Доброго дня. У мене було питання відносно мобільного інтернету. Я завжди находжусь дома і користуюсь інтернетом через Wi-Fi, і ось бачу, що всі 12 Гб інтернету, що по тарифному плану, використано, але у мене завжди залишається дуже багато Гб мобільного інтернету. І я звернулася до фахівця Водафон, який знаходиться в м. Житомир, по вул. Хлєбной. Коли я зайшла до Водафону, настільки голосно грала музика, що її навіть не зробили тихіше, треба було гучно розмовляти. Я звернулась до спеціаліста Олександра зі своєю проблемою, видно було, що він тупий, але умнічал, хвилин 10-15 він там щось робив, і я бачила, що він ну зовсім не розуміє що робить, в підсумку він нічого так і не зробив. Там сидів ще один чоловік, але він займався якимись картами, і жінка, котра в черзі стояла до обслуговування, вже почала на мене кричати, чого я так довго. Але не я довго, це такий умнік тупий тільки забрав час, але нічого не зробив. Я вирішала подзвонити на гарячу лінію, 10 хвилин слухала музику і відключилась, бо моя нервова система більш не витрумувала. І ось скажіть мені будь ласка, кого ви набираєте для обслуговування і чому до гарячої лінії неможливо додзвонитися? Що це за обслуговування? Хтось за це все відповідає, за цей бедлам?
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Дуже жахливе обслуговування - Відгуки про Vodafone Україна
відгук
Коментарі до відгуку