29.07.2025р. придбали в магазині за адресою м. Дніпро, вул Пастера, 6 дитячий смарт годинник AmiGo GO005 4G, додатково придбали розширену гарантію яка начебто гарантує ремонт не гарантійних випадків, а по факту ви просто дарує не гроші власнику магазину тому що по розширеній гарантії безпідставно відмовляють в сервісному обслуговуванню. 18 серпня перший раз здала годинник по гарантії так як він перестав бачити сім картку, хочу наголосити що годинник використовувався мало і з обережністю тому що був куплений для школи, в повсякденному житті дитина і так знаходилася зі мною і ми його навіть не щодня носили. Годинник було повернуто 22.08.25 на точку видачі Пастера 6 з коментарем що він повністю справний, дефектів не знайдено. Дійсно певний час годинник працював, але вже на початку вересня знову перестав бачити сім картку. Повторно здали в сервіс 23.10.25, 12.11.25 прийшла смс з повідомленням що ремонт пристрою завершено очікуйте в точці видачі, а 27 листопада годинник повернули з відмовою в ремонті з коментарем що годинник намочили, це не гарантійний випадок і в ремонті відмовлено. 29.11.25 я здала годинник по розширеній гарантії яка передбачає! Не гарантійні випадки і вже 3.12.25 грудня годиник повернули без ремонту з коментарем що його не будуть ремонтувати навіть по розширеній гарантії, а навіть якби ми захотіли ремонтувати його за гроші! То такої деталі немає в наявності. Наголошую на сайті в характеристиках вказано що годинник не боїться вологи з ними можна потрапляти під дощ! Годинник зламався до того як з'явилася можливість його намочити, питання не вирішено на сьогоднішній день, магазин робить винними покупця у проданому неякісному товару, продає розширену гарантію але це фікція ніхто нічого не буде ремонтувати ні по звичайній гарантії ні по розширеній.
Переваги:
Відсутні
Недоліки:
Неякісний товар, розширена гарантія просто гроші в нікуди, відмова в ремонті проданого неякісного товару
Вітаємо, Оксано! Дякуємо, що поділилися своїм досвідом, але змушені надати важливі уточнення. Ми уважно перевірили ваші звернення до сервісного центру, а також висновки авторизованої діагностики. Хочемо пояснити ключові моменти.
При першому вашому зверненні дефект «не бачить SIM-карту» дійсно не був підтверджений сервісним центром — годинник працював справно, про що ви були повідомлені та що ви також підтверджуєте у своєму відгуку. Під час другої діагностики фахівці авторизованого сервісного центру виявили потрапляння вологи всередину корпусу. Це є прямою та однозначною підставою для відмови в гарантійному ремонті, згідно з умовами виробника та Законом України «Про захист прав споживачів». Ви маєте зрозуміти, що навіть ступінь захисту IP67 не гарантує повної герметичності в реальних умовах, а лише під час лабораторних тестів. Навіть легке потрапляння вологи всередину миттєво анулює гарантію.
Щодо розширеної гарантії. У її умовах прямо зазначено, що вона не поширюється на пошкодження, спричинені порушенням правил експлуатації, включно з потраплянням вологи, ударами та механічними пошкодженнями. Тому сервіс був змушений відмовити.
Щодо тверджень у відгуку про "неякісний товар" та "фіктивну гарантію". Ці заяви не відповідають фактичним даним. Пошкодження, які були виявлені, виникають виключно в процесі експлуатації, а не є заводським браком. Ми розуміємо ваше розчарування, але в даному випадку сервісна відмова є об’єктивною і підтверджена офіційною діагностикою. Якщо у вас залишилися питання або потрібні документи з сервісу — ми готові їх повторно надати. Сподіваємось на розуміння.
touch.com.ua - це інтернет магазин цифрової техніки та аксесуарів. Компанія «Touch» вже понад 13 років веде діяльність у сфері роздрібного продажу електроніки на території Дніпра та інших міст України. В актуальному каталозі присутні техніка Apple, смартфони та телефони, планшети та ноутбуки, телевізори, комп'ютерна техніка та інші товари. Наш асортимент постійно... детальніше
Продають неякісний товар - Відгуки про Touch (touch.com.ua)
відгук
Коментарі до відгуку
При першому вашому зверненні дефект «не бачить SIM-карту» дійсно не був підтверджений сервісним центром — годинник працював справно, про що ви були повідомлені та що ви також підтверджуєте у своєму відгуку. Під час другої діагностики фахівці авторизованого сервісного центру виявили потрапляння вологи всередину корпусу. Це є прямою та однозначною підставою для відмови в гарантійному ремонті, згідно з умовами виробника та Законом України «Про захист прав споживачів». Ви маєте зрозуміти, що навіть ступінь захисту IP67 не гарантує повної герметичності в реальних умовах, а лише під час лабораторних тестів. Навіть легке потрапляння вологи всередину миттєво анулює гарантію.
Щодо розширеної гарантії. У її умовах прямо зазначено, що вона не поширюється на пошкодження, спричинені порушенням правил експлуатації, включно з потраплянням вологи, ударами та механічними пошкодженнями. Тому сервіс був змушений відмовити.
Щодо тверджень у відгуку про "неякісний товар" та "фіктивну гарантію". Ці заяви не відповідають фактичним даним. Пошкодження, які були виявлені, виникають виключно в процесі експлуатації, а не є заводським браком. Ми розуміємо ваше розчарування, але в даному випадку сервісна відмова є об’єктивною і підтверджена офіційною діагностикою. Якщо у вас залишилися питання або потрібні документи з сервісу — ми готові їх повторно надати. Сподіваємось на розуміння.