Поповнив рахунок щоб продовжити тарифний план на 145 грн. Автоматично списалися кошти (7 грн) за користування мобільним інтернетом. Не зміг підключитися та попередньо докинув з карти на рахунок бо сподівався що в Вадафоні сидять більш адекватні оператори. Подзвонив на лінію, по людськи пояснив оператору Максиму мою ситуацію. Мені відмовили. Причину він аргументував "зараз на вашому рахунку вистачає грошей. Якщо б не вистачало, я б повернув 7 грн." Я спитав, а в чому різниця? На що Максим мені говорить одне й саме як робот - на вашому рахунку вистачає грошей. Тобто, якщо б я не поповнив ще на 8 то повернули б? Поповнювати свій рахунок я взагалі більше не збираюся, переходжу на іншого оператора, де з розумінням ставляться до своїх клієнтів та не ведуть себе так жадібно. Питання не в цих 7 грн, а в відношенні, та аргументації рішень. До речі, це вже 3й такий випадок тільки за цей рік. Ганьба! Не можна бути настільки жадібними.
Треба було після поповнення рахунку одразу набрати USSD-код *101*444# для підключення пакету послуг на місяць, а ви мабуть цього не зробили, тому підключився денний пакет послуг. І якщо був якийсь вихід в інтернет (а міг бути навіть без вашої участі, бо смартфон міг завантажувати якісь автооновлення додатків в Google Play/App Store), списалося 7 грн.
Щоб подібна ситуація не траплялася, достатньо поповнювати рахунок на потрібну суму заздалегідь, не чекаючи, коли пакет послуг відключиться. Наприклад, якщо пакет послуг за тарифом у вас діє до 15 січня, достатньо поповнити 14 січня ввечері, і пакет послуг після півночі підключиться автоматично без необхідності набирати *101*444# Більшість абонентів саме так робить.
Человек этого не знал, он думал что эмтээс подключит автоматически ка к на том же лафусьелэ или вымпелком элтэдэ, а ты приперся со своими Юссд кодами которые никому не нужны. Абонент хотел чтобы эмтээс подключил тарифный план на месяц. И покажи мне одного человека который на эмтээс такое делает (вводит юссд коды которые практически никто не использует). Или это только ты?
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Найжахливіша служба підтримки!!! - Відгуки про Vodafone Україна
Поповнювати свій рахунок я взагалі більше не збираюся, переходжу на іншого оператора, де з розумінням ставляться до своїх клієнтів та не ведуть себе так жадібно. Питання не в цих 7 грн, а в відношенні, та аргументації рішень. До речі, це вже 3й такий випадок тільки за цей рік. Ганьба! Не можна бути настільки жадібними.
відгук
Коментарі до відгуку
Щоб подібна ситуація не траплялася, достатньо поповнювати рахунок на потрібну суму заздалегідь, не чекаючи, коли пакет послуг відключиться. Наприклад, якщо пакет послуг за тарифом у вас діє до 15 січня, достатньо поповнити 14 січня ввечері, і пакет послуг після півночі підключиться автоматично без необхідності набирати *101*444#