Звертаюся до власників,керівників даної компанії.У такий складний час,коли люди не працюють,купують лише необхідне,допомагають чим можуть іншим,багато хто залишився без грошей,та що казати,в наш час гроші на довго не затримуються.Так от, звертаюся до вас з проханням,виявіть розуміння,проявіть допомогу своїм же людям і не беріть в цей час плату за зв'язок,адже це дуже важливо на даний час і від цього може залежити не одне життя.Мені дивно,що зараз приходить смс про оплату... 1 згоден
Оператор Vodafone надає клієнтам, яким станом на ранок 24 лютого не вдалось здійснити дзвінки або зайти в інтернет через непідключений пакет послуг або через низький баланс:
1000 хвилин для дзвінків по Україні та в мережі;
10 ГБ інтернету.
Абонентам контрактної форми обслуговування, які мають заборгованість, Vodafone встановив кредитні ліміти на 90 днів, щоб клієнти залишалися в мережі активними та могли користуватись мобільним зв’язком.
Також оператор буде нараховувати в онлайн-режимі 1000 хвилин та 10 ГБ інтернету усім своїм клієнтам, у яких протягом наступних кількох днів буде недостатній баланс для здійснення дзвінків та користування мережею інтернет.
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Звернення до керівників Vodafon - Відгуки про Vodafone Україна
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Оператор Vodafone надає клієнтам, яким станом на ранок 24 лютого не вдалось здійснити дзвінки або зайти в інтернет через непідключений пакет послуг або через низький баланс:
1000 хвилин для дзвінків по Україні та в мережі;
10 ГБ інтернету.
Абонентам контрактної форми обслуговування, які мають заборгованість, Vodafone встановив кредитні ліміти на 90 днів, щоб клієнти залишалися в мережі активними та могли користуватись мобільним зв’язком.
Також оператор буде нараховувати в онлайн-режимі 1000 хвилин та 10 ГБ інтернету усім своїм клієнтам, у яких протягом наступних кількох днів буде недостатній баланс для здійснення дзвінків та користування мережею інтернет.