Я користувалась послугами оператора Vodafon більше 20 років. Але стикнулась з тим, що компанія не може надати та забезпечити якісний зв'язок за кордоном, не відповідає на мої запити, не вирішили питання по моїй заявці (по роумінгу). Тобто, не зробили нічого, щоб допомогти клієнту у вирішенні його питання, залишили мене без зв'язку з рідними, коли я перебувала за кордоном. Навіть не вибачились за ці незручності зв'язку, який в мене був за кордоном.
Я вже не кажу за якість зв'язку, зайве спиання коштів (за корисування інтернетом), яким я не користувалась за кордоном, неякісний супровід кол-центру та ще багато всього.
Я не раджу цю компнаію як провайдера послуг, вона не цінує час клієнта та його кошти.
Станом на сьогодні – моє питання по роумінгу так і не вирішено (я вже повернулась в Україну), тарифи зростають кожен день, але якість послуг не відповідає. Останній час стикнулась з неякісним супровідом співробітників колцентру. Більш того, сьогодні я телефонувала на кол центр, і співробітник не вибачився у відповідь на мої скарги, які не вирішені досі, ніяк не відреагував, коли я сказала, що буду змінювати оператора. Навіть не спробував мене залишити як клієнта. Тобто, на клієнтів компаніїї Vodafon наплювати.
Тому, цінуємо свій час та емоції, не варто їх витрачати на компанію, яке не цінує клієнтів та не може надати якісні та повні послуги, не може підтримати клієнта у такий складний час, зато може кинути його самотушки вирішувати свої питання.
Висновок - мінусів дуже багато, щоб залишатись користувачем компанії.
До речі, вже другий день, я намагаюсь дозвонитись до коллцентру компанії, ще залишилось одне нез'ясоване питання з ними, то вони тепер взагалі не беруть трубку та не з'єднують мене з оператором.
Висновок робіть самі. Клієнти компанії Vodafon не потрібні.
Не ражду користуватись послугами компанії Vodafon.
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Найгірший зв'язок та якість послуг - Відгуки про Vodafone Україна
Я вже не кажу за якість зв'язку, зайве спиання коштів (за корисування інтернетом), яким я не користувалась за кордоном, неякісний супровід кол-центру та ще багато всього.
Я не раджу цю компнаію як провайдера послуг, вона не цінує час клієнта та його кошти.
Станом на сьогодні – моє питання по роумінгу так і не вирішено (я вже повернулась в Україну), тарифи зростають кожен день, але якість послуг не відповідає. Останній час стикнулась з неякісним супровідом співробітників колцентру. Більш того, сьогодні я телефонувала на кол центр, і співробітник не вибачився у відповідь на мої скарги, які не вирішені досі, ніяк не відреагував, коли я сказала, що буду змінювати оператора. Навіть не спробував мене залишити як клієнта. Тобто, на клієнтів компаніїї Vodafon наплювати.
Тому, цінуємо свій час та емоції, не варто їх витрачати на компанію, яке не цінує клієнтів та не може надати якісні та повні послуги, не може підтримати клієнта у такий складний час, зато може кинути його самотушки вирішувати свої питання.
Висновок - мінусів дуже багато, щоб залишатись користувачем компанії.
відгук
Коментарі до відгуку
Висновок робіть самі. Клієнти компанії Vodafon не потрібні.
Не ражду користуватись послугами компанії Vodafon.