НКРЗІ забезпечує державний нагляд за додержанням суб'єктами ринку законодавства про телекомунікації, контроль за якістю телекомунікаційних послуг та задоволенням попиту споживачів. НКРЗІ розглядає звернення споживачів щодо надання та отримання послуг, отримує від операторів, провайдерів необхідні документи та інформацію і вживає у межах повноважень заходів до захисту прав споживачів.
Но, будьте готовы писать ещё, т.к. на первую жалобу можете получить примерно такой ответ: Водафон ответил, что всё хорошо и кроме Вас больше никто не жалуется. Делайте скриншоты скорости/отсутствия иннета, записывайте на диктофон плохую связь, когда не слышно, обрывается...., записывайте лживые ответы операторов (если дозвонитесь), скриншоты переписки с операторами....вообщем, всё чтоб было сразу побольше фактических доказательств. Настаивайте чтоб лично проверили по факту жалобы. Только так будет результат!
Переваги:
Нет
Недоліки:
Воруют деньги, смс, минуты, трафик, самовольно подключают платные услуги, умышленно урезают скорость иннета и ещё много мошеннических действий.
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Водафон -лжецы и мошенники - Відгуки про Vodafone Україна
НКРЗІ забезпечує державний нагляд за додержанням суб'єктами ринку законодавства про телекомунікації, контроль за якістю телекомунікаційних послуг та задоволенням попиту споживачів.
НКРЗІ розглядає звернення споживачів щодо надання та отримання послуг, отримує від операторів, провайдерів необхідні документи та інформацію і вживає у межах повноважень заходів до захисту прав споживачів.
Но, будьте готовы писать ещё, т.к. на первую жалобу можете получить примерно такой ответ: Водафон ответил, что всё хорошо и кроме Вас больше никто не жалуется.
Делайте скриншоты скорости/отсутствия иннета, записывайте на диктофон плохую связь, когда не слышно, обрывается...., записывайте лживые ответы операторов (если дозвонитесь), скриншоты переписки с операторами....вообщем, всё чтоб было сразу побольше фактических доказательств. Настаивайте чтоб лично проверили по факту жалобы. Только так будет результат!
відгук
Коментарі до відгуку