Я отключила интернет , обменяда минуты и пополнила бабуле счет на 100грн. Операторы же сначала внаглую предлагали интернет ЗАБЛОКИРОВАТЬ, а не отключить, что выгодно конечно же только оператору! Сначала я потратила целый день, чтобы отключить интернет, а затем оказалось, что пакет не подключили, непонятно почему!? Написали себе дичь, а не условия тарифов и подбирают деньги с пенсионеров! Самая ужасная компания, с которой приходилось иметь дело.ни в клем случае не рекомендую! Обходите стороной пакеты этого оператора-обдиратора
Переваги:
Не нашла
Недоліки:
Снимают деньги не за тариф, а за день правила этой компании не писаны
Автоматично тариф активується з 00:00 до 8:00 за умови, що на рахунку є достатня сума для оплати тарифу на місяць. Якщо ж ви поповнили рахунок, коли тариф на місяць вже відключено, набирайте запит *101*444# для нарахування пакету послуг на місяць. При цьому, поки тариф не активовано, діють умови оплати на добу, тому, якщо пакет на місяць не активували, але користувались послугами, відбуваються списання з рахунку.
Детальну консультацію ви можете отримати за номером 111, в чаті додатку My Vodafone, в чаті на сайті https://my.vodafone.ua/auth або в приватних повідомленнях наших офіційних груп в соціальних мережах. Будемо чекати на ваше звернення!
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Бесовестная обдираловка - Відгуки про Vodafone Україна
відгук
Коментарі до відгуку
Автоматично тариф активується з 00:00 до 8:00 за умови, що на рахунку є достатня сума для оплати тарифу на місяць. Якщо ж ви поповнили рахунок, коли тариф на місяць вже відключено, набирайте запит *101*444# для нарахування пакету послуг на місяць. При цьому, поки тариф не активовано, діють умови оплати на добу, тому, якщо пакет на місяць не активували, але користувались послугами, відбуваються списання з рахунку.
Детальну консультацію ви можете отримати за номером 111, в чаті додатку My Vodafone, в чаті на сайті https://my.vodafone.ua/auth або в приватних повідомленнях наших офіційних груп в соціальних мережах. Будемо чекати на ваше звернення!