Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року.
детальніше
Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими Законами...
детальніше
відношення керівництва до підлеглих - Відгуки про Укрпошта
відгук
Коментарі до відгуку
Прочитав Ваш відгук і хочу його прокоментувати. Я той самий чоловік, який за Вашими словами, кричав і розмахував руками… але давайте по порядку. Звати мене Анатолій Миколайович, я заступник директора з розвитку мережі Житомирської дирекції АТ «Укрпошта». Дійсно, 17.04.2019 року я разом зі співробітниками дирекції їздив по Бердичівським відділенням з робочою перевіркою. Відділення Бердичів 12 ми відвідали вже в кінці дня. Я їздив умовно-інкогніто, тобто спочатку на відділення заходив під виглядом клієнта співробітник дирекції, якого на відділенні не знають, потім, через кілька хвилин заходив я. Співробітник під виглядом клієнта підходив до операційного вікна і спостерігав за роботою операторів: вітаються, чи ні, пропонують додаткові послуги, чи ні, прощаються, чи ні… Словом, коли на відділення заходив я, співробітник вже мав повну уяву про те, як надаються послуги на відділенні, який рівень сервісу, як оператор пропонує послуги, тощо. Оператор, жінка, про яку йде мова – я свідомо її не називаю, тому, що чат відкритий, а хвалити її нема за що і ось чому. Обслуговуючи 2 клієнтів, одного за другим, оператор не віталась, не пропонувала додаткові послуги, не прощалась і весь час обслуговування говорила по телефону, не піднімаючи очей на клієнтів. По телефону оператор говорила на особисті теми. Тобто вона грубо порушила зразу кілька нормативних вимог щодо обслуговування клієнтів, які існують у нашій компанії. Якби такий рівень «сервісу» надали Вам, не думаю, що Ви були б задоволені таким обслуговуванням. Не розумію, як Ви могли почути нашу розмову з оператором, тому, що я свідомо почекав, поки клієнти залишать відділення. Не хотілося б, щоб клієнти чули про рівень обслуговування на відділенні, тим більше, що у вас, як раз враження протилежні. Я зі співробітниками зробив їй кілька зауважень. Визнаю, з жестикуляцією, яку Ви назвали диригуванням і досить роздратованим тоном, бо таке «обслуговування» просто неприпустиме, але без крику. Я взагалі не люблю крик ні по відношенню до мене, ні зі свого боку, по відношенню до підлеглих. Щодо пана Нечипорука і асфальту, зрозуміло, що вислів фігуральний, тому його коментувати не буду. Тим не менше, шановна наша клієнтко, я дуже вдячний, що Ви написали нам, також вдячний Вам за гарний відгук про наших співробітників, котрі лагідно посміхаються – це приємно, хоча в той день я бачив дещо інше. У Вас прошу пробачення, за те, що Ви мимоволі стали свідком «розбору польотів», я був певен, що на відділенні немає відвідувачів. Повірте, що і наша робота, і перевірки відділень, і ті процеси, які зараз відбуваються на «Укрпошті» мають єдину мету: щоб наші клієнти, звичайні люди, які відвідують відділення, отримували такий рівень сервісу, щоб вони йшли від нас з бажанням повернутись сюди знову. Приходьте, будемо раді! Дякую!
Я довгий час є клієтом Укрпошти і давно знайома особисто з Нечипорук Олександром Сергійовичом,людина дуже відповідальна і досвідчена, з великим досвідом роботи в Укрпошті! Неодноразово звертались до нього по різних питаннях і все було зроблено на найвищому рівні! Тому неможливо повірити в слова які були написані в зверненні.Тим більше, що співробітник пише, що висловився фігурально. До Олександра Сергійовича (і це правда) можна звернутись у будь-який час і питання буде вирішене!