Іван Терещук Відгук додано 1 квітня, 2020 год78 переглядів
Хочу поділитися своїми враженнями від роботи Водафону. Для довідки - я один із старійших користувачів мобільного зв'язку (20 років), був свого часу дилером УМЗ, МТС. Зараз користуюсь також і мав добру думку про компанію. Тому порекомендував знайомому перейти від Київстару до Водафону, так як якість мобільного інтернету та зв'язку, на мою думку, порівняно краща. ЯКБИ я ЗНАВ ЩО МЕНЕ ЧЕКАЄ! Сама портація телефону розтягнулася на 14 днів. Коли отримав сімкарту, то виявилося, що у мене залишилося пакетних послуг ТІЛЬКИ на 14 днів, хоча було оплачено вартість пакету за місяць! Після декількох звернень до оператора вдалося поновити термін дії пакету. Та на цьому пригоди не закінчилися. Після першого дзвінка на внутрімережевий номер з рахунку було списано 10 гривень, а пакетні хвилини чомусь не списалися. Декілька дзвінків до оператора вирішили проблему - гроші повернуто на рахунок. Але після чергового дзвінка на тей самий номер Водафону, було знову списано з рахунку 10 гривень, а пакетні хвилини залишилися без змін. Після чергового звернення по телефону до оператора і так званої перевірки мені було повідомлено: "Спеціалісти встановили, що я виїздив за межі дії тарифного пакету і тому кошти списані правильно!" Але ж я ПОСТІЙНО знаходжусь в Новограді-Волинському Житомирської області, де діють спеціальні умови тарифу Vodafone SuperNet Turbo.На вимогу дати інформацію до якої станції, в якій області хоча б, був підключений телефон, відповідь - ми не МОЖЕМО визначити! Хіба не абсурд?! Цікаво, який рівень знань та вмінь цих "спеціалістів", які з такою "точністю" визначають місце положення телефону? І коли Водафон почне з повагою ставитись до своїх клієнтів? Жаль, що таке трапляється в компанії, з якою пов'язані довгі роки співпраці. Для спеціалістів Водафону для підтвердження викладеного даю номер останньої заявки 1-417810315585. Надіюсь, що справжні спеціалісти вияснять причину збою.
Переваги:
В даному випадку відсутні.
Недоліки:
Некомпетентність, байдужість, небажання допомогти клієнту
Ніхто нічого виясняти не буде!Не гайте часу і звертайтеся в контролюючі органи, в спілку захисту прав споживачів...
Водафон буде обіцяти розібратись, буде робити заявки, але це нічого не вирішить!Багато людей мають досвід спілкування з водафоном по різним проблемам і роками ніхто нічого не вирішує, особливо, якщо це стосується грошів.
Поспілкуйтесь з оператором і всі відповіді фіксуйте, все-все фіксуйте і звертайтесь в вищенаписані органи.
Ось офіційна відповідь Водафону на моє письмове звернення. А питання могло бути вирішеним після першого дзвінка на довідкову службу, якби там були СПЕЦІАЛІСТИ своєї справи.
Дякую тим, хто сприяв вирішенню питання.
Шановний Іване Петровичу!
Користуючись нагодою, засвідчуємо Вам нашу повагу, а також дякуємо Вам за співпрацю.
Ваш лист від 01.04.2020 року розглянули в Департаменті абонентського обслуговування та дистанційних продажів. Шкодуємо, що виникла необхідність у цьому запиті.
Запевняємо, що ключова увага ПрАТ «ВФ Україна» приділяється якості всіх процесів, які відбуваються в компанії, в тому числі і обслуговуванню абонентських номерів. Водночас просимо з розумінням поставитися до того, що послуга з перенесення персонального номера з мережі одного оператора до іншого почала надаватися не так давно. Як відносно новий продукт, цей сервіс ще проходить етап необхідного налагодження. Просимо вибачення за можливі незручності.
Інформуємо, що зараз перенесення мобільного номера 096ХХХХХХХ до мережі Vodafone Україна успішно завершено. Він обслуговується за умовами тарифного плану «Vodafone SuperNet Turbo», опис якого розміщений за посиланням https://www.vodafone.ua/uk/privatnim-klientam/rates/vodafone-supernet-turbo. Пакет послуг на місяць за ним активований, його наступне оновлення відбудеться 30.04.2020 року. Безкоштовна комбінація для перевірки *101*4# і кнопка виклику.
Повідомляємо також, що кошти (загалом 20,00 грн.), які з рахунку номера 096ХХХХХХХ були утримані 31.03 та 01.04.2020 року, повернуті на нього в повному обсязі впродовж 01 та 02.04.2020 року.
Іване Петровичу, ми дякуємо за Ваше терпіння та щиро сподіваємося, що цей випадок не стане на заваді подальшій взаємовигідній співпраці з ПрАТ «ВФ Україна».
Добрий день, Іван! Дійсно, ситуація складається неприємна, нам хотілось би допомогти. Тому запрошуємо Вас написати нам в чат на сайті, с детальним описом ситуації, наші спеціалісти розберуться:
Але довелося звернутися з письмовим запитом до Представника інформаційного центру 1 категорії
ПрАТ "ВФ Україна" Групи з продажу та утримання абонентів, і це дало змогу вирішити таке дріб'язкове для ТАКОЇ компанії питання. Вважаю, що виникло воно з вини НЕКОМПЕТЕНТНИХ і НЕЗАЦІКАВЛЕНИХ в роботі операторів, які комунікують з абонентами. Надіюсь, що більше подібних ситуацій не буде!
Ось частина моєї переписки з оператором з даного питання в месенджері за 02/04/20р та рекомендації "спеціаліста"
Ігор К:
Добре, Іван, зрозумів.
Хотів би підказати, що така ситуація могла би трапитись через те, що телефон автоматично обирає мережу і може підключити до базової станції з іншої області.
Рекомендую переключити вибір мережі на ручний. Поспостерігати, чи ситуація зміниться.
В разі чого, напишіть нам.
Не варто засмучуватись, Іван. Всьому є логічне пояснення і ніхто спеціально не хоче зробити вам погано.
Компанія Vodafone, робить все можливе, щоб ви залишались задоволеними послугами компанії.
І нам дуже прикро від того, що ви засмучуєтесь(
Ігор К:
Іван, підказати, до якої саме базової станції були підключені, ми не можемо.
Є зафіксований факт того, що підключені були не до тої, що потрібно.
Як вирішити це питання - ви вже знаєте. Підключіться до мережі вручну.
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Мій досвід портації телефону! - Відгуки про Vodafone Україна
відгук
Коментарі до відгуку
Водафон буде обіцяти розібратись, буде робити заявки, але це нічого не вирішить!Багато людей мають досвід спілкування з водафоном по різним проблемам і роками ніхто нічого не вирішує, особливо, якщо це стосується грошів.
Поспілкуйтесь з оператором і всі відповіді фіксуйте, все-все фіксуйте і звертайтесь в вищенаписані органи.
Ось офіційна відповідь Водафону на моє письмове звернення. А питання могло бути вирішеним після першого дзвінка на довідкову службу, якби там були СПЕЦІАЛІСТИ своєї справи.
Дякую тим, хто сприяв вирішенню питання.
Шановний Іване Петровичу!
Користуючись нагодою, засвідчуємо Вам нашу повагу, а також дякуємо Вам за співпрацю.
Ваш лист від 01.04.2020 року розглянули в Департаменті абонентського обслуговування та дистанційних продажів. Шкодуємо, що виникла необхідність у цьому запиті.
Запевняємо, що ключова увага ПрАТ «ВФ Україна» приділяється якості всіх процесів, які відбуваються в компанії, в тому числі і обслуговуванню абонентських номерів. Водночас просимо з розумінням поставитися до того, що послуга з перенесення персонального номера з мережі одного оператора до іншого почала надаватися не так давно. Як відносно новий продукт, цей сервіс ще проходить етап необхідного налагодження. Просимо вибачення за можливі незручності.
Інформуємо, що зараз перенесення мобільного номера 096ХХХХХХХ до мережі Vodafone Україна успішно завершено. Він обслуговується за умовами тарифного плану «Vodafone SuperNet Turbo», опис якого розміщений за посиланням https://www.vodafone.ua/uk/privatnim-klientam/rates/vodafone-supernet-turbo. Пакет послуг на місяць за ним активований, його наступне оновлення відбудеться 30.04.2020 року. Безкоштовна комбінація для перевірки *101*4# і кнопка виклику.
Повідомляємо також, що кошти (загалом 20,00 грн.), які з рахунку номера 096ХХХХХХХ були утримані 31.03 та 01.04.2020 року, повернуті на нього в повному обсязі впродовж 01 та 02.04.2020 року.
Іване Петровичу, ми дякуємо за Ваше терпіння та щиро сподіваємося, що цей випадок не стане на заваді подальшій взаємовигідній співпраці з ПрАТ «ВФ Україна».
З повагою, Юрій,
Експерт Центру обслуговування абонентів.
https://www.vodafone.ua/uk
З повагою, представник компанії Vodafone Україна.
Але довелося звернутися з письмовим запитом до Представника інформаційного центру 1 категорії
ПрАТ "ВФ Україна" Групи з продажу та утримання абонентів, і це дало змогу вирішити таке дріб'язкове для ТАКОЇ компанії питання. Вважаю, що виникло воно з вини НЕКОМПЕТЕНТНИХ і НЕЗАЦІКАВЛЕНИХ в роботі операторів, які комунікують з абонентами. Надіюсь, що більше подібних ситуацій не буде!
Ігор К:
Добре, Іван, зрозумів.
Хотів би підказати, що така ситуація могла би трапитись через те, що телефон автоматично обирає мережу і може підключити до базової станції з іншої області.
Рекомендую переключити вибір мережі на ручний. Поспостерігати, чи ситуація зміниться.
В разі чого, напишіть нам.
Не варто засмучуватись, Іван. Всьому є логічне пояснення і ніхто спеціально не хоче зробити вам погано.
Компанія Vodafone, робить все можливе, щоб ви залишались задоволеними послугами компанії.
І нам дуже прикро від того, що ви засмучуєтесь(
Ігор К:
Іван, підказати, до якої саме базової станції були підключені, ми не можемо.
Є зафіксований факт того, що підключені були не до тої, що потрібно.
Як вирішити це питання - ви вже знаєте. Підключіться до мережі вручну.