Любов Отзыв написан 20 июня, 2019 год159 просмотров
Це просто обурливо! Я пенсіонер, хворію цукровим діабетом. Проживаю у сільській місцевості. Для отримання інсуліну у місті мені іноді потрібно здійснити певну кількість дзвінків в аптеку, щоб не витрачати марно гроші на проїзд, так як інсулін не завжди буває в наявності. І, ось мені за ці дзвінки сьогодні заблокували сім-карту. При зверненні до оператора, мені відповіли, що сім-карта заблокована за надмірну активність, і може бути розблокована на протязі 4 діб. Я не розумію, що означає ваша пропозиція "безліміт" в мережі водафон", і чому, я не можу нею користуватися, хоча оплатила на рік наперед послуги оператора, в яких вами запропоновано "безліміт"? У вас же немає наразі дешевих тарифів, де надається певна кількість хвилин на добу, або на місяць. Мене б влаштував дешевший тариф з лімітними хвилинами. Але ж ви пропонуєте у всіх тарифах "безліміт"! То чому не можна ним користуватися? Наразі ви залишили мене без зв'язку, без інсуліну і без бажання продовжувати з вами співпрацю після закінчення терміну мого номеру "рік без абонплат".
Достоинства:
Раніше були, наразі - немає
Недостатки:
Байдужість, постійне підвищення тарифів, невідповідність ціни і запропонованих послуг
Відносини між ПрАТ "Vodafone Україна" і користувачами послуг передплаченого сервісу регламентуються чинним законодавством України, а так само "Довідником користувача послуги Vodafone Передоплата" і "Умовами користування мережами мобільного зв'язку ПрАТ" Vodafone Україна "(далі Довідник користувача, Умови користування). Діюча версія умов користування розміщена на сайті: https://www.vodafone.ua/uk/terms-of-use
Згідно із Довідником користувача, послуги, які надає оператор зв'язку, є предметом Умов користування. Умови користування є обов'язковими для абонента в тій мірі, в якій це стосується надання та отримання послуг абонентом без укладення письмового Договору.
ПрАТ "Vodafone Україна" проводить постійну роботу як з розвитку мережі в цілому, так і щодо забезпечення в рівній мірі безпечного і комфортного використання послуг усіма клієнтами. Нашою компанією проводиться робота по виявленню та припиненню дій тих користувачів, які можуть завдати моральної та матеріальної шкоди користувачам мережі, а також погіршити якість послуг, що надаються.
З метою безпеки проводиться контроль дотримання користувачами Умов користування, в тому числі:
- характеру (профілю) здійснюються дзвінків, як всередині мережі, так і за її межі;
- порядку використання додаткових послуг мережі (відправка SMS -повідомлень, передачі даних, переказів грошей і т.д.).
При виявленні ознак дій, які призводять до зниження якості послуг Оператора по відношенню до інших абонентам, проводиться тимчасове обмеження в наданні послуг, згідно з підпунктом 17 пункту 1 статті 39 Закону України "Про телекомунікації". Таким чином, згідно з пунктом 10.4 Умов користування за Вашим номером відбулося тимчасове обмеження надання послуг мобільного зв'язку.
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, які мої дії можуть завдати моральної та матеріальної шкоди користувачам мережі, а також погіршити якість послуг, що надаються, якщо я лише намагалась зателефонувати до аптеки. При цьому декілька разів не змогла додзвонитися, зателефонувала знайомій, щоб уточнити номер аптеки, і телефонувала в лікарню, щоб уточнити адресу аптеки? Жодної смс не було відправлено. Добре, якщо вже ви помилково вирішили, що я "дуже активна в мережі", то чому після дзвінка оператору і пояснення ситуації мене вже майже добу не можуть розблокувати? І саме головне, чому ви всім обіцяєте БЕЗЛІМІТ, якщо ним, виявляється, не можна користуватись, бо це МОЖЕ ЗАВДАТИ КОМУСЬ ТАМ МАТЕРІАЛЬНОЇ ТА МОРАЛЬНОЇ ШКОДИ???!!! Зробіть тариф, де я можу використовувати 30 хвилин в день в мережі, і я згодна платити за нього 10 - 15 гривень в місяць (більше воно й не вартує). Мене це влаштує, і, саме головне, я НІКОМУ НЕ БУДУ ЗАВАЖАТИ. Але ж вам все мало, ви поприбирали всі бюджетні тарифи, а тепер ще й не дозволяєте користуватись тим, що пропонуєте. Ще раз зазначу, що таке ставлення до клієнтів недопустиме, і ваше вище викладене пояснення - це прости "одписка", і мене не задовольнило.
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир. Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее
Блокування сім-карти - Отзывы о Vodafone Украина
отзыв
Комментарии к отзыву
Відносини між ПрАТ "Vodafone Україна" і користувачами послуг передплаченого сервісу регламентуються чинним законодавством України, а так само "Довідником користувача послуги Vodafone Передоплата" і "Умовами користування мережами мобільного зв'язку ПрАТ" Vodafone Україна "(далі Довідник користувача, Умови користування). Діюча версія умов користування розміщена на сайті: https://www.vodafone.ua/uk/terms-of-use
Згідно із Довідником користувача, послуги, які надає оператор зв'язку, є предметом Умов користування. Умови користування є обов'язковими для абонента в тій мірі, в якій це стосується надання та отримання послуг абонентом без укладення письмового Договору.
ПрАТ "Vodafone Україна" проводить постійну роботу як з розвитку мережі в цілому, так і щодо забезпечення в рівній мірі безпечного і комфортного використання послуг усіма клієнтами. Нашою компанією проводиться робота по виявленню та припиненню дій тих користувачів, які можуть завдати моральної та матеріальної шкоди користувачам мережі, а також погіршити якість послуг, що надаються.
З метою безпеки проводиться контроль дотримання користувачами Умов користування, в тому числі:
- використовуваного різноманітного абонентського обладнання;
- характеру (профілю) здійснюються дзвінків, як всередині мережі, так і за її межі;
- порядку використання додаткових послуг мережі (відправка SMS -повідомлень, передачі даних, переказів грошей і т.д.).
При виявленні ознак дій, які призводять до зниження якості послуг Оператора по відношенню до інших абонентам, проводиться тимчасове обмеження в наданні послуг, згідно з підпунктом 17 пункту 1 статті 39 Закону України "Про телекомунікації". Таким чином, згідно з пунктом 10.4 Умов користування за Вашим номером відбулося тимчасове обмеження надання послуг мобільного зв'язку.