Елена Озерная Відгук додано 2 травня, 2022 год10 переглядів
Что случилось с мобильным интернетом с марта месяца? Я знаю, что война, но почему в январе мне 20Гбайт хватало на 3 неделе, то сейчас на 10 дней максимум. У меня не изменилось ничего: не добавилось каких то сайтов, разговоров или вообще не знаю чего! Ало того интернетом не пользуюсь, а 100мбайт в сутки куда то снимает!!!!
У будь-якому смартфоні є статистика витрат інтернет-трафіку і можна перевірити, на що (на які додатки) витратилося 20 ГБ. Не треба звинувачувати чесного оператора, адже оператор не краде гігабайти!
Доброго дня, Олена! Витрата Мб залежить виключно від потреб користувача та самого пристрою
Хочемо запевнити, що витрати трафіку абсолютно індивідуальні та залежать від відвідуваних ресурсів.
З використанням трафіку все відбувається аналогічно, як і з хвилинами, наприклад, якщо ви поговорили 5 хвилин, то ми з вашого пакета спишемо 5 хвилин, не більше і не менше. Ми не можемо знімати більше послуг, ніж було використано. При користуванні інтернетом відбувається передача даних. Єдине, що ми робимо — це надаємо доступ до мережі та тарифікуємо прохідну кількість даних. Ми технічно не можемо "брати" більше трафіку, навіть якби й хотіли, це все відбувається в телефоні.
Отож, радимо у налаштуваннях пристрою поглянути статистику мобільних даних та перевірити, які програми скільки трафіку використовували й контролювати цей момент.
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Мобильный интернет - Відгуки про Vodafone Україна
відгук
Коментарі до відгуку
Дизлайк за наклеп.
Хочемо запевнити, що витрати трафіку абсолютно індивідуальні та залежать від відвідуваних ресурсів.
З використанням трафіку все відбувається аналогічно, як і з хвилинами, наприклад, якщо ви поговорили 5 хвилин, то ми з вашого пакета спишемо 5 хвилин, не більше і не менше. Ми не можемо знімати більше послуг, ніж було використано. При користуванні інтернетом відбувається передача даних. Єдине, що ми робимо — це надаємо доступ до мережі та тарифікуємо прохідну кількість даних. Ми технічно не можемо "брати" більше трафіку, навіть якби й хотіли, це все відбувається в телефоні.
Отож, радимо у налаштуваннях пристрою поглянути статистику мобільних даних та перевірити, які програми скільки трафіку використовували й контролювати цей момент.
Якщо у вас залишились додаткові питання, то можете звернутись до нас в зручний для вас спосіб - або в чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111, або у приватні повідомлення нашої сторінки https://www.facebook.com/VFUkraine/
З повагою, представник компанії Vodafone Ukraine