Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року.
детальніше
Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими Законами...
детальніше
Никогда не отправляйте наложкой! - Відгуки про Укрпошта
1. Сотрудники никогда не идут на встречу клиенту, никогда не помогут.
2. Очень часто нет денег, чтобы выдать перевод. Если нет сдачи - никто бегать менять не собирается (хотя по Закону должны).
3. На каждую наложку нужно заполнять бланк: паспорт, серия, кем выдан и тд., 10 наложек - 10 бланков.
4. Не правильно оформил накладную - например, на Новой почте создадут новую и исправят. Но на этой чудесной почте тебе позвонят и скажут переделайте или придите на отделение и заберите - никто пересоздавать накладную не будет.
5. И окончательно решил отказаться от этой почты когда отправил товар и перевод прислали не на мое отделение, а на другое! На отделении говорят звоните на гарячую линию, на гарячей линии говорят идите в отделение! Очень сложно не материться. У них нельзя получить деньги в любом отделении как в новой почте или Джастин.
Так что никогда не отправляйте наложками, так как потратите кучу времени и нервов.
відгук
Коментарі до відгуку
З приводу бланків - звертайтеся на Фейсбук, самоуправство працівників - їх давно скасували, від вас тільки паспорт і підпис. ВСЕ.
З приводу того, що неправильно оформили накладну і змушують переробити - її можна оновити під тим же номером за кілька секунд, самі не пререробляють бо не дозволяє система, яку оновлять в 2022 р. З оновленням програмного забезпечення відповідно з'явиться можливість отримати післяплату на картку/ або у будь-якому відділенні.
Якось так. Ще трошки почекати лишилось...
Якщо користуватися онлайн-сервісом при оформленні згрупованих списків відправлень ( ф.103), то у поштовому відділенні клієнтам слід надавати паперові форми документів разом з інформацією в електронному вигляді.
Є зазначений перелік видів послуг, що надаються оператором поштового зв'язку, а саме- порядку адресування відправлень, нормативних строків пересилання та строків їх зберігання в ОПЗ тощо, а також використання бланків для відправлення післяплатою з оголошеною цінністю.
Тому, приймання поштового відправлення ( в т.ч. післяплата), це виробнича операція, яка полягає в оформленні поштового відправлення з використанням встановлених спеціальних бланків.
Укрпошта не працює на свій розсуд, а дотримується законів. Споживачі послуг національного оператора більш захищені від актів шахрайства, на відміну від НП, де умови в деяких випадках спрощені. Навіть, якщо процедура оформлення займає більше часу, натомість підвищується надійність та гарантування належного виконання своїх обов’язків перед споживачами.
Але у кожного є вибір, і не треба по собі міряти, краще правила читати.
"і не треба по собі міряти, краще правила читати" - почитайте отзывы от людей, да у всех проблемы! Проблемы нужно решать, а не просто отписывать стандартные фразы.
Також сподіваюсь, що оця людина під ніками "Макс"/"Я"/"Anna"/"RitaRose" , яка тут нападає на тих, хто пише відгуки, хоч трохи почервоніє від сорому.