мне отрубали инет, и грозились штрафами, да и сама скорость не радовала, и менялась в зависимости от времени суток.
Сейчас... Читати відгук пользовался волей, остался сплошной негатив:
1.Скорость реакции на поломки оборудования и помехи в сети никакая, иногда приходилось ждать по несколько дней.
2.Требуется тюнер для декодирования сигнала.
3.Безлимитный тариф, совсем не безлимитный, оказывается есть ограничения, за использование торрентов в пиковые часы мне отрубали инет, и грозились штрафами, да и сама скорость не радовала, и менялась в зависимости от времени суток.
Сейчас у меня бесплатные 75 каналов в цифре, совсем бесплатные, подключено к телеку напрямую, цифру обрабатывает внутренний тюнер, поэтому к телеку теперь прилагается всего один пульт. провайдера не называю, дабы не обвинили в рекламе. Причем без дополнительных условий,типа за бесплатные каналы нужно подключиться к инету. Ремонт оборудования в день обращения, впрочем случалось это всего один раз.
Провайдер итернета тоже устраивает полностью, безлим 100 мбит/с уа и 80 мир, цена 80 грн/месяц, скорость радует, инет отсутствовал только когда падала магистраль, если забыл проплатить, можно в кабинете активировать работу в кредит на 3-е суток, если опять не оплатил, снова можно активировать на 3-е суток, но последующие активации уже стоят денег, 5грн.
Це як ви розумієте не про мене - але цікаво що нічого не змінилося!!!
Професійні та компетентні співробітники
Фахівці компанії уважно вислухали , запропонували кілька варіантів вирішення та допомогли обрати оптимальний варіант пристрою яка підійшла саме для нашої місцевості.
Встановлення антени пройшло швидко , відразу з'явився інтернет, нічого не ловили, не крутили з'єднання стабільне.Є гарантія! Поки задоволені! Дякуємо!
вот самый зачетный отзыв - Яростно подписываюсь!!!
Upload:10.04 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Воля - гівном була, гівном є, гівном залишиться до моменту розорення. Слів немає, тільки емоції - досить подивитися на результати тесту на тарифі 100 Мбіт/с...
підборочка відгуків від благодарних клієнтів
Технология:DOCSIS
Найгірший провайдер який можна підключити взагалі нікому не рекомендую, сервіс дуже поганий технічна підтримка просто ніяка можна по півгодини чекати та вони не дадуть тобі відповіді. Повне сміття, нікому не рекомендую !!!
Для тех у каво у неВоли все хорошо!!!
Точно так же провайдер может... Читати відгук Тебе уже звонили мошенники, твой номер телефона попадал под обзвон из проданных баз данных? Можешь не отвечать, не думаю что твой номер по какой-то причине сделали исключением. Для меня хватило именно этого факта, притом Воля сама признала, что не видит в этом ничего плохого или незаконного. Да, более 10 лет назад. Но факт остаётся фактом.
Точно так же провайдер может продать твою активность в сети, в смысле, от твоего имени поучаствовать в любых действиях. Например, в DDOS атаках. Понимаешь, что при таких раскладах к провайдеру должно быть доверие. Так что на Волю уже не бурчат, её откровенно ненавидят и вышвыривают с рынка.
В наши времена IT рынки перестраиваются быстро. Всё, что им может помешать — это лень. И самое глупое, что может сделать поставщик стабильных услуг, это привести клиентскую базу в движение, заставить их начать думать, принимать решения, ИСКАТЬ конкурентные предложения. И найдут же.
как подключится к самому отвязному прову
— Вітаю, Денисе! Ви щойно підключились на наш пакет «Контакт»!
примерно так проходит акцептация до самого отмороженого прова на земле...
Зворотнього зв'язку - нуль
Наразі немає відключень, нічого, але по нашому будинку дуже часто "аварії". У мого чоловіка - робота віддалено, все залежить від якісного інтернету, який ви не в змозі надати.... Читати відгук Їх гаряча лінія - це жах. Я не розумію цього, особливо коли "вісиш на лінії" хвилину дві, а дійшовши до моменту поговорити з оператором - просто скидають слухавку. Виглядає як знущання:)
Наразі немає відключень, нічого, але по нашому будинку дуже часто "аварії". У мого чоловіка - робота віддалено, все залежить від якісного інтернету, який ви не в змозі надати. Думаємо про перехід до інших компаній по будинку.
и снова здорова - но виноват клиент - платить не хочет!!!!
пох что техники нет и не будет - сигнал шикарный.... правда где неясно))) капча не проходит -... Читати відгук ну вобщем ожидаемая теподдержка - у нас все хорошо... вы не понимаете... и что что 10%% аж - плати за 100 - так принято))) обизянкам приказано - техподдержка трансформировалась в регистрацию и призыв решать проблему по ихнему - им надо приготовится... показать ляпоту!!!!
пох что техники нет и не будет - сигнал шикарный.... правда где неясно))) капча не проходит - от хорошего сигнала видимо...12/6 мбит - правда это 100 мбит?))))
Воля пробиває чергове дно
Не рекомендую этого интернет-провайдера
треш провайдер, навіть не думайте до них підключатись. вони справжні аферисти, вирішувати проблеми не намагаються, у них завжди все чудово. буду закривати з ними договір, вдачі їм з таким відношенням та контакт центром....благо конкурентів в них повно, з кращою якістю послуг та кращими тарифами.
це пров для екстремалів - але чим дальше тим трешовіше!!! їх... Читати відгук Технология:DOCSIS
Не рекомендую этого интернет-провайдера
треш провайдер, навіть не думайте до них підключатись. вони справжні аферисти, вирішувати проблеми не намагаються, у них завжди все чудово. буду закривати з ними договір, вдачі їм з таким відношенням та контакт центром....благо конкурентів в них повно, з кращою якістю послуг та кращими тарифами.
це пров для екстремалів - але чим дальше тим трешовіше!!! їх проблеми перекладають на нас - коронна фраза - не хочете вирішувати проблеми - саме так вони звертаються до нас - хоча проблеми в них!!!
Пропал интернет
Оказывается мне чтото демонстрировали = свои грязные подштаники?
А упомянутые условия наверняка включают право компании соврать и не уважать нас настолько...
Стандартна відповідь від неволі - треш та угар - в них свій світ!!!)))
Я міг бачии - та не тільки я - швидкість максимум 60!!! - це дуже далеко від умов вашого ж договору!!!
Ніяких переваг нема від слова зовсім - пров для екстремалів))) - нескучне життя я вам гарантую!!!)))
Відмінна якість
мда - зашквар за зашкваром - повторюю тут
Upload:9.84 Мбит/c
Договор:328945
Каротше кажучи таки да пи...ць має місце!!! на ньому вся галіма канторка тримається. Дозвонитися до них секретним (в усіх сенсах... не знають вони його - або дуркують - 044 5024022) - а там або така собі анка або назар - і заводять старі пісню про головне - ваше обладнання га**о, ви усі криворукі а ми... Читати відгук Download:48.12 Мбит/c
Upload:9.84 Мбит/c
Договор:328945
Каротше кажучи таки да пи...ць має місце!!! на ньому вся галіма канторка тримається. Дозвонитися до них секретним (в усіх сенсах... не знають вони його - або дуркують - 044 5024022) - а там або така собі анка або назар - і заводять старі пісню про головне - ваше обладнання га**о, ви усі криворукі а ми дартаньяни - та ціни в нас будьте-нате - благоворителі ми))). А те шо ваші майстри говорять про ваше (Ваше!!!) обладнання з особливостями - модем ноунейм ріже трафік - та то ми не чули - то все ваш vpn, якого до речі в мене нема!!! Як не запитаєшся - сигнал в них у нормі... а норма схоже 20% від пакета, та стандартне слайд-шоу на тв.
Доречі те що вказано в них еа сайті з однаковими цінами на пакети у 175 грн то є відверта брехня, бо через місяць максимум 2 - то все почне рости як на дріжджах - як вже було зазначене - в них своя невольська реальність, в якій їхнє слово не варте ніц нічого!!! в них свій двіж - оператори кал-центру та центру відсталих технологій беруть участь та брешуть у лице!!!
Висновки прості = 15 років спілкування доводять одне - контора недоговороздатна, вас кидатимуть завжди, а ще й розкажуть що ви винні й ваще - вас тут не стояло!!!
Якщо ви не екстремал або як я діватися нікуди!!! - не звязуйтесь!!! Да все що вони продають - 99% браковане - повернути нізя або як з обладнанням - на таке саме неробоче або браковане!!!
И еще немного про реальные отзывы
Нет интернета больше пяти дней. С телефона прикреплённого к договору во время сбоев в работе интернета дозвониться не возможно, приходится звонить с посторонних номеров. Дозвонившись к оператору начинается бесполезный диалог, утверждают что причина в отключении света хотя два дня по городу отключений нет. Операторы не компетентны и врут выдумывая на ходу (на чем были пойманы не однократно). При любых технических проблемах вы останетесь без поддержки и сколько не проси, не оставляй жалобы вас просто поставят перед фактом или будут кормить завтраками. Со слов техника этой компании они не меняют и практически не ремонтируют оборудование т.к. на складе оборудования просто нет. При этом операторы утверждают что компания занимается модернизацией, заменой, улучшением функционала оборудования, ну про бесперебойный интернет они рассказывают уже более трёх лет поэтому я уже просто не верю. Резюме: оставил заявку на разрыв договора, а интернета так и нет. Услуги данной компании категорически не рекомендую. Техподдержки ноль. Плюсов нет.
Вы думаете что всем все нравится - как пишет неволя на мордокниге)))
Upload:0.01 Мбит/c
Download 0.01 Мбіт/с... Upload 0.01 Мбіт/с... Ping 3000 ms. Тарифний план 100 Мбіт/с... Воля - відстійний смітник, пародія на провайдера, знущання над здоровим глуздом. І з 1.01.2025 збираються підвищувати плату за тариф... Горіть ви в пеклі!!!
Постійно низька швидкість з'єднання, яка навіть віддалено не відповідає заявленій у тарифному плані, відсутність стабільного з'єднання, у техпідтримці сидять альтернативно... Читати відгук Download:0.01 Мбит/c
Upload:0.01 Мбит/c
Download 0.01 Мбіт/с... Upload 0.01 Мбіт/с... Ping 3000 ms. Тарифний план 100 Мбіт/с... Воля - відстійний смітник, пародія на провайдера, знущання над здоровим глуздом. І з 1.01.2025 збираються підвищувати плату за тариф... Горіть ви в пеклі!!!
Постійно низька швидкість з'єднання, яка навіть віддалено не відповідає заявленій у тарифному плані, відсутність стабільного з'єднання, у техпідтримці сидять альтернативно обдаровані особистості. Якість послуги = 0.
Ганьба проайдеру Кабель не Воля
Для вирішення питання, рекомендуємо оформити заявку на виклик майстра. Повідомте, будь ласка, зручні для Вас дату... Читати відгук Подивиться яку бредятіну мені написала фахівець АННА, не розумниця і не професіонал. Ще і гроші за свої прорахунки вимагють. ГАНЬБА кАБЕЛЯМ. Білше двух місяців працює з перебоями інтернет. з 11.00 до 21.30 підключення не має. Всі заходи з боку провайдера результатів не дали.
Для вирішення питання, рекомендуємо оформити заявку на виклик майстра. Повідомте, будь ласка, зручні для Вас дату і час його приходу (починаючи з 10.01.2025р). Вартість діагностики складе 150грн, якщо роботи будуть проводитися тільки за межами квартири, то вартість діагностики складе 1,20 грн. Сервісні роботи і матеріали оплачуються згідно чинного прейскуранта (https://ex.volia.com/user/files/documents/services.pdf). Після виконання заявки технік зобов'язаний продемонструвати роботу послуги та видати Вам на підпис акт виконаних робіт.
Якщо знадобиться заміна обладнання, будь ласка, перевірте наявність повної комплектації.
На момент візиту майстра, рекомендуємо власнику договору бути присутнім вдома з паспортом.
Оплата за роботи списується автоматично з Вашого рахунку, за фактом їх виконання, про це Ви будете повідомлені в SMS.
Управляти заявками за договором Ви можете на Порталі абонента Мій кабінет bit.ly/my_volia, в розділі Мої заявки. Якщо Ви забули пароль до порталу, будь ласка, скористайтеся функцією відновлення за посиланням: my.volia.com/kiev/uk/login/help/password
Допомогти у вирішенні технічних питань і налаштуванні обладнання Вам допоможе поетапний помічник Технічна діагностика на Порталі абонента Мій кабінет my.volia.com. Детальніше про Технічну діагностику Ви можете прочитати за посиланням: bit.ly/3q8p9cb
Звертаємо Вашу увагу, що у зв’язку з військовим станом при повітряних тривогах/обстрілах – час візиту майстра може змінюватись, про що Ви будете повідомлені завчасно. Просимо віднестись з розумінням до цього.
Гарного вам дня!
--
З повагою, Анна
Фахівець онлайн підтримки
Компанії ВОЛЯ