Очікування на відповідь в он лайн чаті дві години!!!хто зміг прочекати більше?буду переходити на іншого оператора. про якість інтернету і звязку взагалі -немає слів..
2 години - це ще мало. Я навмисне не відключалася всю ніч - так ніхто і не відповів ні на дзвінки, ні в онлайн-чаті. Хоча, в онлайн чаті написали що скоро приєднаються до чату, через 2 хвилини чи щось таке, вже не пам'ятаю. Так за всю ніч ніхто не відповів.
Але, написавши скаргу в АМКУ, тепер я можу спілкуватись з операторами коли мені треба і ще не було щоб чекала більше 5 хвилин, навіть менше і відповідають. Та, на щастя і дуже дякуючи АМКУ, мені вже не треба спілкуватися з операторами, тому що після скарги зникли всі проблеми - зразу став гарний інтернет, не крадуть гроші, самі не підключають ніякі платні послуги-розваги.
Робіть висновки самі. Хочете за свої гроші якісного обслуговування - пишіть в контролюючі органи, вимагайте перевірки по факту. Пишіть не одноразово, а стільки, скільки буде потрібно для вирішення питання. Я писала 2 скарги.
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Очікування на відповідь в он лайн чаті дві години!!! - Відгуки про Vodafone Україна
відгук
Коментарі до відгуку
Але, написавши скаргу в АМКУ, тепер я можу спілкуватись з операторами коли мені треба і ще не було щоб чекала більше 5 хвилин, навіть менше і відповідають. Та, на щастя і дуже дякуючи АМКУ, мені вже не треба спілкуватися з операторами, тому що після скарги зникли всі проблеми - зразу став гарний інтернет, не крадуть гроші, самі не підключають ніякі платні послуги-розваги.
Робіть висновки самі. Хочете за свої гроші якісного обслуговування - пишіть в контролюючі органи, вимагайте перевірки по факту. Пишіть не одноразово, а стільки, скільки буде потрібно для вирішення питання. Я писала 2 скарги.