Якщо не хочете щоб ваш бракований прилад їздив по три місяці в сервісні центри, не купуйте тут. Придбала принтер Epson, який при друці видає брак. Сервісний центр не відремонтував, а менеджери в мою сторону сказали що я їх обманюю та принтер ніякої поломки не має! А також надав невірну адресу ще одного сервісу :) Це некомпетентність співробітників!
Минулого разу купувала навушники, то мене прямо змусили оплатити додаткову гарантію, що виявилось даремним витрачанням коштів!
Доброго дня, Христино! Ми неодноразово повідомляли вас, що ваш принтер проходив діагностику в офіційному сервісному центрі, де не було виявлено жодних дефектів при друці. Вам надали офіційний акт із висновками, а також тестове фото, надруковане на вашому принтері, на якому відсутні будь-які недоліки. Від моменту отримання принтера від вас до його відправки вам минув місяць, а не три, як ви зазначаєте. Чому ви вказуєте неправдиву інформацію щодо термінів?
Якщо ви вважаєте, що офіційний сервісний центр припустився помилки під час діагностики і дефект усе ж є, ми готові повторно відправити принтер на перевірку до іншого офіційного сервісу. До того ж, ніхто не стверджував, що ви обманюєте — це знову неточна інформація з вашого боку. Вам лише надали результати діагностики та відповідний акт. Як ми з вами і оговорювали, ми готові вам допомогти, але для цього дефект має бути діагностований. Будемо вдячні за розуміння, обов'язково звертайсь до нас повторно, якщо проблема не вирішена.
touch.com.ua - це інтернет магазин цифрової техніки та аксесуарів. Компанія «Touch» вже понад 13 років веде діяльність у сфері роздрібного продажу електроніки на території Дніпра та інших міст України. В актуальному каталозі присутні техніка Apple, смартфони та телефони, планшети та ноутбуки, телевізори, комп'ютерна техніка та інші товари. Наш асортимент постійно... детальніше
Поганий сервіс - Відгуки про Touch (touch.com.ua)
Минулого разу купувала навушники, то мене прямо змусили оплатити додаткову гарантію, що виявилось даремним витрачанням коштів!
відгук
Коментарі до відгуку
Якщо ви вважаєте, що офіційний сервісний центр припустився помилки під час діагностики і дефект усе ж є, ми готові повторно відправити принтер на перевірку до іншого офіційного сервісу. До того ж, ніхто не стверджував, що ви обманюєте — це знову неточна інформація з вашого боку. Вам лише надали результати діагностики та відповідний акт. Як ми з вами і оговорювали, ми готові вам допомогти, але для цього дефект має бути діагностований. Будемо вдячні за розуміння, обов'язково звертайсь до нас повторно, якщо проблема не вирішена.