Відгук про Vodafone Україна за адресою Київ, вулиця Лейпцизька, 15 На прикінці 2018 р, у звязку із закриттям мого тарифного пакету почав отримувати від Vodafon Україна смс із інформацією стосовно необхідності здійснення переходу на інший діючий тарифний пакет та стосовно того що у разі не обраннянового тарифного плану я буду автоматично переведен на певний тврифний пакет "Шановний клієнте, 27.11 Ваш тариф закривається. До 30.11 він буде безкоштовно змінений на Vodafone Red S, який підібрано згідно з Вашими потребами..." По факту, станом на 02.03.19, маю два номери: один з яких оперетор (на власний розсуд) перевів на тариф вартістю 100 грн., а другий 350 грн.!!! 05.02.19 я звертався на гарячу лінію оператора та з'ясувавши ситуацію погодив з менеджером усну заявку що на прикінці лютого по номеру із абонплатою 350 грн. буде змінено тариф на абонплату 60 грн. 01.03.19 зясувалось, що зміна тарифу не відбулася і оператор знов списав 350 грн.!!! Знов звернувся на гарячу лінію 111, бо онлайн помічник два рази по 30 хв.не реагував на звернення, та після 5 хв. очикування на лінії, зясував що ніякої заявки на зміну тарифу від мене не було... У разі мого бажання імігрувати з контракту у режим передплаченого сервісу я повинен персонально із паспортом та кодом інн звернутись до офісу Vodafone. 02.03.19 відвідав офіс на Хрищатику, де зясував що вони до 5-го числа таких дій не проводять, а від приватних абонентів не приймають попередні заяви на зміну тарифного плану, даже письмово! Тобто приїздить ще... Загалом: чекаю на час коли зможу змінити Vodafon на іншого оператора
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Абонетське рабство - Відгуки про Vodafone Україна
По факту, станом на 02.03.19, маю два номери: один з яких оперетор (на власний розсуд) перевів на тариф вартістю 100 грн., а другий 350 грн.!!!
05.02.19 я звертався на гарячу лінію оператора та з'ясувавши ситуацію погодив з менеджером усну заявку що на прикінці лютого по номеру із абонплатою 350 грн. буде змінено тариф на абонплату 60 грн.
01.03.19 зясувалось, що зміна тарифу не відбулася і оператор знов списав 350 грн.!!!
Знов звернувся на гарячу лінію 111, бо онлайн помічник два рази по 30 хв.не реагував на звернення, та після 5 хв. очикування на лінії, зясував що ніякої заявки на зміну тарифу від мене не було... У разі мого бажання імігрувати з контракту у режим передплаченого сервісу я повинен персонально із паспортом та кодом інн звернутись до офісу Vodafone. 02.03.19 відвідав офіс на Хрищатику, де зясував що вони до 5-го числа таких дій не проводять, а від приватних абонентів не приймають попередні заяви на зміну тарифного плану, даже письмово! Тобто приїздить ще...
Загалом: чекаю на час коли зможу змінити Vodafon на іншого оператора
відгук
Коментарі до відгуку