Юрій Отзыв написан 13 сентября, 2023 год10 просмотров
Звернувся до Водафон в справі відновлення номеру, всі дані вислав електронною поштою так як було описано на сторінці, і все було б добре, якби перше звернення не перенаправили на інфолінію, про що не згадувалось на сторінці. Потрібно було телефонувати. Потім треба було купляти нову картку, про яку також нічого не було на сторінці. І тепер почалось найцікавіше. Купив еСІМ, сказали вислати запит на перенесення номеру на еСІМ, 4 дні і все зроблять. Передзвонили мені наступного дня, я не встиг відповісти, запит закрили, навіть не запитавши що сталося. Передзвони знову, сказали вислати запит ще раз. Питаю чому не можна вирішити питання в рамах запиту що вже є. Ні, створіть новий. Після 3 днів, все створюю третій запит а результат далі нульовий, передзвонюють, не беру трубку, віддзвонюю, знову створіть новий запит. Таке враження що Водафон отримує гроші від кількості запитів а не від ефективності вирішення питань. Сервіс в стосунку до вирішення питань жахливий, не рекомендую.
Достоинства:
Швидкість обробки запитів, в середньому 24 години
Недостатки:
Закриття запиту після першої і єдиної проби контакту з клієнтом
Неможливість вирішення питання під час розмови
Відсутність інструменту внесення скарги на процедуру обслуговування
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир. Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее
Звернення закривають після однієї спроби контакту з клієнтом - Отзывы о Vodafone Украина
отзыв
Комментарии к отзыву