Володимир Відгук додано 11 травня, 2019 год134 перегляда
представнику.ти мудозвон кончений,всих відправляєш в чат то в фейсбук.з радістю мовляв поможуть.як би не так,в чаті взагалі безмозгла тварь сидить,яка ще й відключається,а в фейсбук шльопають кілометрові шаблонні відписки.ніхто нікому помагати не збирається,вони навчені відшивати народ.оце і вся їхня функція.так,що пішов в дупу козел чи коза вонючі.НАВОЛОЧІ!
В нашій компанії велика увага приділяється професійній підготовці персоналу, що здійснює інформаційну підтримку в Центрах обслуговування абонентів (далі - ЦОА). Всі працівники є фахівцями у своїй сфері, проходять постійні перевірки та атестаційні етапи контролю якості обслуговування.
Пишіть скарги в АМКУ, хай їх перевірять. Тільки таким чином ви змінете їхнє ставлення до вас і тільки після скарг водафон буде надавати якісні послуги. Інакше ніяк, бо водафон - це брехуни і шахраї.
Можливо і так, але мені допомогли скарги, моїм знайомим теж. Тепер водафон не робить ніяких шашрайських дій, зразу появилась швидкість інтернету і максимум 5 хвилин чекаю зв*язок з оператором, а раніше обнагліли так, що зовсім не відповідали.
За порушення їм великі штрафи. Тому, пишіть і настоюйте на перевірці по факту і відповіді які покарання вжито до водафону.
Виділивши 5 хвилин щоб написати скаргу по електронній пошті в АМКУ ви допоможете водафону поважати вас і надавати якісні послуги.
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
зброд найобщиків народу - Відгуки про Vodafone Україна
відгук
Коментарі до відгуку
Шкода, що Ви прийшли до такого висновку.
В нашій компанії велика увага приділяється професійній підготовці персоналу, що здійснює інформаційну підтримку в Центрах обслуговування абонентів (далі - ЦОА). Всі працівники є фахівцями у своїй сфері, проходять постійні перевірки та атестаційні етапи контролю якості обслуговування.
За порушення їм великі штрафи. Тому, пишіть і настоюйте на перевірці по факту і відповіді які покарання вжито до водафону.
Виділивши 5 хвилин щоб написати скаргу по електронній пошті в АМКУ ви допоможете водафону поважати вас і надавати якісні послуги.