Володимир Відгук додано 5 квітня, 2024 год18 переглядів
Пишу тут, бо не зміг поговорити з оператором, а виговоритись хочеться. Отож, що мене занепокоєло: 1. Відсутність якогось тарифу без інтернет і всякої іншої дурні. Мені потрібен телефон тільки для дзвінків, але я змушений платити за "гігабайти". 2. Після завершення дії пакету, якщо на рахунку недостатньо коштів, починають діяти "денні пакети" - це просто крадіжка коштів, щодня по 15 грн. І навіть, якщо ти поповнив рахунок, то пакет автоматично не підключиться, кошти і надалі будуть списуватись в розмірі 15 грн/день поки ти не підключиш пакет послуг в ручному режимі. Чому? Адже раніше такого не було? Це "розвиток"? "Прогрес"? Це крадіжка! Під час намагання зв'язатись з оператором (а ще оце бездарне голосове меню) робот Вікторія мене декілька разів просто відшив. 3. Постійне збільшення ціни на стартовий пакет першочергово низької вартості. Це не казино чи секта, це оператор зв'язку яким користуються всі категорії населення, він не має бути таким. Не рекомендую нікому цього оператора зв'язку. Надіюсь інші кращі.
Переваги:
Цей оператор випадково опинився у всіх родичів.
Недоліки:
Відсутність тарифу тільки для дзвінків.
Здирницька політика (для оператора важливіше не просто заробити, а обманути клієнта використовуючи: "дрібний текст в кінці"; смс з важливою інформацією, що слід розгортати; оманливо вигідні пропозиції; автоматичне списання коштів, коли воно не потрібне; паскудний фітбек і спроба відгородитись від скарг за допомогою чат-бота).
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Тарифи, спосіб їх підключення і зворотній зв'язок - Відгуки про Vodafone Україна
1. Відсутність якогось тарифу без інтернет і всякої іншої дурні. Мені потрібен телефон тільки для дзвінків, але я змушений платити за "гігабайти".
2. Після завершення дії пакету, якщо на рахунку недостатньо коштів, починають діяти "денні пакети" - це просто крадіжка коштів, щодня по 15 грн. І навіть, якщо ти поповнив рахунок, то пакет автоматично не підключиться, кошти і надалі будуть списуватись в розмірі 15 грн/день поки ти не підключиш пакет послуг в ручному режимі. Чому? Адже раніше такого не було? Це "розвиток"? "Прогрес"? Це крадіжка! Під час намагання зв'язатись з оператором (а ще оце бездарне голосове меню) робот Вікторія мене декілька разів просто відшив.
3. Постійне збільшення ціни на стартовий пакет першочергово низької вартості.
Це не казино чи секта, це оператор зв'язку яким користуються всі категорії населення, він не має бути таким.
Не рекомендую нікому цього оператора зв'язку. Надіюсь інші кращі.
відгук
Коментарі до відгуку