Блокування сім-карти - Відгуки про Vodafone Україна

Vodafone Україна
Відгук додано 20 червня, 2019 год 159 переглядів
Це просто обурливо! Я пенсіонер, хворію цукровим діабетом. Проживаю у сільській місцевості. Для отримання інсуліну у місті мені іноді потрібно здійснити певну кількість дзвінків в аптеку, щоб не витрачати марно гроші на проїзд, так як інсулін не завжди буває в наявності. І, ось мені за ці дзвінки сьогодні заблокували сім-карту. При зверненні до оператора, мені відповіли, що сім-карта заблокована за надмірну активність, і може бути розблокована на протязі 4 діб. Я не розумію, що означає ваша пропозиція "безліміт" в мережі водафон", і чому, я не можу нею користуватися, хоча оплатила на рік наперед послуги оператора, в яких вами запропоновано "безліміт"? У вас же немає наразі дешевих тарифів, де надається певна кількість хвилин на добу, або на місяць. Мене б влаштував дешевший тариф з лімітними хвилинами. Але ж ви пропонуєте у всіх тарифах "безліміт"! То чому не можна ним користуватися? Наразі ви залишили мене без зв'язку, без інсуліну і без бажання продовжувати з вами співпрацю після закінчення терміну мого номеру "рік без абонплат".
Переваги:
  1. Раніше були, наразі - немає
Недоліки:
  1. Байдужість, постійне підвищення тарифів, невідповідність ціни і запропонованих послуг




Коментарі до відгуку

Гость 20 червня, 2019 год
Жалобы в АМКУ, в НКРСИ решат все проблемы с водафоном и больше не будете страдать от их неправомерных действий.
Відповідь представника Vodafone Украина 20 червня, 2019 год
Доброго дня, Любов!

Відносини між ПрАТ "Vodafone Україна" і користувачами послуг передплаченого сервісу регламентуються чинним законодавством України, а так само "Довідником користувача послуги Vodafone Передоплата" і "Умовами користування мережами мобільного зв'язку ПрАТ" Vodafone Україна "(далі Довідник користувача, Умови користування). Діюча версія умов користування розміщена на сайті: https://www.vodafone.ua/uk/terms-of-use



Згідно із Довідником користувача, послуги, які надає оператор зв'язку, є предметом Умов користування. Умови користування є обов'язковими для абонента в тій мірі, в якій це стосується надання та отримання послуг абонентом без укладення письмового Договору.



ПрАТ "Vodafone Україна" проводить постійну роботу як з розвитку мережі в цілому, так і щодо забезпечення в рівній мірі безпечного і комфортного використання послуг усіма клієнтами. Нашою компанією проводиться робота по виявленню та припиненню дій тих користувачів, які можуть завдати моральної та матеріальної шкоди користувачам мережі, а також погіршити якість послуг, що надаються.



З метою безпеки проводиться контроль дотримання користувачами Умов користування, в тому числі:

- використовуваного різноманітного абонентського обладнання;

- характеру (профілю) здійснюються дзвінків, як всередині мережі, так і за її межі;

- порядку використання додаткових послуг мережі (відправка SMS -повідомлень, передачі даних, переказів грошей і т.д.).



При виявленні ознак дій, які призводять до зниження якості послуг Оператора по відношенню до інших абонентам, проводиться тимчасове обмеження в наданні послуг, згідно з підпунктом 17 пункту 1 статті 39 Закону України "Про телекомунікації". Таким чином, згідно з пунктом 10.4 Умов користування за Вашим номером відбулося тимчасове обмеження надання послуг мобільного зв'язку.
Любов 21 червня, 2019 год
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, які мої дії можуть завдати моральної та матеріальної шкоди користувачам мережі, а також погіршити якість послуг, що надаються, якщо я лише намагалась зателефонувати до аптеки. При цьому декілька разів не змогла додзвонитися, зателефонувала знайомій, щоб уточнити номер аптеки, і телефонувала в лікарню, щоб уточнити адресу аптеки? Жодної смс не було відправлено. Добре, якщо вже ви помилково вирішили, що я "дуже активна в мережі", то чому після дзвінка оператору і пояснення ситуації мене вже майже добу не можуть розблокувати? І саме головне, чому ви всім обіцяєте БЕЗЛІМІТ, якщо ним, виявляється, не можна користуватись, бо це МОЖЕ ЗАВДАТИ КОМУСЬ ТАМ МАТЕРІАЛЬНОЇ ТА МОРАЛЬНОЇ ШКОДИ???!!! Зробіть тариф, де я можу використовувати 30 хвилин в день в мережі, і я згодна платити за нього 10 - 15 гривень в місяць (більше воно й не вартує). Мене це влаштує, і, саме головне, я НІКОМУ НЕ БУДУ ЗАВАЖАТИ. Але ж вам все мало, ви поприбирали всі бюджетні тарифи, а тепер ще й не дозволяєте користуватись тим, що пропонуєте. Ще раз зазначу, що таке ставлення до клієнтів недопустиме, і ваше вище викладене пояснення - це прости "одписка", і мене не задовольнило.


Vodafone Україна
Всі відгуки

1.3 5
9697 відгуків / 3662815 переглядів
Vodafone Україна
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир.
Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше

Мобільний зв'язок
lifecell
lifecell

Рейтинг: 1.3
1859 відгуків
ОТАК (Смартшоп)
ОТАК (Смартшоп)

Рейтинг: 4.7
141 відгук
Киевстар (Kyivstar)
Киевстар (Kyivstar)

Рейтинг: 1.2
12921 відгук
Life:)
Life:)

Рейтинг: 1.7
2528 відгуків
Мобилочка
Мобилочка

Рейтинг: 1.9
296 відгуків
Beeline / Билайн
Beeline / Билайн

Рейтинг: 1.6
428 відгуків
LG Electronics
LG Electronics

Рейтинг: 2.4
90 відгуків
Компания "GSM-Харьков"
Компания "GSM-Харьков"

Рейтинг: 4.5
446 відгуків
Супер МТС 3D Ноль
Супер МТС 3D Ноль

Рейтинг: 2.2
122 відгука
Интертелеком
Интертелеком

Рейтинг: 1.5
2075 відгуків