Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року.
детальніше
Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими Законами...
детальніше
Про затримку посилок та плутанину з відділеннями - Відгуки про Укрпошта
Історія 2: це був той самий момент, коли вказано було доставити на одне відділення, а прийшла посилка зовсім на інше. На гарячій лініії сказали, що такого бути не може, бо бути не може і взагалі, це "відправник все переплутав". Але в мене є докази, що відправник нічого не плутав, це Укрпошта обіср*лася (бо відправник для недалеких прикріпив до посилки всі необхідні дані, щоб ці недолугі нічого не переплутали). Але ви, може, спитаєте, чому відправник по квитанції не перевірив дані?! А тому, що йому нічого не дали, спираючись на технічні перебої. Працівники навіть з листочка не можуть правильно ввести дані отримувача.. Дякую, хоч в інше місто не відправили (ні, не дякую). Довелося відмінити власні справи, щоб поїхати за посилкою до іншого відділення, та сподіватися, що не доведеться зненацька поцілувати двері через тривогу.
Також, не можу не відмітити, що підбирають працівників по совковою ознакою: більшість працівників невдоволені життям, хамовиті, ведуть себе, наче ти їм особисто щось винен.
Не один раз, стоячи в черзі, була свідком того, як на пустому місці хамовито спілкуються з клієнтами. Також, не вважаю нормальним те, що якийсь чоловік хотів замовити послугу, а оператор відповіла "А давайте ви завтра прийдете, бо ми вже чере 10 хвилин зачиняємось". Це як, взагалі, нормально?!
Окремо хочеться сказати про те, що швидкість відправки та отримання посилки ще дуже залежить від працівників конкретного відділення. Наприклад, нещодавно була в мене відправка посилки, віднесла я її в обід у четвер, а відправилась вона з цього відділення у п'ятницю після 6 вечора (а знаєте, чому так довго?! Бо я залишила посилку і сказала, що квитанції не потрібно і вони з "чистою совістю" вирішили прийняти її по базі наступного дня).
Також, бува таке часто, що привозять до них посилки і вони у тих мішках стоять ще день. Наприклад, була ситуація: бачу по трекеру, що посилка виїхала до відділення ще вчора, я іду на відділення і кажу, що "посилка така-то у вас, хочу забрати", вони відповідають, що посилки ще нема, на що я кажу, що по орекеру вона уже у вас. І тут вони починають шукати її по мішках і о, диво, знаходять. Просто, є люди, які вчасно і добре роблять свою роботу, а є відділення, де від ліні працівників залежать терміни доставки. Ось так.
відгук
Коментарі до відгуку