Завчасно поповнила мобільний рахунок для продовження місячного пакету,але пакет не активувався автоматично ,а активувався пакет на день.з чим і звернулася до працівника онлайн підтримки. На що він мені почав розказувати про особливості користування 3G і 4G інтернетом , я користуюся водафоном вже не перший рік і таких ситуацій не було,розуміючи ,що причина не в цьому таки намагаюся вияснити,що ж сталося. Не повернення 20грн,а чому відбулося саме так. На що працівник онлайн підтримки відповідає у стилі "ви не побачили моє повідомлення вище" і "наша розмова іде по колу",таке собі скрите хамство. Цей діалог мене не задовільнив і я подзвонила на гарячу лінію,де оператор за дві секунди змогла пояснити,що щоб відбулося списання, потрібна не сумма рівно у вартість пакету,як було у мене 300.00,а хоча б на дві копійки більше, 300.02
Переваги:
Майже немає
Недоліки:
Некомпетентність працівників онлайн підтримки та хамство
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Працівники онлайн підтримки - Відгуки про Vodafone Україна
відгук
Коментарі до відгуку