Сьогодні Водафон безпідставно заблокував номер. Як пояснили, з метою запобігання шахрайським діям чи щось подібне. Заявку за розблокування зробила, повідомили, що строк розгляду 4 дні. Жодних шахрайських дій я не вчиняла! Єдине - зробила більше дзвінків, ніж зазвичай. Та хіба 10-20 дзвінків за день дають підстави для підозри у шахрайських діях і ненадання послуг, за які наперед було оплачено кошти? Це - порушення прав споживачів. І моїх прав, в тому числі. Категорично не рекомендую оператора!
Відносини між ПрАТ "Vodafone Україна" і користувачами послуг передплаченого сервісу регламентуються чинним законодавством України, а так само "Довідником користувача послуги Vodafone Передоплата" і "Умовами користування мережами мобільного зв'язку ПрАТ "Vodafone Україна" (далі Довідник користувача, Умови користування). Діюча версія умов користування розміщена на сайті: https://www.vodafone.ua/uk/pro-vodafone/company/umovi-koristuvannya.
Відповідно до Довідника користувача, послуги, які пропонуються оператором, є предметом Умов користування. Умови користування є обов'язковими для абонента в тій мірі, у якій це стосується надання й одержання послуг абонентом без заключення письмового Договору.
ПрАТ "Vodafone Україна" проводить постійну роботу як по розвитку мережі в цілому, так і по забезпеченню рівною мірою безпечного й комфортного використання послуг всіма клієнтами. Нашою компанією проводиться робота з виявлення і припинення дій тих користувачів, які можуть нанести моральний і матеріальний збиток користувачам мережі, а також погіршити якість надаваних послуг.
З метою безпеки проводиться контроль дотримання користувачами Умов користування, у тому числі:
- характеру (профілю) здійснених дзвінків, як всередині мережі, так і за її межі;
- порядку використання додаткових послуг мережі (відправлення SMS/ MMS-Повідомлень, передачі даних, переказів грошей і т.д.).
При виявленні ознак дій, які приводять до зниження якості послуг Оператора стосовно інших абонентів, здійснюється тимчасове обмеження в наданні послуг, відповідно до підпункту 17 пункту 1 статті 39 Закону України "Про телекомунікації". Таким чином, відповідно до пункту 10.4 Умов користування, по Вашому номеру відбулося тимчасове обмеження надання послуг мобільного зв'язку.
Жодних протиправних дій, підозрілих дзвінків чи смс я не здійснювала! В чаті мені не пояснили, які підстави блокування. Умов користування номером я не порушувала. Ваша відписка така ж неконкретна як і відповіді операторів чату. Порушено мої права на отримання послуг, за які було своєчасно стягнуто оплату!
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Безпідставне блокування номера - Відгуки про Vodafone Україна
відгук
Коментарі до відгуку
Відносини між ПрАТ "Vodafone Україна" і користувачами послуг передплаченого сервісу регламентуються чинним законодавством України, а так само "Довідником користувача послуги Vodafone Передоплата" і "Умовами користування мережами мобільного зв'язку ПрАТ "Vodafone Україна" (далі Довідник користувача, Умови користування). Діюча версія умов користування розміщена на сайті: https://www.vodafone.ua/uk/pro-vodafone/company/umovi-koristuvannya.
Відповідно до Довідника користувача, послуги, які пропонуються оператором, є предметом Умов користування. Умови користування є обов'язковими для абонента в тій мірі, у якій це стосується надання й одержання послуг абонентом без заключення письмового Договору.
ПрАТ "Vodafone Україна" проводить постійну роботу як по розвитку мережі в цілому, так і по забезпеченню рівною мірою безпечного й комфортного використання послуг всіма клієнтами. Нашою компанією проводиться робота з виявлення і припинення дій тих користувачів, які можуть нанести моральний і матеріальний збиток користувачам мережі, а також погіршити якість надаваних послуг.
З метою безпеки проводиться контроль дотримання користувачами Умов користування, у тому числі:
- використовуваного різноманітного абонентського устаткування;
- характеру (профілю) здійснених дзвінків, як всередині мережі, так і за її межі;
- порядку використання додаткових послуг мережі (відправлення SMS/ MMS-Повідомлень, передачі даних, переказів грошей і т.д.).
При виявленні ознак дій, які приводять до зниження якості послуг Оператора стосовно інших абонентів, здійснюється тимчасове обмеження в наданні послуг, відповідно до підпункту 17 пункту 1 статті 39 Закону України "Про телекомунікації". Таким чином, відповідно до пункту 10.4 Умов користування, по Вашому номеру відбулося тимчасове обмеження надання послуг мобільного зв'язку.
Наразі вирішуємо Ваше питання.