В офіційному листі Vodafon від 7.10.2021 № СС 1816.07.10 за підписом начальника відділу по роботі з письмовими зверненнями Ю.П.Несвєдова сказано, що "функціонування базової станції було відновлено в повному обсязі з 30.09.2021 р.". ОДНАК уже 4-ий місяць я маю зв'язок 2G, який часто-густо взагалі відсутній, під час дзвінків також пропадає, смс приходять обірвані, Інтернет за таких умов відсутній. Маю оплачений на рік уперед тариф, у якому передбачено 4G! Чому немає повноцінного зв'язку в обласному центрі? Це м.Львів.
Переваги:
НЕМАЄ! Не раджу нікому!
Недоліки:
Суцільні. Оплачений на рік зв'язок, у результаті маю 2G.
Хтось поставив для цього відгуку 1 дизлайк (не згоден). Дизлайк не від мене! Я вважаю цей відгук чесним.
Дуже прикро, що стільки часу оператор не може відремонтувати базову станцію в обласному місті. Знаю, що у Vodafone небагато абонентів у Львові, але, все ж таки, така бездіяльність зі сторони оператора не є нормальною.
Як відомо, «Андрей-Олег», це саме ти -типове одноклітинне «ЧУЧEЛО», яке займається тут провокаціями та флудом. Не треба писати на людей наклепи, використовувати підробні дані та розповсюджувати брехню. Тут теж ти людей обмовляв, і жодного разу твої дописи не мали обгрунтування: https://www.otzyvua.net/privat-bank/review-1463124
Усі зауваження користувачів ти не усвідомлюєш, тому немає сенсу тобі щось пояснювати.
Оксана, вітаємо! Це добре, що ви повідомляєте про ситуацію, адже, повірте, інформацію стосовно якості мережі, яку ми отримуємо від клієнтів, фахівці технічного відділу аналізують і враховують у подальшому процесі розвитку мережі. Правда, не усе так просто, як може здаватись, оскільки є дуже багато різних факторів, що впливають на ситуацію, тому не завжди є можливість розв'язати питання оперативно!
Але запевняємо, що ми теж зацікавлені в тому, щоб у вас було все добре, тому докладемо максимальних зусиль, щоб ви якнайшвидше могли насолоджуватись послугами найвищої якості!
Як варіант, ви можете звернутись у підтримку до наших спеціалістів, аби вони направили заявку технічному відділу на поліпшення зв'язку! Нам не хотілося б, щоб користування послугами, які ми надаємо, викликали в клієнтів негатив, а приносили тільки позитив!
Звернутись до нас можна за одним із наступних направлень: в чат у додатку My Vodafone або на сайті: https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111. Абоненти для нас на першому місці!
Я повідомляю про цю ситуацію вже 4 місяці поспіль: телефоном, на Ваших сторінках у соцмережах, тут у відгуках, офіційними листами на адресу компанії, АЛЕ Ви щоразу пишете мені оцей шаблонний ТРЕШ.
Делайте скриншоты этого шаблонного треша и пишите на оператора жалобу в НКРСИ. Только так можно избавиться от проблем, которые не хочет решать сам оператор!
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Уже 4 місяці в обласному центрі звязок 2 G - Відгуки про Vodafone Україна
Чому немає повноцінного зв'язку в обласному центрі? Це м.Львів.
відгук
Коментарі до відгуку
Только так можно заставить Vodafone нормально работать, иначе будете ещё долго без нормальной связи.
Дуже прикро, що стільки часу оператор не може відремонтувати базову станцію в обласному місті.
Я: https://www.otzyvua.net/user/148752 - на сайте с 02.04.2021, комментариев 788, отзывов 0
RitaRose: https://www.otzyvua.net/user/168945 - на сайте с 20.11.2021, комментариев 357, отзывов 0
Макс: https://www.otzyvua.net/user/143626 - на сайте с 28.01.2021, комментариев 532, отзывов 0
Anna: https://www.otzyvua.net/user/155423 - на сайте с 27.06.2021, комментариев 349, отзывов 0
(это аккаунты одного и того же троля)
Усі зауваження користувачів ти не усвідомлюєш, тому немає сенсу тобі щось пояснювати.
Але запевняємо, що ми теж зацікавлені в тому, щоб у вас було все добре, тому докладемо максимальних зусиль, щоб ви якнайшвидше могли насолоджуватись послугами найвищої якості!
Як варіант, ви можете звернутись у підтримку до наших спеціалістів, аби вони направили заявку технічному відділу на поліпшення зв'язку! Нам не хотілося б, щоб користування послугами, які ми надаємо, викликали в клієнтів негатив, а приносили тільки позитив!
Звернутись до нас можна за одним із наступних направлень: в чат у додатку My Vodafone або на сайті: https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111. Абоненти для нас на першому місці!
Експерт компанії Vodafone Ukraine!