Відгук про Vodafone Україна за адресою Харків, пл. Свободы, д. 5 Нікому не пораджу! Суцільні мінуси! 1. Зв’язок поганий! 2. Постійно проблеми з стягннням фінансів за місячний тариф, кожного разу незалежно від обставин стягують денний тариф, не попереджуючи. Гроші за це повертати вкрай важко! 3. Оператори ведуть себе хамовито. 4. Раніше проблеми вирішувались з оператором, повертали гроші за денну оплату, зараз знаходиться тисяча причин чому не повернути. 5. Гроші не малі, тому хочеться якісних послуг.
Буду змінювати! Добре подумайте, перед тим, як придбати. 3 згодні 3 не згодні
Ірино, доброго ранку! Прикро бачити, що ви засмутились, але хочемо вам розповісти умови, аби ви могли у майбутньому уникнути таких ситуації. Так ось, плата за місячний пакет послуг знімається автоматично. Це відбувається рівно через місяць від дати, коли пакет був підключений минулого місяця (з 00:00 до 8:00). Наприклад, якщо пакет послуг був підключений 25-го числа, то зняття платежу відбудеться 25-го числа наступного місяця. Як тільки буде нараховано пакет послуг, ви отримаєте SMS (після 8:00).
І тут найважливіше, що стосується вашої ситуації - якщо на рахунку недостатньо коштів для оплати пакета послуг на місяць, то автоматично відбувається перехід на денний тариф, у якому є обов'язковий платіж незалежно від користування. Надалі, кожного дня з 00:00 до 8:00, система буде перевіряти стан вашого рахунку і, як тільки там буде достатня сума, автоматично підключиться пакет послуг на місяць. Або ж ви можете це зробити самостійно - за допомогою комбінації *101*444# :)
До речі, ці умови не нововведення, а існують досить давно (ознайомитись з ними можна на сайті https://www.vodafone.ua/rates).
Такі умови тарифних планів створені для зручності користування мобільним зв'язком. Припустимо, що зараз у вас немає можливості поповнити рахунок і підключити пакет на місяць, але є гостра потреба зателефонувати або ж скористатися інтернетом, щоб повідомити друзям щось дуже важливе. Для цього й існують денні тарифи. Підключати пакет на місяць вигідніше, звичайно, але все ж, різні ситуації бувають.
Є ще чудова ідея, підключити послугу "Рік без абонплат", яка доступна майже в усіх актуальних тарифах. З цією послугою Ви на всі 365 днів забуваєте, що таке поповнювати рахунок, економите трохи грошей і комфортно весь рік користуєтеся зв'язком ;)
Можемо детально все розповісти, напишіть нам у чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth або зателефонуйте за номером 111. Для нас важливо, щоб кожен з клієнтів розумів умови користування послугами, аби в майбутньому уникнути непередбаченої тарифікації. І оскільки ми дуже любимо і цінуємо наших абонентів - зробимо все можливе, щоб ви залишились задоволеним! Заодно разом з вами розберемось з якістю зв'язку! Чекаємо!
Але почалось все з денного тарифу, який одразу я хотіла відмінити, зателефонувавши за номером 111. Там оператор відмовився це робити. Згодом зняли кошти за роздачу Інтернету, якою не користувалась. Потім почали розмову про смс, якого не відправляла.
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Якість вкрай негативна - Відгуки про Vodafone Україна
Суцільні мінуси!
1. Зв’язок поганий!
2. Постійно проблеми з стягннням фінансів за місячний тариф, кожного разу незалежно від обставин стягують денний тариф, не попереджуючи. Гроші за це повертати вкрай важко!
3. Оператори ведуть себе хамовито.
4. Раніше проблеми вирішувались з оператором, повертали гроші за денну оплату, зараз знаходиться тисяча причин чому не повернути.
5. Гроші не малі, тому хочеться якісних послуг.
Буду змінювати! Добре подумайте, перед тим, як придбати.
3 згодні 3 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
І тут найважливіше, що стосується вашої ситуації - якщо на рахунку недостатньо коштів для оплати пакета послуг на місяць, то автоматично відбувається перехід на денний тариф, у якому є обов'язковий платіж незалежно від користування. Надалі, кожного дня з 00:00 до 8:00, система буде перевіряти стан вашого рахунку і, як тільки там буде достатня сума, автоматично підключиться пакет послуг на місяць. Або ж ви можете це зробити самостійно - за допомогою комбінації *101*444# :)
До речі, ці умови не нововведення, а існують досить давно (ознайомитись з ними можна на сайті https://www.vodafone.ua/rates).
Такі умови тарифних планів створені для зручності користування мобільним зв'язком. Припустимо, що зараз у вас немає можливості поповнити рахунок і підключити пакет на місяць, але є гостра потреба зателефонувати або ж скористатися інтернетом, щоб повідомити друзям щось дуже важливе. Для цього й існують денні тарифи. Підключати пакет на місяць вигідніше, звичайно, але все ж, різні ситуації бувають.
Є ще чудова ідея, підключити послугу "Рік без абонплат", яка доступна майже в усіх актуальних тарифах. З цією послугою Ви на всі 365 днів забуваєте, що таке поповнювати рахунок, економите трохи грошей і комфортно весь рік користуєтеся зв'язком ;)
Можемо детально все розповісти, напишіть нам у чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth або зателефонуйте за номером 111. Для нас важливо, щоб кожен з клієнтів розумів умови користування послугами, аби в майбутньому уникнути непередбаченої тарифікації. І оскільки ми дуже любимо і цінуємо наших абонентів - зробимо все можливе, щоб ви залишились задоволеним! Заодно разом з вами розберемось з якістю зв'язку! Чекаємо!
Бажаємо вам приємного дня!
Рахунок було поповнено вчасно!
Але почалось все з денного тарифу, який одразу я хотіла відмінити, зателефонувавши за номером 111. Там оператор відмовився це робити. Згодом зняли кошти за роздачу Інтернету, якою не користувалась. Потім почали розмову про смс, якого не відправляла.
Зв’язок ніякий!