Tanya Romanova Отзыв написан 26 февраля, 2022 год6 просмотров
Звертаюся до власників,керівників даної компанії.У такий складний час,коли люди не працюють,купують лише необхідне,допомагають чим можуть іншим,багато хто залишився без грошей,та що казати,в наш час гроші на довго не затримуються.Так от, звертаюся до вас з проханням,виявіть розуміння,проявіть допомогу своїм же людям і не беріть в цей час плату за зв'язок,адже це дуже важливо на даний час і від цього може залежити не одне життя.Мені дивно,що зараз приходить смс про оплату... 1 согласен
Оператор Vodafone надає клієнтам, яким станом на ранок 24 лютого не вдалось здійснити дзвінки або зайти в інтернет через непідключений пакет послуг або через низький баланс:
1000 хвилин для дзвінків по Україні та в мережі;
10 ГБ інтернету.
Абонентам контрактної форми обслуговування, які мають заборгованість, Vodafone встановив кредитні ліміти на 90 днів, щоб клієнти залишалися в мережі активними та могли користуватись мобільним зв’язком.
Також оператор буде нараховувати в онлайн-режимі 1000 хвилин та 10 ГБ інтернету усім своїм клієнтам, у яких протягом наступних кількох днів буде недостатній баланс для здійснення дзвінків та користування мережею інтернет.
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир. Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее
Звернення до керівників Vodafon - Отзывы о Vodafone Украина
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Оператор Vodafone надає клієнтам, яким станом на ранок 24 лютого не вдалось здійснити дзвінки або зайти в інтернет через непідключений пакет послуг або через низький баланс:
1000 хвилин для дзвінків по Україні та в мережі;
10 ГБ інтернету.
Абонентам контрактної форми обслуговування, які мають заборгованість, Vodafone встановив кредитні ліміти на 90 днів, щоб клієнти залишалися в мережі активними та могли користуватись мобільним зв’язком.
Також оператор буде нараховувати в онлайн-режимі 1000 хвилин та 10 ГБ інтернету усім своїм клієнтам, у яких протягом наступних кількох днів буде недостатній баланс для здійснення дзвінків та користування мережею інтернет.