Володимир Відгук додано 16 липня, 2020 год78 переглядів
Не можу не відписатися. 12 липня поповнив рахунок на 100 грн. 16 липня - вже лишилося 36 грн. Особливо ні з ким не спілкувався. Якісь послуги та мобільний інтернет мені не потрібен - погіршився зір. Зателефонував оператору для пояснень. Привітна дівчина сповістила - "система знімає з вас по 7 грн в день". Коли я запитав " чому" - відповіли - "переключіться на свій тариф". Я й так був на своєму тарифі - red extra xs. Жахливо те, що його немає навіть в списку тарифів на сайті - тобто щось змінити неможливо (відключити чи підключити якісь послуги, або просто з'ясувати - чому так швидко почали танути гроші з рахунку). Можливо лише перейти на запропонований тариф на сайті. Щоб із цим розбиратися - треба витрачати час. Невже оператра не влаштовують щомісячні 100 гривень ? Треба ще й клопіт клієнту створювати.
Доброго дня, Володимире! Для того, щоб детальніше розібратись з Вашим питанням, напишіть, будь ласка, в наш чат через додаток My Vodafone або в чат на сайті: https://www.vodafone.ua/uk
Володимире, ви написали: "..система знімає з вас по 7 грн в день". Коли я запитав " чому" - відповіли - "переключіться на свій тариф". Я й так був на своєму тарифі - red extra xs."....
Виходить, не були на своєму тарифі (а були на денному).. Після поповнення на 100 грн., схоже ваш тариф не активувався, бо коштів не вистачило на час активації, і з Вас почали знімати гроші по денному тарифу 7 грн, ще й інтернет якийсь, на додачу, спустошив рахунок. А Ви, без зайвих думок, знаючи, що чесно поповнили свій пакет, навіть не здогадувались, наскільки все це підступно і хитро.
Дякую за відповідь. А так і сталося. Набравши комбінацію *101*444#, як порадили дівчата - прийшло смс повідомлення "для переходу недостатньо коштів....". Слід зауважити -жодна з операторів не повідомила, що за перехід на свій же тариф потрібно заплатити ще 100 грн. (я як був в тарифі ред екстра хс, так в ньому і залишився).
Мусив іти, та поповнювати рахунок. Нарешті наче переключився....проте побачимо
Ось на їхньому сайті написано: "Важно: пока вам не придет SMS о начислении пакета услуг, у вас будет действовать дневной тариф, то есть звонки, SMS и интернет будут платными".
Тобто, після оплати, ще можуть знімати по денному. І потім знову не вистачить на пакет. Розумієте, наскільки зухвало...
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Гівнофон (vodafone) - Відгуки про Vodafone Україна
мобільний інтернет мені не потрібен - погіршився зір. Зателефонував оператору для пояснень.
Привітна дівчина сповістила - "система знімає з вас по 7 грн в день". Коли я запитав " чому" - відповіли - "переключіться на свій тариф".
Я й так був на своєму тарифі - red extra xs.
Жахливо те, що його немає навіть в списку тарифів на сайті - тобто щось змінити неможливо (відключити чи підключити якісь послуги, або просто з'ясувати - чому так швидко почали танути гроші з рахунку). Можливо лише перейти на запропонований тариф на сайті.
Щоб із цим розбиратися - треба витрачати час. Невже оператра не влаштовують щомісячні 100 гривень ? Треба ще й клопіт клієнту створювати.
відгук
Коментарі до відгуку
Виходить, не були на своєму тарифі (а були на денному).. Після поповнення на 100 грн., схоже ваш тариф не активувався, бо коштів не вистачило на час активації, і з Вас почали знімати гроші по денному тарифу 7 грн, ще й інтернет якийсь, на додачу, спустошив рахунок. А Ви, без зайвих думок, знаючи, що чесно поповнили свій пакет, навіть не здогадувались, наскільки все це підступно і хитро.
Мусив іти, та поповнювати рахунок. Нарешті наче переключився....проте побачимо
Тобто, після оплати, ще можуть знімати по денному. І потім знову не вистачить на пакет. Розумієте, наскільки зухвало...