Укрзалізниця відгуки клієнтів

Укрзалізниця відгуки клієнтів
Укрзалізниця
2.8 5
2654 відгука / 162160 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Подяка провідникові.

Савич Олена Савич Олена 21 год 26 хв тому
Поїзд Ковель -Ужгород. 6 вагон.
Рейс 15-16 листопада 2025 року.
Подяка провідникові за якісний сервіс обслуговування клієнтів та за чуйність, увагу та повагу до кожного пасажира.
Щире дякую.

Бережіть персонал!

Тетяна Тетяна неділя, 16 листопада
Їхала потягом 128 Запоріжжя -Львів 15-16.11 з Кривого Рогу.
Велика подяка пану Букрєєву Юрію за приємну та безпечну мандрівку. Увага до пасажирів, сервіс на вищому рівні, допомога у вирішенні будь-яких питань. Такі люди на вагу золота, особливо в наш час. Пане Юрію, я дякую за Вашу відданість праці, за співчутливе серце, за добрі вчинки які ви робите для багатьох незнайомих... Читати відгук
Їхала потягом 128 Запоріжжя -Львів 15-16.11 з Кривого Рогу.
Велика подяка пану Букрєєву Юрію за приємну та безпечну мандрівку. Увага до пасажирів, сервіс на вищому рівні, допомога у вирішенні будь-яких питань. Такі люди на вагу золота, особливо в наш час. Пане Юрію, я дякую за Вашу відданість праці, за співчутливе серце, за добрі вчинки які ви робите для багатьох незнайомих людей під час їх мандрівок. Бажаю Вам мирного неба та справді достойної оплати Вашої праці.
Прошу керівництво Укрзалізниці звернути увагу на таких робітників як пан Юрій, цінуйте і винагороджуйте своїх співробітників, вони заслуговують не тільки на вдячність пасажирів, та й на вдячність керівництва. Бо ваші провідники це обличчя української залізниці, саме вони створюють позитивну репутацію для вашої сфери діяльності.

Шановне керівництво АТ «Укрзалізниця»! Звертаюся з проханням розглянут

Гость Гость субота, 15 листопада
Шановне керівництво АТ «Укрзалізниця»!
Звертаюся з проханням розглянути питання відновлення електропоїзда за напрямком Шостка — Київ, який раніше курсував та був важливим транспортним сполученням для мешканців регіону.
Після скасування цього маршруту люди зіткнулися з низкою значних труднощів, а саме:
Ускладнений доїзд до столиці для роботи, навчання, відвідування медичних установ;
Відсутність зручного та доступного транспорту у потрібні години;
Значне збільшення витрат... Читати відгук
Шановне керівництво АТ «Укрзалізниця»!
Звертаюся з проханням розглянути питання відновлення електропоїзда за напрямком Шостка — Київ, який раніше курсував та був важливим транспортним сполученням для мешканців регіону.
Після скасування цього маршруту люди зіткнулися з низкою значних труднощів, а саме:
Ускладнений доїзд до столиці для роботи, навчання, відвідування медичних установ;
Відсутність зручного та доступного транспорту у потрібні години;
Значне збільшення витрат на альтернативні види перевезень;
Погіршення сполучення населених пунктів Сумської та Чернігівської областей зі столицею.
Електричка Шостка — Київ виконувала важливу соціальну функцію, була доступним та стабільним способом пересування для великої кількості пасажирів.
У зв’язку з цим прошу:
Розглянути можливість відновлення електропоїзда Шостка — Київ у найближчій перспективі.
Надати офіційну відповідь щодо причин його скасування та можливих термінів відновлення руху.
Сподіваюся на Ваше розуміння ситуації та швидке реагування.

Доведення до відома людей жахливе

Гость Гость п'ятниця, 14 листопада
Їдучи неодноразово потягом Укрзалізниці, то все було добре. Не було ніяких проблем. Забронювала квиток Львів -Харків. Спершу в додатку писало, що відправлення відбуватиметься на першому пероні. За дві хвилини до відправлення змінюється перон. Велика кількість людей добігають, деякі не встигли зайти у вагон, бо вже потяг відправлявся. Що на першому, що на третьому пероні не було написано про цей потяг... Читати відгук Їдучи неодноразово потягом Укрзалізниці, то все було добре. Не було ніяких проблем. Забронювала квиток Львів -Харків. Спершу в додатку писало, що відправлення відбуватиметься на першому пероні. За дві хвилини до відправлення змінюється перон. Велика кількість людей добігають, деякі не встигли зайти у вагон, бо вже потяг відправлявся. Що на першому, що на третьому пероні не було написано про цей потяг і в додатку мало хоча би за годину до відправлення прийти якесь повідомлення про можливі зміни. Це людям потрібно самим догадуватись і дивитись на сам потяг: на вікна, де написана інформація про початкову та кінцеву точки.

Не маю слів

parsec.tag-5l@icloud.com [email protected] п'ятниця, 14 листопада
Це просто жах, чому ніхто не попереджає про можливе затримання, їхала потягом Одеса- Перемишль, повинні були прибути о 06:29 але прибули о 08:50 запізнились де тільки можна, далі в вагоні 12 якась хамовита провідниця, мій вагон був 22, в Львові вагони переставляли, зчеплювали інші, я помилково зайшла в інший вагон коли потяг вже відправлявся, та провідниця почала кричати, сказала... Читати відгук Це просто жах, чому ніхто не попереджає про можливе затримання, їхала потягом Одеса- Перемишль, повинні були прибути о 06:29 але прибули о 08:50 запізнились де тільки можна, далі в вагоні 12 якась хамовита провідниця, мій вагон був 22, в Львові вагони переставляли, зчеплювали інші, я помилково зайшла в інший вагон коли потяг вже відправлявся, та провідниця почала кричати, сказала мені сидіти в тамбурі бо всі двері зачинені, я стояла в тамбурі пройшло 5 хвилин вона знову підійшов і почала кричати, що я не нормальна, що в її вагоні я не буду в тамбурі сидіти, щоб я йшла по далі, просто не нормальна людина !!!

Спасибо!!! И не спасибо

Виктория Виктория середа, 12 листопада
Хочется выразить благодарность работникам и руководству станции Гусаровка. 6.11.25, при опоздании поезда из Херсона, персонал вокзала организовал ожидание пассажиров. Все могли разместиться в здании вокзала, где тепло и сухо, выпить горячий чай бесплатно(!!!), подзарядить гаджеты. Огромное спасибо за человеческое отношение к людям!!! Большие молодцы!
Но нельзя этого сказать о работниках станции Барвенково. Поезд Херсон - Краматорск (10.11.25), сейчас не доезжает... Читати відгук
Хочется выразить благодарность работникам и руководству станции Гусаровка. 6.11.25, при опоздании поезда из Херсона, персонал вокзала организовал ожидание пассажиров. Все могли разместиться в здании вокзала, где тепло и сухо, выпить горячий чай бесплатно(!!!), подзарядить гаджеты. Огромное спасибо за человеческое отношение к людям!!! Большие молодцы!
Но нельзя этого сказать о работниках станции Барвенково. Поезд Херсон - Краматорск (10.11.25), сейчас не доезжает до Краматорска и конечная на станции Барвенково. Люди выходя из вагонов не знают куда деваться, а вокзал закрыт, никого из работников не найти. Пассажиры не довезены до станции назначения и брошены.

В поїзді 128 Львів-Запоріжжя, вагон 22 повна антисанітарія

Гость Гость понеділок, 10 листопада
В потязі по напрямку 128 Львів-Запоріжжя, 22 вагон, купа тарганів. Повна антисанітарія. Повзуть зі всіх ущелин. Власноруч перебили 9 тарганів. Просто боязно закривати очі в таких умовах. Дуже негативний спогад залишила така поїздка, цим потягом.

Поїзд 22/21 - 104/103 Харків-Львів Львів-Краматорськ

Гость Гость неділя, 9 листопада
Постійно використовую цей потяг за цільовим направленням, завжди все вчасно та не цього разу. Завжди все було вчасно,відправлення чітко по годинах о 18:52, наразі 21:35, потяга досі немає,у довідковому бюро при запиті відповіді не надають,з кожного годиною потяга переносять на ще годину.
Це не є нормальним відношення до людей, тим паче ,що Львів це початкова станція для відправки, а не... Читати відгук
Постійно використовую цей потяг за цільовим направленням, завжди все вчасно та не цього разу. Завжди все було вчасно,відправлення чітко по годинах о 18:52, наразі 21:35, потяга досі немає,у довідковому бюро при запиті відповіді не надають,з кожного годиною потяга переносять на ще годину.

Це не є нормальним відношення до людей, тим паче ,що Львів це початкова станція для відправки, а не кінцева чи в тому роді!

Надавайте хоч якусь інформацію,а не «відфутболюйте» при першій ж нагоді,не надаючи жодної чіткої інформації!

Ів-Франківськ -Львів перший клас

Ігор Ігор субота, 8 листопада
Жах. Вирішив взяти квиток Перший клас Івано-Франківськ Львів, поїзд 751Л 08.11.25р і 2 туалета не працюють у вагоні . Квитки коштують дорого в туалет просять ходити в сусідній вагон.

Повернення загублених речей

Люба Люба п'ятниця, 7 листопада
30 жовтня 2025 року я залишила смартфон в купе 8- ме місце у 7-му вагоні 42-го поїзду Трускавець-Дніпро.
Дуже дякую провідниці Олені за зберігання та повернення смартфону.
Особлива подяка черговій залізничного вокзалу міста Дніпро, до якої я звернулась 7-го листопада. Вона зателефонувала начальникові поїзду, якому я теж дуже вдячна, і узнала, як мені швиденько звʼязатися з провідницею.
Від усього... Читати відгук
30 жовтня 2025 року я залишила смартфон в купе 8- П О Д Я К А працівникам Укрзалізниці - Повернення загублених речей ме місце у 7-му вагоні 42-го поїзду Трускавець-Дніпро.

Дуже дякую провідниці Олені за зберігання та повернення смартфону.

Особлива подяка черговій залізничного вокзалу міста Дніпро, до якої я звернулась 7-го листопада. Вона зателефонувала начальникові поїзду, якому я теж дуже вдячна, і узнала, як мені швиденько звʼязатися з провідницею.

Від усього серця дякую за доброту та чесність і бажаю всім всього найкращого, успіхів в житті, побільше причин для радощів.

Суперобслугововування !!!

Чирков дмитро Чирков дмитро четвер, 6 листопада
Дуже вдячен провідникам вагону номер 7 , потягу Ковель- киів, Наталії та Людмилі , за чістоту, та турботу за громадян!
Переваги:
  1. Ввічливості та поважність
Недоліки:
  1. Тількі плюси!!!!!

Все чудово

Гость Гость четвер, 6 листопада
Все чудово, прибрано. Чай прекрасний як і персонал. Дуде хороше обслоговують і зботяться дуже задоволений

Дуже сподобалося.

Віра Іванова Віра Іванова четвер, 6 листопада
Їхали поїздом Перемишль-Одеса, 23 вагон. Дуже було зручно, комфортно. Сервіс хороший, провідниця Ольга дуже доброзичлива, весела, завжди прагнула допомогти. я б хотіла, якщо їхати ще раз, потрапити до її вагона знову.

Відмінне обслуговування

Віра Іванова Віра Іванова четвер, 6 листопада
Хочемо висловити подяку провіднику 23 вагона поїзда Перемишль Одеса,Ользі. Дуже сподобалося обслуговування. Чай, кава завжди з посмішкою, у вагоні та купе дуже чисто, дуже ввічлива та доброзичлива.

Найжахливіша поїздка

Андрій Соколинський Андрій Соколинський четвер, 6 листопада
Проводник взагалі не культурний мене знудило але вони відмовилися відкрити туалет томущю ми були на станції

Подяка команді Укрзалізниці!!!!

Ірина Джужа Ірина Джужа вівторок, 4 листопада
Затримали на кордоні, не встигали на потяг. Через гарячу лінію отримали допомогу , супровід працівників Львівського вокзалу, ми в захваті від команди потягу 003Л, на чолі з начальником, який зібрав весь чоловічий склад, щоб нашим дітям і жінкам допомогти з валізами! Нас дуже смачно нагодували!!! З повагою, батьки, керівники і діти Хореографічного центру " Контрасти" м. Павлоград- переможці Міжнародного фестивалю... Читати відгук Затримали на кордоні, не встигали на потяг. Через гарячу лінію отримали допомогу , супровід працівників Львівського вокзалу, ми в захваті від команди потягу 003Л, на чолі з начальником, який зібрав весь чоловічий склад, щоб нашим дітям і жінкам допомогти з валізами! Нас дуже смачно нагодували!!! З повагою, батьки, керівники і діти Хореографічного центру " Контрасти" м. Павлоград- переможці Міжнародного фестивалю в м. Тбілісі!!!
Переваги:
  1. Чисто, тепло ,смачно!
Недоліки:
  1. Немає

не пользуйтесь укр залізницею

гость гость неділя, 2 листопада
кошмар, электричка коростень-борщагівка должна была быть в буче в 17.30 вообще но уехала она в 17.11 так как и в расписании написано, месяц она прибывала в 17.30 и сегодня никто ничего не написал на сайте а электкричка уехала в 17.11, сидят со спокойными мордами говорят ну ваши проблемы... ужасс одним словом

Повернення речей

Гость Гость субота, 1 листопада
Хочу поділитися чудовим досвідом з Укрзалізницею. Забула сумку в комфортній електричці — залишила звернення через додаток, і вже за дві години зі мною зв’язалися. Працівники все оперативно зʼясували, повідомили, коли потяг повертатиметься через мою станцію, і допомогли повернути загублені речі.
Щиро вдячна за професіоналізм, уважність і людяність! Приємно, що сервіс працює настільки швидко та з турботою про пасажирів. 💙🚆

Максимально жахливо!

Гость Гость п'ятниця, 31 жовтня
Просто жах, вирішила зекономити і поїхати електричкою Козятин-Київ.
Мало того що вагони просто в
жахливому стані, все обдерте, повно сміття і бруду наче тут місяцями не прибирали, так ще й наскільки сильно вона затримується. В 13:50 вона вже мала прибути в Київ, зараз 13:50 і ми тільки заїхали в Васильків. В Фастові пересадка була, ніхто ні про що не повідомив,... Читати відгук
Просто жах, вирішила зекономити і поїхати електричкою Козятин-Київ.
Мало того що вагони просто в
жахливому стані, все обдерте, повно сміття і бруду наче тут місяцями не прибирали, так ще й наскільки сильно вона затримується. В 13:50 вона вже мала прибути в Київ, зараз 13:50 і ми тільки заїхали в Васильків. В Фастові пересадка була, ніхто ні про що не повідомив, люди стояли не знали що робити, електрички всі поїхали, 40 хвилин чекали на холоді. Не вистачає слів аби описати весь цей жах, Позор!

Подяка проводникам поезда им.Г.Сковороди

Шахрай Алина Шахрай Алина п'ятниця, 31 жовтня
Спасибо проводникам поезда им. Г.Сковороди Харьков-Ужгород хочу выоазить благодарность всему коллективу этого маршрута в частности начальнику поезда он был неравнодушен и позвонил мне, когда мои дети забыли картину в вагоне, потом проводникам 3 вагона детского Любе и Саше за уважение и дружелюбность к пассажирам, это все таки детский вагон, спасибо асем

Поверніть можливість придбання квитків в касі

Гость Гость середа, 29 жовтня
Те, що оперативно налагодили евакуацію, звісно, поважно. А ось що придумали купівлю квитків через дію, через застосунок- це жах. Чому неможливо придбати квиток в касі? Я ж надаю паспорт! В ньому моє прізвище, в квитку те ж прізвище, але ж ми боротимемося із спекуляцією? Яким чином? Додаток буксує, дія гальмує, одним словом, жах! Поверніть нормальний сервіс «людина-людина» для людей ,... Читати відгук Те, що оперативно налагодили евакуацію, звісно, поважно. А ось що придумали купівлю квитків через дію, через застосунок- це жах. Чому неможливо придбати квиток в касі? Я ж надаю паспорт! В ньому моє прізвище, в квитку те ж прізвище, але ж ми боротимемося із спекуляцією? Яким чином? Додаток буксує, дія гальмує, одним словом, жах! Поверніть нормальний сервіс «людина-людина» для людей , а не це усе оцифроване та не працююче

Я розчарований

Гость Гость понеділок, 27 жовтня
Взагалі не можливо кудись доїхати з такими затримками ладно якби це оголошували так просто стоїмо та запізнюємось🫠👎

Подяка працівникам залізничного транспорту поїзда Харків Ужгород

Шахрай Алина Шахрай Алина понеділок, 27 жовтня
Хочу поблагодарить проводников детского вагона 3 поезда Харьков -Ужгород им .Г.Сковороди Люба и Саша очень приветливыи уважительны в пассажирам, беспокоятся о комфорте и чистоте, туалет всегда чистый, спастбо вам за все.оценка ОТЛиЧНО 5. В целом часто езжу этим поездом и всегда проводники очень приветливы и внимательны, начальнику поезда отдельное спасибо,за то что не выбросили картину, моя дочь ее забыла в... Читати відгук Хочу поблагодарить проводников детского вагона 3 поезда Харьков -Ужгород им .Г.Сковороди Люба и Саша очень приветливыи уважительны в пассажирам, беспокоятся о комфорте и чистоте, туалет всегда чистый, спастбо вам за все.оценка ОТЛиЧНО 5. В целом часто езжу этим поездом и всегда проводники очень приветливы и внимательны, начальнику поезда отдельное спасибо,за то что не выбросили картину, моя дочь ее забыла в купе, картина ездила 1,5 месяца но благодаря начальнику поезда доехала до адресата, спасибо всем.
Переваги:
  1. Уважительность
  2. Чистота
  3. Приветливость
  4. Дружелюбность
  5. Внимательность

Черкаси-Івано-Франківськ

Гость Гость неділя, 26 жовтня
З 25 на 26 жовтня їхали потягом 043 Черкаси- Івано-Франківськ "Стефанія" в 7 вагоні купу, була приємно вражена, у вагоні чисто, в туалеті чисто, є папір, накладки для унітазу, мило. Провідники дуже приємні, вічливі, допомогли вийти з вагону спустили сумки. Дуже приємно

Обслуговування

Гость Гость субота, 25 жовтня
Їхали ми з мамою в купе Яремче-Харків 002Л ,дуже сподобалось , хоч і за вікном була дуже холодна і лячна але провідники були дуже турботливі и тому ми їхали у теплі та затишку. Дякуємо вам за дуже комфортну поїздку ❤️

Відсутність квитків

Гость Гость субота, 25 жовтня
А шо по квиткам? Чому купити кудись квиток стало такою проблемою? Спланувати поїздку неможливо, бо нема розуміння чи повезе та вихопиш ті самі омріяні пару квитків, чи програєш цю лотерейку укрзалізничну і нікуди не поїдеш…
Робота сайту, додатку та в цілому продажу квитків - жахлива…
Переваги:
  1. Важко оцінити плюси, коли не можеш скористатися послугами через відсутність квитків!
Недоліки:
  1. Відсутність квитків та спроб укрзалізниці виправити ситуацію.

Постійна відсутність квитків!

Гость Гость п'ятниця, 24 жовтня
Просто нестерпно! Купити квитки за напрямом Київ-Ужгород/Мукачеве НЕМОЖЛИВО! Ні за два тижні, ні за тиждень, ні за день! Поясніть мені, в чому справа? Як можна придбати квиток в тому напрямі? І така історія продовжується вже точно більше року! Невже кожен день на Закарпаття їде стільки людей, що квитків немає взагалі? Чи що відбувається?..

Потяг Пшемишль-Одеса

Наталья Наталья п'ятниця, 24 жовтня
Їхала 21-22.10.25. Мені все дуже сподобалось. Приємні працівники, було дуже чисто і прибирали кілько раз, була тиша, і пунктуально. Велике дякую за це, знаю що тяжко працювати з людьми. Але працівники 22 вагону 10/10👌😉

Дуже приємна подорож

Наталья Наталья п'ятниця, 24 жовтня
Їхала с Пшемишля в напрямку Одеси. В 22 вагоні (21-22.10.25). Все сподобалось. Було чисто, бачила як прибирали кілька раз, тихо, спокійно. Дуже привітливі працівники з гумором, уважні та все було пунктуально. Я дуже задоволена що вибрали їхати УЗ, дякую ☺️
Переваги:
  1. Чистота, привітність, тиша і пунктуальність
Недоліки:
  1. На жаль тільки один потяг є з цим напрямком і не вдається завжди приїхати, виїхати с України в плановані дати

35 хвилин зупинка

Розум Розум середа, 22 жовтня
Навіщо ви знущаєтесь з людей і зупиняєте електричку на заворичах на 30 хвилин для того, щоб її обішнала електричка, яка виїхала із дарниці через 40-50хвилин. Якщо у диспечера проблеми з розумом, то знайдіть іншу. Ви, що не розумієте, що автобуси 35 хвилин не будуть чекати людей і лядям нема чим доїхати до села
Укрзалізниця
Укрзалізниця (Державна адміністрація залізничного транспорту України) – це головна компанія в Україні, яка займається пасажирськими та вантажними перевезеннями. З Укрзалізницею можна об'їхати всю Україну та ближнє зарубіжжя, а також її послугами з вантажних перевезень користуються всі найбільші українські компанії. Одні тільки цифри можуть сказати багато про цю компанію: у її... детальніше

Рейтинг 2.8 з 5 на підставі 2654 відгуків
Транспортні послуги
Николас Транс (Nikolas Trans)
Николас Транс (Nikolas Trans)

Рейтинг: 2.3
134 відгука
Meest China
Meest China

Рейтинг: 3.8
3635 відгуків
Корсель / Corcel
Корсель / Corcel

Рейтинг: 5
6 відгуків
Транспортная компания SАТ
Транспортная компания SАТ

Рейтинг: 4.3
797 відгуків
ООО "STARBUS AUTO"
ООО "STARBUS AUTO"

Рейтинг: 2
53 відгука
ЮНИЛОДЖИСТИКС
ЮНИЛОДЖИСТИКС

Рейтинг: 3.3
4 відгука
Regabus
Regabus

Рейтинг: 3.4
297 відгуків
TNT Express в Украине
TNT Express в Украине

Рейтинг: 1.5
186 відгуків