Вже дістали. Ввечері близько 23:00 поповнюю рахунок, моб. інтернет відключаю. З ранку перезавантажую телефон , але зняло 20 грн. Звертаюсь до оператора ( зняло гроші, в час ночі за муз послугу), яку я, НЕ підключала, бо СПАЛА. Роблять запрос на відключення послуги (такі добрі бля..ь)!!!?????....Це вже не в перше. КРАДУТЬ гроші з рахунку за не підключені послуги. 2 згодні 4 не згодні
Прикро, що ви засмутилися. Повернути час і непорозуміння не зможемо, проте маємо змогу підказати дещо по даній ситуації - а саме те, що подібна підписка не може включитися автоматично, і це факт!
Існує технологія WebClick, по якій у вас є можливість активувати контент-послугу по кліку, не залишаючи того чи іншого додатку або Web-браузера. Через який саме канал активували її, інформації ми не маємо. Разом з цим, залишається також можливість підключити контент-послугу за допомогою більш звичного способу - СМС.
Якщо бути уважним до рекламних сповіщень чи банерів, на які натискаєте, то можна повністю виключити повторне підключення її.
Якщо у вас виникають додаткові запитання з приводу мобільного зв'язку Vodafone Україна - ми завжди поруч і готові допомогти! Зверніться, будь ласка, до нашої служби підтримки, будемо чекати на ваше звернення в одному із направлень:
Я не могла не помітити, мені 39 років, Я випадково нічого не роблю. Це не вперше, ще й на два номери телефону ( періодично) . Я напишу ще відгуки. Тим паче Я лягаю спати до 23:30 . Не можу Я в час ночі підключитися випадково.
Наталья, тут все ясно. Для того водафон и использует ссылки про web-click, чтобы как можно больше людей по незнанию понаподключали всякой информационной чепухи.
Хотя, в этом плане немного эволюционировали. Раньше просто тупо то джинглы подключали, или услуги наподобие "вдвое больше", а сейчас вот, веб-кликами забрасывают.
На сайтах с контент-услугами всегда есть предупреждение, что контент платный и нажатие банера означает согласие. Если не тыкать во все подряд банеры на незнакомых сайтах, не читая внимательно, на какую услугу даётся согласие, ничего самовольно подключаться не будет! Проблему считаю надуманной.
Я вам ще раз повторюю: у додатку My Vodafone (у веб-версії) теж має бути) на головному екрані внизу є "Поточні витрати за місяць". Можна натиснути туди, обрати потрібний місяць і перевірити докладніше, за що саме було списано 20 грн. Принаймні будуть якісь конкрети. А так - відгук без конкретів, ні про що.
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
КРАДУТЬ гроші за послуги які Я не підключала. - Відгуки про Vodafone Україна
2 згодні 4 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Прикро, що ви засмутилися. Повернути час і непорозуміння не зможемо, проте маємо змогу підказати дещо по даній ситуації - а саме те, що подібна підписка не може включитися автоматично, і це факт!
Існує технологія WebClick, по якій у вас є можливість активувати контент-послугу по кліку, не залишаючи того чи іншого додатку або Web-браузера. Через який саме канал активували її, інформації ми не маємо. Разом з цим, залишається також можливість підключити контент-послугу за допомогою більш звичного способу - СМС.
Якщо бути уважним до рекламних сповіщень чи банерів, на які натискаєте, то можна повністю виключити повторне підключення її.
Якщо у вас виникають додаткові запитання з приводу мобільного зв'язку Vodafone Україна - ми завжди поруч і готові допомогти! Зверніться, будь ласка, до нашої служби підтримки, будемо чекати на ваше звернення в одному із направлень:
Facebook: https://www.facebook.com/VFUkraine/
Viber: https://chats.viber.com/vodafoneukraine
Telegram: https://t.me/joinchat/AAAAAEM0M21h2xPzcFrDHw
Або ж через онлайн-чат на сайті: https://my.vodafone.ua/auth
По-друге, матюкатися на цьому сайті заборонено правилами. За "бля..ь" натискаю Поскаржитися, щоб відгук видалили.
Так, я бот... який кілька днів тому скритикував цього оператора за незадовільну швидкість інтернету: https://www.otzyvua.net/vodafone-ukraina/review-1553023
У мобільному додатку (або у веб-версії) My Vodafone можна перевірити усі витрати і список всіх підключених за номером послуг.
Матюк, неповністю написаний, не перестає бути матюком.
Хотя, в этом плане немного эволюционировали. Раньше просто тупо то джинглы подключали, или услуги наподобие "вдвое больше", а сейчас вот, веб-кликами забрасывают.