Я поповни в рахунок 130 грн, мені прийшло повідомлення про те що я підключив пакет на місяць пройшов день мені приходить повідомлення про те що я використав 90% інтернету за день як можна витратити за день весь інтернет не рекомендую! Це вже ненормально ось повідомлення про те що я поповнив рахунок на 130 грн 25.04.22 и приходит сообщение о том что у меня інтернет потрачен на 90% 26.04.22 КАК ЗА ДЕНЬ ОН МОГ ПОТРАТИТЬСЯ????? 2 згодні
Витрата Мб залежить виключно від потреб користувача та самого пристрою
Хочемо запевнити, що витрати трафіку абсолютно індивідуальні та залежать від відвідуваних ресурсів.
З використанням трафіку все відбувається аналогічно, як і з хвилинами, наприклад, якщо ви поговорили 5 хвилин, то ми з вашого пакета спишемо 5 хвилин, не більше і не менше. Ми не можемо знімати більше послуг, ніж було використано. При користуванні інтернетом відбувається передача даних. Єдине, що ми робимо — це надаємо доступ до мережі та тарифікуємо прохідну кількість даних. Ми технічно не можемо "брати" більше трафіку, навіть якби й хотіли, це все відбувається в телефоні.
Щоб вам допомогти, необхідно, щоб ви розповіли нам детальніше про ситуацію в зручний для вас спосіб - або в чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111, або у приватні повідомлення нашої сторінки https://www.facebook.com/VFUkraine/, де спеціаліст подивиться детальніше інформацію по вашому номеру і розбереться, що саме сталося)
Хочеться, щоб ви змінили відношення до нашої компанії тому зробимо все можливе для розв'язання питання!
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Верніть інтернет!!! - Відгуки про Vodafone Україна
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Витрата Мб залежить виключно від потреб користувача та самого пристрою
Хочемо запевнити, що витрати трафіку абсолютно індивідуальні та залежать від відвідуваних ресурсів.
З використанням трафіку все відбувається аналогічно, як і з хвилинами, наприклад, якщо ви поговорили 5 хвилин, то ми з вашого пакета спишемо 5 хвилин, не більше і не менше. Ми не можемо знімати більше послуг, ніж було використано. При користуванні інтернетом відбувається передача даних. Єдине, що ми робимо — це надаємо доступ до мережі та тарифікуємо прохідну кількість даних. Ми технічно не можемо "брати" більше трафіку, навіть якби й хотіли, це все відбувається в телефоні.
Щоб вам допомогти, необхідно, щоб ви розповіли нам детальніше про ситуацію в зручний для вас спосіб - або в чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111, або у приватні повідомлення нашої сторінки https://www.facebook.com/VFUkraine/, де спеціаліст подивиться детальніше інформацію по вашому номеру і розбереться, що саме сталося)
Хочеться, щоб ви змінили відношення до нашої компанії тому зробимо все можливе для розв'язання питання!
З повагою, представник компанії Vodafone Ukraine