Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року.
детальніше
Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими Законами...
детальніше
Посилка не була доставлена - Відгуки про Укрпошта
За пересилку ми заплатили близько 2000 грн і чекали, коли дійде до отримувача. У результаті посилка, після двох місяців перебування на просторах Європи, повернулася назад, до того ж відділення Укрпошти, звідки відправляли. Весь цей час ми отримували абсолютно суперечливу інформацію про долю посилки від гарячої лінії Укрпошти, її співробітників, посилали різні рекламації. Причиною повернення названо неправильне оформлення відправної документації, визначене на митниці країни-отримувача. У нашому проханні повернути нам гроші за невиконану послугу «Укрпошта» нам відмовила. На її думку, відповідальність за це неправильне оформлення лежить саме на відправникові. Ми маємо діаметрально протилежну думку, а саме – що відповідальність за це повністю лежить на нібито професіоналах, які взялися виконувати послуги такого роду.
Загалом чималі гроші за пересилання ми втратили. Тепер питання, в чому компанія Укрпошта бачить свої завдання, за які готова нести відповідальність, декларуючи такі послуги, за що бере чималі гроші з клієнтів? У тому, щоб помістити посилку на ваги і взяти гроші за пересилання, і все? Ну можливо, ще провезти посилку територією України три дні. І то не факт, дуже сумніваюся, що Укрпошта віддала б нам гроші за пересилання, якби посилка і Україну не пройшла. Це можна назвати рівнем державної компанії, рівнем професіоналів своєї справи?
Запитання риторичні, що лежать десь на поверхні. Сподіваюся, цей пост допоможе потенційним клієнтам Укрпошти зробити правильний вибір і не потрапити в таку ситуацію, як ми.
відгук
Коментарі до відгуку