Світлана Отзыв написан 18 сентября, 2023 год14 просмотров
Я користувалась послугами оператора Vodafon більше 20 років. Але стикнулась з тим, що компанія не може надати та забезпечити якісний зв'язок за кордоном, не відповідає на мої запити, не вирішили питання по моїй заявці (по роумінгу). Тобто, не зробили нічого, щоб допомогти клієнту у вирішенні його питання, залишили мене без зв'язку з рідними, коли я перебувала за кордоном. Навіть не вибачились за ці незручності зв'язку, який в мене був за кордоном.
Я вже не кажу за якість зв'язку, зайве спиання коштів (за корисування інтернетом), яким я не користувалась за кордоном, неякісний супровід кол-центру та ще багато всього.
Я не раджу цю компнаію як провайдера послуг, вона не цінує час клієнта та його кошти.
Станом на сьогодні – моє питання по роумінгу так і не вирішено (я вже повернулась в Україну), тарифи зростають кожен день, але якість послуг не відповідає. Останній час стикнулась з неякісним супровідом співробітників колцентру. Більш того, сьогодні я телефонувала на кол центр, і співробітник не вибачився у відповідь на мої скарги, які не вирішені досі, ніяк не відреагував, коли я сказала, що буду змінювати оператора. Навіть не спробував мене залишити як клієнта. Тобто, на клієнтів компаніїї Vodafon наплювати.
Тому, цінуємо свій час та емоції, не варто їх витрачати на компанію, яке не цінує клієнтів та не може надати якісні та повні послуги, не може підтримати клієнта у такий складний час, зато може кинути його самотушки вирішувати свої питання.
Висновок - мінусів дуже багато, щоб залишатись користувачем компанії.
До речі, вже другий день, я намагаюсь дозвонитись до коллцентру компанії, ще залишилось одне нез'ясоване питання з ними, то вони тепер взагалі не беруть трубку та не з'єднують мене з оператором.
Висновок робіть самі. Клієнти компанії Vodafon не потрібні.
Не ражду користуватись послугами компанії Vodafon.
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир. Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее
Найгірший зв'язок та якість послуг - Отзывы о Vodafone Украина
Я вже не кажу за якість зв'язку, зайве спиання коштів (за корисування інтернетом), яким я не користувалась за кордоном, неякісний супровід кол-центру та ще багато всього.
Я не раджу цю компнаію як провайдера послуг, вона не цінує час клієнта та його кошти.
Станом на сьогодні – моє питання по роумінгу так і не вирішено (я вже повернулась в Україну), тарифи зростають кожен день, але якість послуг не відповідає. Останній час стикнулась з неякісним супровідом співробітників колцентру. Більш того, сьогодні я телефонувала на кол центр, і співробітник не вибачився у відповідь на мої скарги, які не вирішені досі, ніяк не відреагував, коли я сказала, що буду змінювати оператора. Навіть не спробував мене залишити як клієнта. Тобто, на клієнтів компаніїї Vodafon наплювати.
Тому, цінуємо свій час та емоції, не варто їх витрачати на компанію, яке не цінує клієнтів та не може надати якісні та повні послуги, не може підтримати клієнта у такий складний час, зато може кинути його самотушки вирішувати свої питання.
Висновок - мінусів дуже багато, щоб залишатись користувачем компанії.
отзыв
Комментарии к отзыву
Висновок робіть самі. Клієнти компанії Vodafon не потрібні.
Не ражду користуватись послугами компанії Vodafon.