Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року.
детальніше
Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими Законами...
детальніше
Обман. Люди будьте обережні при оплаті картою. - Відгуки про Укрпошта
Доброго дня.
Сьогодні 28 жовтня 23 року.
У відділенні Укрпошти яке знаходиться:
в київській області, місто Тараща, вул. Шевченка 37 відділення номер (1)
сталася наступна ситуація..
Я прийшла отримати посилку.
Розраховувалася карткою.
Касир ввела дані для оплати та сказала що я можу прикласти картку до терміналу.
Термінал знаходиться у неї за стійкою і побачити щось неможливо.
На прохання подати термінал для оплати на стійку була відмова.
Далі пауза, оплата каже оператор не пройшла.
Чек вона взяла і відклала в сторону.
Потім вона знову робить запит для оплати і знову ті ж дії, і бінго в цей раз по її словам оплата пройшла успішно.
На що вона дає мені чек.
Прийшовши додому я зайшла в Приват24 і там побачила що пройшли дві транзакції і обидві успішно!
Зателефонувала в банк, там склали заяву на блокування коштів по одній оплаті та склали заяву на повернення.
Але в Приватбанку мені порадили звернутися ще раз до оператора Укрпошти щоб взяти чек про ту успішну ще одну оплату.
Прийшовши на відділення укрпошти я почула в свою адресу хамовите звернення, що оплата була одна і я несу повну нісенітницю.
На моє прохання дати мені чек, касир каже я його викинула в смітник.
Ну звісно пройшло декілька годин і чека просто немає.
Збіглися ще дві особи і почали робити з мене "повну дуру". Не було конструктивного діалогу, були якісь нападки в мій бік.
На моє прохання подивитись на виписки Приват24 ігнор.
Замість того щоб допомогти, якщо вже зробили помилку, щоб піти на зустріч, мене просто облили агресивним брудом.
Такої наглості я ще не бачила.
Люди мені сказали що це не вперше і одному чоловікові вони так провели платіж більш ніж на 9000 тисяч гривень.
Так от.
Я хочу користуватися послугами Укрпошти, але такі особистості відбивають будь яке бажання.
Прошу розібратися в моїй ситуації.
Посприяти поверненню коштів і налагодити роботу та поведінку своїх працівників в місті Тараща.
Тепер я розумію чому люди в нашому місті обирають Нову Пошту як альтернативу, дорожче але якось надійніше і якщо стається якась ситуація, то йдуть на зустріч і допомогають її вирішити.
І найбільше що мені сподобалося слова касира: "не хвилюйтеся зверніться в банк, вам повернуть кошти у нас такі ситуації дуже часті, не переживайте. У нас просто проблеми з терміналом та інтернетом".
То у вас часті такі "ситуації" і ви нічого не робите.. 👍
Всі докази я прикладаю у форматі скріншотів і чекаю на вирішення цієї паскудної ситуації яку мені створили на рівному місці.
відгук
Коментарі до відгуку
Не знаю чому, але в нас на Укрпошті сидять такі ж самі хамовиті крадії, тільки дивись в оба!!! Щось там не так завжди було: чи, може, зарплата маленька і нормальні люди не хочуть там працювати; чи контролю належного немає. На всих рівнях брешуть: на пошті кажуть одне, на гарячій лінії - інше, потім звинувачують один одного в некомпетентності і т.д... Всі цю пошту ненавидять, але цьго монстра назначили головною поштою країни і не завжди її можна оминути і скористуватись Новою поштою
Всё очень просто: изюминка в том, что клиентка пишет, что ей НЕ ВЫДАЛИ ЧЕК на якобы неудачную операцию. Выдали только один, второй остался у них. И, если бы у нее не было банковского приложения и она не умела им пользоваться (а ещё если бы не помнила точный остаток на своём счету) - она бы не смогла точно убедиться в двойном списании и всё сошло бы с рук!!! А работницы отделения просто СДЕЛАЛИ бы ВОЗВРАТ ПО ЧЕКУ (как обычно делается в случае ошибки) и взяли деньги себе. Схема, очевидно, уже наработанная и такой номер у них уже не раз проходил, особенно с пенсионерами. И они расслабились и аппетит у них вырос так, что перешли уже на всех подряд!
Замечу, что очень немногие имеют банковские приложения и умеют ими пользоваться, на это и рассчитан "трюк".
Как-то так, в общем, спорить не буду, я в бухгалтерии не очень силён, говорю только то, что было лично со мной. Думаю, что везде эта же схема работает.