Юрій Відгук додано 13 вересня, 2023 год10 переглядів
Звернувся до Водафон в справі відновлення номеру, всі дані вислав електронною поштою так як було описано на сторінці, і все було б добре, якби перше звернення не перенаправили на інфолінію, про що не згадувалось на сторінці. Потрібно було телефонувати. Потім треба було купляти нову картку, про яку також нічого не було на сторінці. І тепер почалось найцікавіше. Купив еСІМ, сказали вислати запит на перенесення номеру на еСІМ, 4 дні і все зроблять. Передзвонили мені наступного дня, я не встиг відповісти, запит закрили, навіть не запитавши що сталося. Передзвони знову, сказали вислати запит ще раз. Питаю чому не можна вирішити питання в рамах запиту що вже є. Ні, створіть новий. Після 3 днів, все створюю третій запит а результат далі нульовий, передзвонюють, не беру трубку, віддзвонюю, знову створіть новий запит. Таке враження що Водафон отримує гроші від кількості запитів а не від ефективності вирішення питань. Сервіс в стосунку до вирішення питань жахливий, не рекомендую.
Переваги:
Швидкість обробки запитів, в середньому 24 години
Недоліки:
Закриття запиту після першої і єдиної проби контакту з клієнтом
Неможливість вирішення питання під час розмови
Відсутність інструменту внесення скарги на процедуру обслуговування
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Звернення закривають після однієї спроби контакту з клієнтом - Відгуки про Vodafone Україна
відгук
Коментарі до відгуку