Мій досвід портації телефону! - Отзывы о Vodafone Украина

Vodafone Украина
Отзыв написан 1 апреля, 2020 год 78 просмотров
Хочу поділитися своїми враженнями від роботи Водафону. Для довідки - я один із старійших користувачів мобільного зв'язку (20 років), був свого часу дилером УМЗ, МТС. Зараз користуюсь також і мав добру думку про компанію. Тому порекомендував знайомому перейти від Київстару до Водафону, так як якість мобільного інтернету та зв'язку, на мою думку, порівняно краща. ЯКБИ я ЗНАВ ЩО МЕНЕ ЧЕКАЄ! Сама портація телефону розтягнулася на 14 днів. Коли отримав сімкарту, то виявилося, що у мене залишилося пакетних послуг ТІЛЬКИ на 14 днів, хоча було оплачено вартість пакету за місяць! Після декількох звернень до оператора вдалося поновити термін дії пакету. Та на цьому пригоди не закінчилися. Після першого дзвінка на внутрімережевий номер з рахунку було списано 10 гривень, а пакетні хвилини чомусь не списалися. Декілька дзвінків до оператора вирішили проблему - гроші повернуто на рахунок. Але після чергового дзвінка на тей самий номер Водафону, було знову списано з рахунку 10 гривень, а пакетні хвилини залишилися без змін. Після чергового звернення по телефону до оператора і так званої перевірки мені було повідомлено: "Спеціалісти встановили, що я виїздив за межі дії тарифного пакету і тому кошти списані правильно!" Але ж я ПОСТІЙНО знаходжусь в Новограді-Волинському Житомирської області, де діють спеціальні умови тарифу Vodafone SuperNet Turbo.На вимогу дати інформацію до якої станції, в якій області хоча б, був підключений телефон, відповідь - ми не МОЖЕМО визначити! Хіба не абсурд?! Цікаво, який рівень знань та вмінь цих "спеціалістів", які з такою "точністю" визначають місце положення телефону? І коли Водафон почне з повагою ставитись до своїх клієнтів? Жаль, що таке трапляється в компанії, з якою пов'язані довгі роки співпраці. Для спеціалістів Водафону для підтвердження викладеного даю номер останньої заявки 1-417810315585. Надіюсь, що справжні спеціалісти вияснять причину збою.
Достоинства:
  1. В даному випадку відсутні.
Недостатки:
  1. Некомпетентність, байдужість, небажання допомогти клієнту
2 согласны 1 не согласен



Комментарии к отзыву

Гость 3 апреля, 2020 год
Іване! Щиро вітаю з перемогою. Ви навели дуже детальний приклад для інших абонентів щодо можливості відстоювати свої права.
Гость 2 апреля, 2020 год
Ніхто нічого виясняти не буде!Не гайте часу і звертайтеся в контролюючі органи, в спілку захисту прав споживачів...

Водафон буде обіцяти розібратись, буде робити заявки, але це нічого не вирішить!Багато людей мають досвід спілкування з водафоном по різним проблемам і роками ніхто нічого не вирішує, особливо, якщо це стосується грошів.

Поспілкуйтесь з оператором і всі відповіді фіксуйте, все-все фіксуйте і звертайтесь в вищенаписані органи.
Иван 2 апреля, 2020 год
Питання успішно вирішено.

Ось офіційна відповідь Водафону на моє письмове звернення. А питання могло бути вирішеним після першого дзвінка на довідкову службу, якби там були СПЕЦІАЛІСТИ своєї справи.

Дякую тим, хто сприяв вирішенню питання.



Шановний Іване Петровичу!



Користуючись нагодою, засвідчуємо Вам нашу повагу, а також дякуємо Вам за співпрацю.



Ваш лист від 01.04.2020 року розглянули в Департаменті абонентського обслуговування та дистанційних продажів. Шкодуємо, що виникла необхідність у цьому запиті.



Запевняємо, що ключова увага ПрАТ «ВФ Україна» приділяється якості всіх процесів, які відбуваються в компанії, в тому числі і обслуговуванню абонентських номерів. Водночас просимо з розумінням поставитися до того, що послуга з перенесення персонального номера з мережі одного оператора до іншого почала надаватися не так давно. Як відносно новий продукт, цей сервіс ще проходить етап необхідного налагодження. Просимо вибачення за можливі незручності.



Інформуємо, що зараз перенесення мобільного номера 096ХХХХХХХ до мережі Vodafone Україна успішно завершено. Він обслуговується за умовами тарифного плану «Vodafone SuperNet Turbo», опис якого розміщений за посиланням https://www.vodafone.ua/uk/privatnim-klientam/rates/vodafone-supernet-turbo. Пакет послуг на місяць за ним активований, його наступне оновлення відбудеться 30.04.2020 року. Безкоштовна комбінація для перевірки *101*4# і кнопка виклику.



Повідомляємо також, що кошти (загалом 20,00 грн.), які з рахунку номера 096ХХХХХХХ були утримані 31.03 та 01.04.2020 року, повернуті на нього в повному обсязі впродовж 01 та 02.04.2020 року.



Іване Петровичу, ми дякуємо за Ваше терпіння та щиро сподіваємося, що цей випадок не стане на заваді подальшій взаємовигідній співпраці з ПрАТ «ВФ Україна».



З повагою, Юрій,

Експерт Центру обслуговування абонентів.
Ответ представителя Vodafone Украина 2 апреля, 2020 год
Добрий день, Іван! Дійсно, ситуація складається неприємна, нам хотілось би допомогти. Тому запрошуємо Вас написати нам в чат на сайті, с детальним описом ситуації, наші спеціалісти розберуться:

https://www.vodafone.ua/uk

З повагою, представник компанії Vodafone Україна.
Иван 2 апреля, 2020 год
Питання вирішено, кошти повернуто!



Але довелося звернутися з письмовим запитом до Представника інформаційного центру 1 категорії

ПрАТ "ВФ Україна" Групи з продажу та утримання абонентів, і це дало змогу вирішити таке дріб'язкове для ТАКОЇ компанії питання. Вважаю, що виникло воно з вини НЕКОМПЕТЕНТНИХ і НЕЗАЦІКАВЛЕНИХ в роботі операторів, які комунікують з абонентами. Надіюсь, що більше подібних ситуацій не буде!
Иван 2 апреля, 2020 год
Ось частина моєї переписки з оператором з даного питання в месенджері за 02/04/20р та рекомендації "спеціаліста"



Ігор К:

Добре, Іван, зрозумів.



Хотів би підказати, що така ситуація могла би трапитись через те, що телефон автоматично обирає мережу і може підключити до базової станції з іншої області.



Рекомендую переключити вибір мережі на ручний. Поспостерігати, чи ситуація зміниться.

В разі чого, напишіть нам.



Не варто засмучуватись, Іван. Всьому є логічне пояснення і ніхто спеціально не хоче зробити вам погано.

Компанія Vodafone, робить все можливе, щоб ви залишались задоволеними послугами компанії.

І нам дуже прикро від того, що ви засмучуєтесь(



Ігор К:

Іван, підказати, до якої саме базової станції були підключені, ми не можемо.

Є зафіксований факт того, що підключені були не до тої, що потрібно.



Як вирішити це питання - ви вже знаєте. Підключіться до мережі вручну.


Vodafone Украина
Все отзывы

1.3 5
9697 отзывов / 3662816 просмотров
Vodafone Украина
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир.
Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее

Мобильная связь
lifecell
lifecell

Рейтинг: 1.3
1859 отзывов
ОТАК (Смартшоп)
ОТАК (Смартшоп)

Рейтинг: 4.7
141 отзыв
Киевстар (Kyivstar)
Киевстар (Kyivstar)

Рейтинг: 1.2
12921 отзыв
Life:)
Life:)

Рейтинг: 1.7
2528 отзывов
Мобилочка
Мобилочка

Рейтинг: 1.9
296 отзывов
Beeline / Билайн
Beeline / Билайн

Рейтинг: 1.6
428 отзывов
LG Electronics
LG Electronics

Рейтинг: 2.4
90 отзывов
Компания "GSM-Харьков"
Компания "GSM-Харьков"

Рейтинг: 4.5
446 отзывов
Супер МТС 3D Ноль
Супер МТС 3D Ноль

Рейтинг: 2.2
122 отзыва
Интертелеком
Интертелеком

Рейтинг: 1.5
2075 отзывов