Бон Отзыв написан 27 апреля, 2022 год17 просмотров
Я поповни в рахунок 130 грн, мені прийшло повідомлення про те що я підключив пакет на місяць пройшов день мені приходить повідомлення про те що я використав 90% інтернету за день як можна витратити за день весь інтернет не рекомендую! Це вже ненормально ось повідомлення про те що я поповнив рахунок на 130 грн 25.04.22 и приходит сообщение о том что у меня інтернет потрачен на 90% 26.04.22 КАК ЗА ДЕНЬ ОН МОГ ПОТРАТИТЬСЯ????? 2 согласны
Витрата Мб залежить виключно від потреб користувача та самого пристрою
Хочемо запевнити, що витрати трафіку абсолютно індивідуальні та залежать від відвідуваних ресурсів.
З використанням трафіку все відбувається аналогічно, як і з хвилинами, наприклад, якщо ви поговорили 5 хвилин, то ми з вашого пакета спишемо 5 хвилин, не більше і не менше. Ми не можемо знімати більше послуг, ніж було використано. При користуванні інтернетом відбувається передача даних. Єдине, що ми робимо — це надаємо доступ до мережі та тарифікуємо прохідну кількість даних. Ми технічно не можемо "брати" більше трафіку, навіть якби й хотіли, це все відбувається в телефоні.
Щоб вам допомогти, необхідно, щоб ви розповіли нам детальніше про ситуацію в зручний для вас спосіб - або в чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111, або у приватні повідомлення нашої сторінки https://www.facebook.com/VFUkraine/, де спеціаліст подивиться детальніше інформацію по вашому номеру і розбереться, що саме сталося)
Хочеться, щоб ви змінили відношення до нашої компанії тому зробимо все можливе для розв'язання питання!
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир. Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее
Верніть інтернет!!! - Отзывы о Vodafone Украина
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Витрата Мб залежить виключно від потреб користувача та самого пристрою
Хочемо запевнити, що витрати трафіку абсолютно індивідуальні та залежать від відвідуваних ресурсів.
З використанням трафіку все відбувається аналогічно, як і з хвилинами, наприклад, якщо ви поговорили 5 хвилин, то ми з вашого пакета спишемо 5 хвилин, не більше і не менше. Ми не можемо знімати більше послуг, ніж було використано. При користуванні інтернетом відбувається передача даних. Єдине, що ми робимо — це надаємо доступ до мережі та тарифікуємо прохідну кількість даних. Ми технічно не можемо "брати" більше трафіку, навіть якби й хотіли, це все відбувається в телефоні.
Щоб вам допомогти, необхідно, щоб ви розповіли нам детальніше про ситуацію в зручний для вас спосіб - або в чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111, або у приватні повідомлення нашої сторінки https://www.facebook.com/VFUkraine/, де спеціаліст подивиться детальніше інформацію по вашому номеру і розбереться, що саме сталося)
Хочеться, щоб ви змінили відношення до нашої компанії тому зробимо все можливе для розв'язання питання!
З повагою, представник компанії Vodafone Ukraine