Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року.
детальніше
Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими Законами...
детальніше
Укрпошта - інформаційно-поштове сміття - Відгуки про Укрпошта
25.08.2022р. о 13:14 мені прийшло повідомлення на Вайбер від Укрпошти:
«Отримайте відправлення 0504236669813 від ****************** у відділенні 26000, Новомиргород, вул. Соборності, 110/33. Довідка 0800300545
Відстань від мого дому до відділення Укрпошти приблизно 2,5 км. Вартість переїзду маршруткою в один бік 10 грн.
25.08.2022р. приблизно о 16:15 прибув до відділення 26000.
На моє бажання отримати посилку мені відповіли – «Нема електроенергії, прийдіть завтра.»
26.08.2022р. приблизно о 10:30 прибув до відділення 26000.
На моє бажання отримати посилку, мені відповіли – «Нема Інтернету».
На пропозицію підключити мобільний Інтернет оператор відповіла: «Воно мені нужно, хто буде мені за це платити?»
Потім я спробував запитати: «як я можу дізнатися, коли відділення 2600 запрацює». На що мені керуюча філією 26000 Бойко Валентина Миколаївна відповіла що НІЯКИХ ЗАСОБІВ КОМУНІКАЦІЇ З ВІДДІЛЕННЯМ УКРПОШТИ НЕ ІСНУЄ, і резонно заявила, що особистий телефон лише для її власних потреб. І коли відділення запрацює взагалі не знає, бо не знає, коли відновить послуги мережа «Шторм».
При цьому відповіді службовців відділення не були освячені якоюсь повагою та доброзичливістю до клієнта Укрпошти та, хоча б спробою увійти в його положення. З чого очевидно, що вираз «клієнт завжди правий для них звучить як поняття «математика Фейнмана». Вийшов із відділення з враженням повної моєї непотрібності Укрпошті!
Повернувшись додому, спробував знайти якусь інформацію про стан відділення 26000 на сайті Укрпошти: https://www.ukrposhta.ua/ua у вкладці «Відділення» 26000.
Там було:
Шановні клієнти, інформацію про роботу відділень оновлюємо щодня, бо ситуація постійно змінюється. Перевірити, як працює доставка в областях, де і куди наразі можна відправити посилку, можна на карті за посиланням. Роботу вашого відділення - нижче в полі пошуку. Бережіть себе!
26000
________________________________________
вул. Соборності, 110/33, Новомиргород, Новоукраїнський, Кіровоградська
0 800 300 545
вівторок 08:00 - 18:00
середа 08:00 - 18:00
четвер 08:00 - 18:00
п’ятниця 08:00 - 18:00 - Відчинено
субота 08:00 - 15:00
Дуже оптимістично, але не дуже правдиво.
Після цього зателефонував на 0 800 300 545. Відповіла оператор 1065. Вона вислухала мою інформацію, і повторила мантру: «засобів повідомлення клієнтів про відновлення роботи відділень Укрпошти не існує». І що можливо до наступного дня відділення запрацює. Дозвольте мені вже цьому не повірити!
З усього наведеного слідує:
1. Укрпошта не вміє працювати під час воєнного стану – не здатна оперативно надавати інформацію про роботу відділень.
2. Парадоксально відсутня будь яка можливість дистанційного спілкування напряму з відділенням при існуючих сьогодні широких можливостях.
3. Незадовільна кадрова політика Укрпошти, що відображається у несучасному стилі роботи працівників та їхнє байдуже і навіть негативне ставлення до роботодавця та клієнтів.
4. Створює значні незручності своїм клієнтам.
5. Все перелічене негативно впливає на реальну та потенційну клієнтську базу Укрпошти!
Порадьте будь ласка, що мені, пенсіонеру з мінімальною пенсією та великою кількістю хронічних хвороб робити в даній ситуації? Ще маю намір порадитися з усіма своїми знайомими. В мене їх достатньо!
відгук
Коментарі до відгуку