Зоя Відгук додано 16 травня, 2025 год79 переглядів
Чоловік замовляв в цьому магазині мультипіч від Tefal. На сайті вона ніби то є в наявності, а насправді оформити її можна лише під замовлення з повною передоплатою. Добре, оплатив. При отриманні на пошті оглянув її зі всіх сторін, пошкоджень не було, тому забрав її. Зазначу, чаша і дисплей були зеклеєні наліпками. Тим паче, нам сказали що це товар від виробника, тому зі спокійним серцем і довірою до магазину чоловік забрав товар. Вдома я відкрила піч, зняла наліпки і виявила подряпину на стінці, де кріпиться ручка. Повідомила менеджеру про це, на що мені сказали- відправляйте назад. Я була впевнена, магазин просто обміняє піч на іншу і проблеми не буде. Здавалось, люди дорожать репутацією. Але ні. Нам зателефонували і повідомили, піч повернуть назад до нас, бо вони ДУМАЮТЬ що це я її могла пошкодити. Тобто ні повернення коштів, ні заміна на новий товар - нічого. Натомість запропонували компенсацію у 500 грн. Піч коштує 7000. І я не можу в ній готувати, бо пошкоджений тефлон. На питання, чому магазин не перевіряє товар перед тим, як відправити, мені сказали що це з заводу товар, щоб не пошкодити пакування вони його не відкривають. Серйозно? Тобто, якщо б я оглянула на пошті все до дрібниць, відклеїла наклейки, пошкодивши пакування і відмовилась від товару, то це нічого страшного? Магазин перевів повністю провину за цю ситуацію на покупця. Я вже звернулась до держ служби, якщо це не допоможе, піду далі. Бо не можу змиритись з такою несправедливістю. Немає такого закону, що я не можу повернути товар, після того, як отримаю його на пошті! І не має закону, де я маю ретельно перевіряти товар на пошті. Ви були на відділеннях взагалі? Ви розумієте що досконально все передивитись просто не реально, а тим паче, коли це скритий дефект. Перевірка на пошті- це формальність, магазин в будь якому випадку несе відповідальність за якість товару який він продає. А якщо у вас є сумніви щодо характеру подряпини- ви маєте провести експертизу, а не просто оглянути і сказати що це ми винні.
Доброго дня! Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Але дозвольте нам пояснити ще раз по вашому питанню. Вам було відправлено мультипіч у заводській упаковці, не розпаковану. Відправлення було накладеним платежем, при підтвердженні замовлення оператор наголосив на тому, що товар обов'язково треба перевіряти на пошті. Оглянувши товар та забираючи його з пошти, ви підтверджуєте укладення договору купівлі-продажу, а також підтверджуєте відсутність претензій на момент отримання. Ми звісно розглядаємо всі спірні ситуації, але назад вами була надіслана мультипіч з подряпиною всередині чаші. На жаль, не існує щодної експертизи, яка б могла встановити походження подряпини, тобто вона була з коробки чи з’явилася вже після придбання товару. Ми діємо згідно чинного законодавства та закону про захист прав споживачів. Згідно зі статтею 17 Закону, якщо товар має дефекти, які виникли після передачі, продавець не зобов’язаний його приймати назад, якщо не доведено, що дефект був притаманний товару спочатку. Розуміємо вас, але споживач також має відповідальність. Якщо ви вважаєте, що подряпина була присутня до отримання, просимо ініціювати незалежну експертизу, яка зможе це підтвердити. У разі позитивного висновку ми звісно готові повернути кошти чи обміняти товар. Дякуємо за ваше розуміння.
Шановні! Мультипіч була оплачена в повному обсязі одразу, про який накладений платіж ви говорите?!
Згідно статті 8, споживач має право вимагати заміни товару або повернення коштів, якщо дефект є виробничим. Магазин має довести, що дефект виник після передачі товару покупцеві. Стаття 9 передбачає обмін та повернення товару належної якості: якщо товар має прихований дефект, який не було помітно під час огляду. Також існує закон України "Про електронну комерцію": продавець забов'язаний перед відправленням перевіряти якість товару. Ваша відмова це зробити (з посиланням на пакування) не звільняє вас від відповідальності за приховані дефекти. Піч не буда в заводській плівці, не мала пломб. Тож ви могли акуратно її відкрити і перевірити, там нічого складного не було.
Ми піч оглянули на пошті, але виявили подряпину вдома. Експертизу має проводити магазин, бо це у вас є сумніви стосовно того, звідки ця подряпина з'явилась. Також, в сервісному центрі було зазначено, що піч була в експлуатації, коли вона навіть не милась. Ви вводите людей в оману! Ми були вашими клієнтами до того, і поки не було таких ситуацій, були задоволені сервісом. Але таке ставлення- це жах просто. Я знаю, люди теж можуть сказати одне, на справді- інше і можу зрозуміти вашу не довірливість стосовно того, що це я могла пошкодити. Але! Ви маєте це якось довести а не просто кинути клієнтів на призволяще, взяв 7000 за пічку і потім як плювок в обличчя пропонуєте 500 грн компенсації.
Компенсацію у розмірі 500 грн ми пропонували вам за нашою програмою лояльності, як один із варіантів залагодити спірний момент. Будь ласка, не сприймайте це як згоду з нашої сторони, що дефект був присутній до передачі товару. Ми пішли вам назустріч, щоб продемонструвати нашу готовність до компромісу. Стосовно оплати ви праві, ми помилилися у відповіді. У вас дійсно була оплата товару ще до відправки, вибачте.
Щодо наведених вами прикладів про статті 8 та 9: ці статті не регулюють питання проведення незалежної експертизи, у статті 9 немає жодного слова про термін "прихований дефект", який ви згадали. Питання експертизи регулює стаття 17, при цьому з боку споживача потрібна письмова заява на згоду проведення такої експертизи. Також просимо зрозуміти, що закон взагалі не використовує термін "дефект". У законодавстві є поняття "недолік" та "істотний недолік", які визначені у статті 1. Експертиза проводиться за наявності недоліку. Подряпини не вважаються недоліками товару, а належать до категорії механічних пошкоджень, і через експертизу неможливо точно встановити дату їх появи.
Ми все ж таки прийняли рішення піти вам назустріч, бо розуміємо ваші почуття та незадоволення. Тож ми зробимо вам заміну чаші на іншу. Сподіваємося, що це вирішить вашу проблему, і ви залишитеся задоволені. Дякуємо за ваше розуміння та терпіння. Якщо у вас виникнуть додаткові питання чи побажання, ми завжди готові допомогти.
touch.com.ua - це інтернет магазин цифрової техніки та аксесуарів. Компанія «Touch» вже понад 13 років веде діяльність у сфері роздрібного продажу електроніки на території Дніпра та інших міст України. В актуальному каталозі присутні техніка Apple, смартфони та телефони, планшети та ноутбуки, телевізори, комп'ютерна техніка та інші товари. Наш асортимент постійно... детальніше
Магазин працює проти клієнтів - Відгуки про Touch (touch.com.ua)
відгук
Коментарі до відгуку
Згідно статті 8, споживач має право вимагати заміни товару або повернення коштів, якщо дефект є виробничим. Магазин має довести, що дефект виник після передачі товару покупцеві. Стаття 9 передбачає обмін та повернення товару належної якості: якщо товар має прихований дефект, який не було помітно під час огляду. Також існує закон України "Про електронну комерцію": продавець забов'язаний перед відправленням перевіряти якість товару. Ваша відмова це зробити (з посиланням на пакування) не звільняє вас від відповідальності за приховані дефекти. Піч не буда в заводській плівці, не мала пломб. Тож ви могли акуратно її відкрити і перевірити, там нічого складного не було.
Ми піч оглянули на пошті, але виявили подряпину вдома. Експертизу має проводити магазин, бо це у вас є сумніви стосовно того, звідки ця подряпина з'явилась. Також, в сервісному центрі було зазначено, що піч була в експлуатації, коли вона навіть не милась. Ви вводите людей в оману! Ми були вашими клієнтами до того, і поки не було таких ситуацій, були задоволені сервісом. Але таке ставлення- це жах просто. Я знаю, люди теж можуть сказати одне, на справді- інше і можу зрозуміти вашу не довірливість стосовно того, що це я могла пошкодити. Але! Ви маєте це якось довести а не просто кинути клієнтів на призволяще, взяв 7000 за пічку і потім як плювок в обличчя пропонуєте 500 грн компенсації.
Щодо наведених вами прикладів про статті 8 та 9: ці статті не регулюють питання проведення незалежної експертизи, у статті 9 немає жодного слова про термін "прихований дефект", який ви згадали. Питання експертизи регулює стаття 17, при цьому з боку споживача потрібна письмова заява на згоду проведення такої експертизи. Також просимо зрозуміти, що закон взагалі не використовує термін "дефект". У законодавстві є поняття "недолік" та "істотний недолік", які визначені у статті 1. Експертиза проводиться за наявності недоліку. Подряпини не вважаються недоліками товару, а належать до категорії механічних пошкоджень, і через експертизу неможливо точно встановити дату їх появи.
Ми все ж таки прийняли рішення піти вам назустріч, бо розуміємо ваші почуття та незадоволення. Тож ми зробимо вам заміну чаші на іншу. Сподіваємося, що це вирішить вашу проблему, і ви залишитеся задоволені. Дякуємо за ваше розуміння та терпіння. Якщо у вас виникнуть додаткові питання чи побажання, ми завжди готові допомогти.