Будьте внимательны, когда обращаетесь в поддержку водафона. Не все операторы одинаково владеют информацией.
Я дважды писала в поддержку в мобильном приложении водафона. Мне два разных менеджера сказали, что дневной пакет (10 грн в сутки), который подключается, когда ты не пополнил счет на нужную сумму, активируется только если ты совершаешь исходящие звонки. Но нет...
В итоге ежедневно со счета списывается 10 грн даже при условии, что ты не пользуешься связью вообще. Позвонила другому менеджеру - сказал что да, этот платеж обязателен и будет сниматься при любых условиях, до тех пор пока не подключите свой стандартный месячный тариф.
Перепроверяйте инфо у разных менеджеров. Они сами путаются в своих правилах. 2 згодні 1 не згоден
Карино, вітаю! Першочергово хочемо вибачитись від імені компанії за таке обслуговування. Так, звісно ж, не повинно бути. На жаль, подібні факти можливі в будь-якій сфері обслуговування і їх не слід розцінювати як політику компанії стосовно своїх клієнтів в цілому. Такі випадки є винятком.
Як варіант, якщо будуть питання в майбутньому, то ви можете звертатись у підтримку до наших спеціалістів, аби вони допомогли вам розібратись із ситуацією максимально детально! Нам не хотілося б, щоб користування послугами, які ми надаємо, викликали в клієнтів негатив, а приносили тільки позитив!
Звернутись до нас можна за одним із наступних направлень: в чат у додатку My Vodafone або на сайті: https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111. Абоненти для нас на першому місці!
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Не все операторы компетентны, путаются в правилах - Відгуки про Vodafone Україна
Я дважды писала в поддержку в мобильном приложении водафона. Мне два разных менеджера сказали, что дневной пакет (10 грн в сутки), который подключается, когда ты не пополнил счет на нужную сумму, активируется только если ты совершаешь исходящие звонки. Но нет...
В итоге ежедневно со счета списывается 10 грн даже при условии, что ты не пользуешься связью вообще. Позвонила другому менеджеру - сказал что да, этот платеж обязателен и будет сниматься при любых условиях, до тех пор пока не подключите свой стандартный месячный тариф.
Перепроверяйте инфо у разных менеджеров. Они сами путаются в своих правилах.
2 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Як варіант, якщо будуть питання в майбутньому, то ви можете звертатись у підтримку до наших спеціалістів, аби вони допомогли вам розібратись із ситуацією максимально детально! Нам не хотілося б, щоб користування послугами, які ми надаємо, викликали в клієнтів негатив, а приносили тільки позитив!
Звернутись до нас можна за одним із наступних направлень: в чат у додатку My Vodafone або на сайті: https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111. Абоненти для нас на першому місці!
Експерт компанії Vodafone Ukraine!