Володимир Отзыв написан 16 июля, 2020 год78 просмотров
Не можу не відписатися. 12 липня поповнив рахунок на 100 грн. 16 липня - вже лишилося 36 грн. Особливо ні з ким не спілкувався. Якісь послуги та мобільний інтернет мені не потрібен - погіршився зір. Зателефонував оператору для пояснень. Привітна дівчина сповістила - "система знімає з вас по 7 грн в день". Коли я запитав " чому" - відповіли - "переключіться на свій тариф". Я й так був на своєму тарифі - red extra xs. Жахливо те, що його немає навіть в списку тарифів на сайті - тобто щось змінити неможливо (відключити чи підключити якісь послуги, або просто з'ясувати - чому так швидко почали танути гроші з рахунку). Можливо лише перейти на запропонований тариф на сайті. Щоб із цим розбиратися - треба витрачати час. Невже оператра не влаштовують щомісячні 100 гривень ? Треба ще й клопіт клієнту створювати.
Доброго дня, Володимире! Для того, щоб детальніше розібратись з Вашим питанням, напишіть, будь ласка, в наш чат через додаток My Vodafone або в чат на сайті: https://www.vodafone.ua/uk
Володимире, ви написали: "..система знімає з вас по 7 грн в день". Коли я запитав " чому" - відповіли - "переключіться на свій тариф". Я й так був на своєму тарифі - red extra xs."....
Виходить, не були на своєму тарифі (а були на денному).. Після поповнення на 100 грн., схоже ваш тариф не активувався, бо коштів не вистачило на час активації, і з Вас почали знімати гроші по денному тарифу 7 грн, ще й інтернет якийсь, на додачу, спустошив рахунок. А Ви, без зайвих думок, знаючи, що чесно поповнили свій пакет, навіть не здогадувались, наскільки все це підступно і хитро.
Дякую за відповідь. А так і сталося. Набравши комбінацію *101*444#, як порадили дівчата - прийшло смс повідомлення "для переходу недостатньо коштів....". Слід зауважити -жодна з операторів не повідомила, що за перехід на свій же тариф потрібно заплатити ще 100 грн. (я як був в тарифі ред екстра хс, так в ньому і залишився).
Мусив іти, та поповнювати рахунок. Нарешті наче переключився....проте побачимо
Ось на їхньому сайті написано: "Важно: пока вам не придет SMS о начислении пакета услуг, у вас будет действовать дневной тариф, то есть звонки, SMS и интернет будут платными".
Тобто, після оплати, ще можуть знімати по денному. І потім знову не вистачить на пакет. Розумієте, наскільки зухвало...
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир. Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее
Гівнофон (vodafone) - Отзывы о Vodafone Украина
мобільний інтернет мені не потрібен - погіршився зір. Зателефонував оператору для пояснень.
Привітна дівчина сповістила - "система знімає з вас по 7 грн в день". Коли я запитав " чому" - відповіли - "переключіться на свій тариф".
Я й так був на своєму тарифі - red extra xs.
Жахливо те, що його немає навіть в списку тарифів на сайті - тобто щось змінити неможливо (відключити чи підключити якісь послуги, або просто з'ясувати - чому так швидко почали танути гроші з рахунку). Можливо лише перейти на запропонований тариф на сайті.
Щоб із цим розбиратися - треба витрачати час. Невже оператра не влаштовують щомісячні 100 гривень ? Треба ще й клопіт клієнту створювати.
отзыв
Комментарии к отзыву
Виходить, не були на своєму тарифі (а були на денному).. Після поповнення на 100 грн., схоже ваш тариф не активувався, бо коштів не вистачило на час активації, і з Вас почали знімати гроші по денному тарифу 7 грн, ще й інтернет якийсь, на додачу, спустошив рахунок. А Ви, без зайвих думок, знаючи, що чесно поповнили свій пакет, навіть не здогадувались, наскільки все це підступно і хитро.
Мусив іти, та поповнювати рахунок. Нарешті наче переключився....проте побачимо
Тобто, після оплати, ще можуть знімати по денному. І потім знову не вистачить на пакет. Розумієте, наскільки зухвало...