Володимир Отзыв написан 11 мая, 2019 год134 просмотра
представнику.ти мудозвон кончений,всих відправляєш в чат то в фейсбук.з радістю мовляв поможуть.як би не так,в чаті взагалі безмозгла тварь сидить,яка ще й відключається,а в фейсбук шльопають кілометрові шаблонні відписки.ніхто нікому помагати не збирається,вони навчені відшивати народ.оце і вся їхня функція.так,що пішов в дупу козел чи коза вонючі.НАВОЛОЧІ!
В нашій компанії велика увага приділяється професійній підготовці персоналу, що здійснює інформаційну підтримку в Центрах обслуговування абонентів (далі - ЦОА). Всі працівники є фахівцями у своїй сфері, проходять постійні перевірки та атестаційні етапи контролю якості обслуговування.
Пишіть скарги в АМКУ, хай їх перевірять. Тільки таким чином ви змінете їхнє ставлення до вас і тільки після скарг водафон буде надавати якісні послуги. Інакше ніяк, бо водафон - це брехуни і шахраї.
Можливо і так, але мені допомогли скарги, моїм знайомим теж. Тепер водафон не робить ніяких шашрайських дій, зразу появилась швидкість інтернету і максимум 5 хвилин чекаю зв*язок з оператором, а раніше обнагліли так, що зовсім не відповідали.
За порушення їм великі штрафи. Тому, пишіть і настоюйте на перевірці по факту і відповіді які покарання вжито до водафону.
Виділивши 5 хвилин щоб написати скаргу по електронній пошті в АМКУ ви допоможете водафону поважати вас і надавати якісні послуги.
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир. Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее
зброд найобщиків народу - Отзывы о Vodafone Украина
отзыв
Комментарии к отзыву
Шкода, що Ви прийшли до такого висновку.
В нашій компанії велика увага приділяється професійній підготовці персоналу, що здійснює інформаційну підтримку в Центрах обслуговування абонентів (далі - ЦОА). Всі працівники є фахівцями у своїй сфері, проходять постійні перевірки та атестаційні етапи контролю якості обслуговування.
За порушення їм великі штрафи. Тому, пишіть і настоюйте на перевірці по факту і відповіді які покарання вжито до водафону.
Виділивши 5 хвилин щоб написати скаргу по електронній пошті в АМКУ ви допоможете водафону поважати вас і надавати якісні послуги.