Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року.
детальніше
Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими Законами...
детальніше
Ганьба з недопрацівниками та недосистемою сповіщень - Відгуки про Укрпошта
Я часто отримую закордонні посилки від підписників, а також від родини. Не так давно мені телефонують з укрпошти і кажуть, у вас тут добігає кінця термін зберігання посилки, якщо не заберете протягом кількох днів, відправимо назад. До слова, ніяких повідомленнь про наявність посилки не приходило, я уявлення не мала, що вона там є. Коли прийшла на пошту, у богом забутому відділенні 54031 в Миколаєві, відстоявши довгу чергу, працівники серед трьох наявних посилок мою знайти не змогли. Я довго спостерігала, як вони перекладають ті три коробки з місця на місце, разом зі мною за цим спостерігала і довжелезна черга. Додому я повернулася ні з чим. Зателефонувала на гарячу лінію, через півгодини мені перетелефонували з пошти і сказали, що знайшли посилку. Я змушена була знову туди повертатися, платити за таксі, тому що через карантинні обмеження були проблеми з громадським транспортом, а вже був вечір. І таких ситуацій було багато. Якось знову прийшла за іншою посилкою, її знову не знайшли. Повернулася за кілька днів, тому що не маю можливості бігати в той театр абсурду кожного дня. В них вистачило нахабства сказати мені оплатити кілька днів перетримки, тому що я невчасно її забрала!!! А хто мені оплатить нерви, час та гроші за транспорт??? Коли я прийшла за нею вчасно, ви мені її просто не видали!
Кілька тижнів тому знову телефонує працівник пошти, каже заберіть посилку. Поїхала, забрала. На наступний день телефонують і кажуть, тут на ваше ім'я посилка, вже місяць лежить, заберіть, а то відправимо назад. В мене немає слів. Чому ж ви вчора мені її не віддали? Ви думаєте, людям приємно їздити до вашого гадюшника кожного дня??? Знову ж таки, це витрати на таксі, тому що поспішаєш після роботи, щоб встигнути забрати, а з транспортом проблеми через карантинні обмеження. Чому не приходять сповіщення на телефон? Чому я дізнаюся про посилку лише тоді, коли термін її зберігання вже добігає кінця і мені кажуть заберіть сьогодні, або завтра відправимо назад! І це державна пошта. Просто ганьба! Тому нова пошта і робить такі величезні тарифи на свої послуги і, не дивлячись на це, має величезний попит. Тому що реально вона не має конкурентів в нашій країні. Люди краще переплатять, ніж матимуть той стрес та нерви. Додаю фото відділення. Говорить саме за себе.
7 згодні 4 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Консультация здесь: https://www.facebook.com/ukrposhta
Тобто працівники пошти не можуть знайти посилку, після того як попросили забрати її, через те, що я погано володію інформацією? Після того, як ознайомлюсь з правилами, не треба буде приходити до відділення двічі за однією й тією ж посилкою? Яке полегшення, дякую за посилання. Обов'язково скористаюся