Хочу поделится опытом общения со специалистами компании Водафон Украина. Иногда создается такое впечатление что их набирают по обьявлению где нибудь в переходах, меняется мнение в зависимости от консультантов, был случай когда благодаря таким консультантам мне заблокировали заявку, без возможности удаленно сменить на esim находясь в окупации, и пришлось искать человека на подконтрольной територии который лично обратился в центр обслуживания. Просьба лично к оператору водафон, не пренебрегаете набором персонала, пусть их будет меньше, но они будут знать все тонкости и детали, чем понабирают кого попало, а те тупят, и из-за них страдают нервы граждан, уж тем более тех кто каждую ночь и день слышит взрыви. Войдите в положение, от этого зависит ваша репутация в целом. Я думаю большинство ваших клиентов согласятся со мною. В целом я доволен обслуживанием
Переваги:
Качество покрытия, дружелюбность операторов, краткие сроки решения вопросов
Недоліки:
Наличие делитантов в персонале. Пересмотрите требования к сотрудникам, или недопускайте недоучек на линию обслуживание абонентов. Ведь много из нас сейчас переживает не самый лучший период. Вы же не хотите слышать маты в трубку из-за тупящего персонала который консультирует и сам не знает в чём
Вітаємо! Першочергово хочемо попросити вибачення від імені компанії за таке обслуговування 🙏 Так, звісно ж, не повинно бути. Ми розуміємо, що жодні слова з нашої сторони не згладять вашого розчарування, проте відзначимо, що компанія приділяє величезну увагу професійній підготовці своїх співробітників. На жаль, подібні факти можливі в будь-якій сфері обслуговування і їх не слід розцінювати як політику компанії стосовно своїх клієнтів в цілому. Такі випадки є винятком.
Зі свого боку ми обов'язково проведемо необхідні заходи з даним співробітником, щоб уникнути таких неприємностей в майбутньому!
Прохання ще уточнити, коли саме ви звертались і куди за консультацією і як звати оператора, котрий вас обслуговував. Деталі нам можете описати в приватних повідомленнях:
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Некомпетентность персонала - Відгуки про Vodafone Україна
відгук
Коментарі до відгуку
Зі свого боку ми обов'язково проведемо необхідні заходи з даним співробітником, щоб уникнути таких неприємностей в майбутньому!
Прохання ще уточнити, коли саме ви звертались і куди за консультацією і як звати оператора, котрий вас обслуговував. Деталі нам можете описати в приватних повідомленнях:
- Facebook: @Vodafone;
- Instagram: https://www.instagram.com/vodafone_ukraine/.
Також можете звернутись на гарячу лінію за номером 111 або в онлайн чат у вебверсію My Vodafone за посиланням: https://my.vodafone.ua/auth.
Експерт компанії Vodafone Ukraine!